Ford eskort 1.6cl 1989

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pilauda
    CBC Član
    • 30.08.2006
    • 46
    • Blok 64

    Ford eskort 1.6cl 1989

    Imam problem sa paljenjem ujutru, da navedem da je komplet promenjena struja (kablovi, svecice, kapa, ruka) filter za vazduh. E sad sta se desava, navescu i za benzin i za gas, posto je ugradjen lovato uredjaj (karburator je u pitanju) i promenjen filter za plin pre neki dan. Da napomenem da je automatik menjac u pitanju i automatski sauh.

    Benzin: Auto se upali na pola kljuca i padnu obrtaji za sekund, dve i ugasi se, drugo paljenje isto, trece se upali sa (lupam) 200 obrataja i krene polako da dize obrtaje. I onda opet posle jedno 5 minuta rada krenu obrtaji da padaju (tipa sa 1000 na 400 [za obraaje pricam napamet posto nemam obrtomer pricam po sluhu mozda sam i lupio ali valjda cete shvatiti poentu]) tako neko vreme pa opet podigne na radne obrtaje.

    Plin: Isto kao na benzin upali se na pola kljuca i ugasi se odma, stim sto kod plina tek uvati posle petog sestog paljenja i to pod punim gasom (papucica do patosa) dok ne uhvati.
    Sve ovo sto sam naveo desava se ujutru znaci kad auto odstoji 10 i vise sati.
    Da li neko zna sta je u pitanju i sta ciniti?
Working...
X