Imam problem sa paljenjem ujutru, da navedem da je komplet promenjena struja (kablovi, svecice, kapa, ruka) filter za vazduh. E sad sta se desava, navescu i za benzin i za gas, posto je ugradjen lovato uredjaj (karburator je u pitanju) i promenjen filter za plin pre neki dan. Da napomenem da je automatik menjac u pitanju i automatski sauh.
Benzin: Auto se upali na pola kljuca i padnu obrtaji za sekund, dve i ugasi se, drugo paljenje isto, trece se upali sa (lupam) 200 obrataja i krene polako da dize obrtaje. I onda opet posle jedno 5 minuta rada krenu obrtaji da padaju (tipa sa 1000 na 400 [za obraaje pricam napamet posto nemam obrtomer pricam po sluhu mozda sam i lupio ali valjda cete shvatiti poentu]) tako neko vreme pa opet podigne na radne obrtaje.
Plin: Isto kao na benzin upali se na pola kljuca i ugasi se odma, stim sto kod plina tek uvati posle petog sestog paljenja i to pod punim gasom (papucica do patosa) dok ne uhvati.
Sve ovo sto sam naveo desava se ujutru znaci kad auto odstoji 10 i vise sati.
Da li neko zna sta je u pitanju i sta ciniti?
Benzin: Auto se upali na pola kljuca i padnu obrtaji za sekund, dve i ugasi se, drugo paljenje isto, trece se upali sa (lupam) 200 obrataja i krene polako da dize obrtaje. I onda opet posle jedno 5 minuta rada krenu obrtaji da padaju (tipa sa 1000 na 400 [za obraaje pricam napamet posto nemam obrtomer pricam po sluhu mozda sam i lupio ali valjda cete shvatiti poentu]) tako neko vreme pa opet podigne na radne obrtaje.
Plin: Isto kao na benzin upali se na pola kljuca i ugasi se odma, stim sto kod plina tek uvati posle petog sestog paljenja i to pod punim gasom (papucica do patosa) dok ne uhvati.
Sve ovo sto sam naveo desava se ujutru znaci kad auto odstoji 10 i vise sati.
Da li neko zna sta je u pitanju i sta ciniti?