Benzinac ne pali kad je motor topal / vruć

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nibs
    CBC Član
    • 12.10.2015
    • 24
    • Sarajevo
    • Audi

    Benzinac ne pali kad je motor topal / vruć

    Pozdrav,

    dakle, kao što naslov kaže, auto pali kad je hladan na "pola kljuca", a kad je motor topal ili vruć treba dugo verglati da bi upalio - nekad jednostavno nema šanse (verglanje do pražnjenja akumulatora).
    Kada upali u tom "kad je topal" stanju, bude veliki bijeli dim i vidim da bude dosta vode/pare u auspuhu tj nakon paljenja izbaci to vani gdje se intenzivno osjeti miris benzina. U tom slučaju moram stisnuti gas do kraja i kada upali kao da se guši i onda odjednom primi pun gas i radi normalno. Verglanje je sasvim u redu po zvuku, dakle nema nikakvih preskakivanj niti čudnih zvukova.


    Valja napomenuti da auto nekad upali i bez problema kad je topal - dakle, nije uvijek da nece upaliti dok je ugrijan motor. Npr. kad sam kod mehaničara, uvijek upali

    Do sada sam promijenio
    - remenje na autu,
    - nove svjećice (4x original),
    - filter goriva,
    - mehaničar je promijeio crijevo koje ide od zračnog filtera do motora jer je navodno bilo puklo pa je rekao da je to bio problem, no nakon par dana opet isto.
    - zračni filter sam naručio pa ću to promijeniti kada dođe,
    - karburator skinut i očišćen (ispran benzinom)

    Kada se upali auto radi sasvim normalno, sve je u redu osim što ponekad sam dodaje gas.

    Kad dodam kontakt, sve lampice se ugase, čuje se klik kad pumpa goriva napumpa gorivo i sve djeluje ok i onda, kad se najmanje nadam dok je "topal" nece upalit....

    Svi savjeti su dobrodošli osim onog "idi na servis" jer sam do sada bio kod 101 majstora

    Hvala
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Nisi naveo koji je auto ali spominješ karburator... Skini poklopac filtera kad je topao motor, neka neko pali auto a ti gledaj šta se dešava u karburatoru. Nemoj baš ono odgore izbliza da zineš u njega ako povrati benzin ili plamen nazad, onako malo sa strane
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • nibs
      CBC Član
      • 12.10.2015
      • 24
      • Sarajevo
      • Audi

      #3
      Riječ je o Peugeotu 1995 godine 106, 1000 ccm, kilometraža 115 000km, samo benzin (nema plin)...

      I šta kad vidim u "tom stanju" karburator?

      Promijenio bi i njega komplet, ali šta ako nije do njega? npr te original svjećice sam platio 35€ (4x), a ispostavilo se da nisu one problem

      Comment

      • rados
        CBC Senator XXL
        • 02.03.2011
        • 539
        • G.Milanovac SRBIJA
        • OPEL ASTRA G Z16XE

        #4
        to je verovatno monopoint ubrizgavanje,vidi kad je vruc i nece da upali dali dizna brizga gorivo u usisnu granu-ali poslusaj Doru nemoj mnogo da primices glavu da se nebi osmudio sto kaze šoić .treba proveriti pritisak ubrizgavanja pumpe.ovo pisem jer si naveo da se cuje klik kad pumpa nadruka gorivo

        Comment

        • nibs
          CBC Član
          • 12.10.2015
          • 24
          • Sarajevo
          • Audi

          #5
          Evo na ovom videu je baš ovo moje auto https://www.youtube.com/watch?v=60P3aCNPtjk

          Comment

          • rados
            CBC Senator XXL
            • 02.03.2011
            • 539
            • G.Milanovac SRBIJA
            • OPEL ASTRA G Z16XE

            #6
            pa monopoint sa centralnom diznom ubrizgavanja,vidi ono sto sam rekao u prethodnoj poruci

            Comment

            • BJL
              CBC Senator
              • 20.05.2013
              • 275
              • backa palanka
              • golf 3 1.8

              #7
              Verovatno imas vakumski regulator pritiska goriva, koji je verovatno zvizno i preko vakum crevca naliva ti benzin u usis. Skini to vakum crevce i pogledaj jel vlazno od benzina, naravno posle gasenja auta tj nakon pet- deset minuta. Ako je mokro otisao regulator

              Comment

              • kostaB
                CBC Član
                • 01.03.2008
                • 44
                • Aleksinac
                • Opel Vectra 1.6i

                #8
                Promeni CTS senzor-senzor temperature rashladne tecnosti,na ovom snimku za koji si stavio link na 3:37 minutu imas njegovu sliku.

                Comment

                • rados
                  CBC Senator XXL
                  • 02.03.2011
                  • 539
                  • G.Milanovac SRBIJA
                  • OPEL ASTRA G Z16XE

                  #9
                  nema on vakumski regulator pritiska,njemu je regulator u mono glavi pored dizne . pritisak 0,8-1,2 bara-na snimku2;00 tu se vidi onaj sjajni deo sa tri safa je regulator pritiska ubrizgavanja
                  Last edited by rados; 05.12.2015, 23:51.

                  Comment

                  • nibs
                    CBC Član
                    • 12.10.2015
                    • 24
                    • Sarajevo
                    • Audi

                    #10
                    Prije svega hvala vam svima na pomoci!

                    @rados evo upravo sam sad narucio http://www.amazon.de/gp/product/B006..._detailpages00
                    taj senzor.

                    Medjutim, ne znam koja je razlika u tim bojama kucista senzora (znam da ima senzor za pritisak ulja, za rashladnu tecnost i za pritisak goriva ?! ), ali prema izgledu i unesenim podacima na stranici Micksgarage dosao sam do ovoga https://www.micksgarage.com/proddeta...894&carid=2464
                    i prema dizajnu na video izgleda isto, samo druga boja boxa.

                    Nadam se da je to u redu

                    @Dora Sto se tice paljenja i skidanja poklopca gdje je karburator isto "sprica" "prska" gorivo, dakle i kad radi i kad ne radi ima isti dotok goriva, a sad sam zapisivao kad tocno nece upaliti i uvijek ima problema kad je motor radio i nakon nekih 10min do 60min kada se ponovno pokusa upalit (ovisno o temperaturi vani, ako je hladnije brze ohladi motor i onda radi)

                    Npr. jucer je bio topal motor i dugo sam verglao ali opet nije upalio (verglanje je bilo skoro do totalnog trosenja akumulatora oko 5 min u par navrata) nakon 2-3 sata sam opet dosao i auto je upalio odmah - dakle uvijek i 100% pali bez problema kad je hladan (ujutro pogotovo)

                    Tako da jedino sto moze biti (iz moje perspektiven) nesto vezano s ovim senzorima za toplinu pa cu probati s ovim senzorom (nadam se da sam ispravan narucio)

                    PS. Ako ima jos netko nekih ideja i logickih objasnjenja bilo bi mi drago procitati ih jer ovo stanje u kojem je auto je katastrofa, nikad se ne mozes "oslonit" na njega

                    Comment

                    • ragazzoni
                      CBC Senator XXL
                      • 24.02.2009
                      • 774
                      • Obrenovac i okolina
                      • Opel Omega 2.0i-16v

                      #11
                      Kad neće da upali, probaj da ga upališ na guranje, ti ili neko ko je vičan tome. Javi kako se ponaša.
                      ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
                      Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

                      Comment

                      • nibs
                        CBC Član
                        • 12.10.2015
                        • 24
                        • Sarajevo
                        • Audi

                        #12
                        @ragazzoni to je malo vjerojatno, jer se to obicno desi kad sam negdje u gradu ili dalje i obicno budem sam... a inace na sto sumnjas pa na to upucujes?

                        Comment

                        • ragazzoni
                          CBC Senator XXL
                          • 24.02.2009
                          • 774
                          • Obrenovac i okolina
                          • Opel Omega 2.0i-16v

                          #13
                          Problem sa ventilima. Ne shvatam zašto ti je problem da zagreješ auto i probaš
                          ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
                          Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

                          Comment

                          • nibs
                            CBC Član
                            • 12.10.2015
                            • 24
                            • Sarajevo
                            • Audi

                            #14
                            Kao sto pise u prvom postu, a to je da ne znam kad ce se to dogodit. Npr kad sam kod automehanicara radi ko sat, a obicno budem sam i u gradu kad ne radi i u svim slucajevima kad ne radi je topal (dakle motor se jos nije ohladio)

                            Danas sam promijenio i ovaj senzor pa cu ga testirati par dana i vidjeti je li bilo do njega

                            Comment

                            • sErGiO
                              Moderator
                              • 30.01.2007
                              • 2769
                              • Neko selo pored Beogr
                              • Alfa Romeo 156SW

                              #15
                              Gledaj da ga parkiraš na nizbrdici kad god možeš kako bi mogao da probaš kad se desi da upališ na "gurku". Pogodiće se jednom da ćeš moći da probaš.

                              Comment

                              Working...
                              X