Audi 80 Avant Quattro, 2.0 16v 140 ks (k-glava), radi lepo i na benzin i na gas s tim sto dok je hladan, prvih 2-3 min. variraju obrtaji na leru na benzinu a na gasu ne radi, gasi se, kasnije, kad se zagreje smiri se na oba goriva i tek ponekad padnu obrtaji ispod 500 (obicno prilikom zaustavljanja, pritiskom na kvacilo). Dakle kad je motor vruć, radi odlično na oba goriva, i razlike u performansama nema. Mislim da je problem motor ler gasa, jer ne reaguje kad izvucem konektor sa njega. Međutim potrošnja je oko 18 lit/100km gasa u cisto gradskoj voznji sto mislim da je mnogo. Promenio sam bocu zbog atesta a razmisljam da zamenim i membrane na isparivacu (Tomasetto sa integrisanim ventilom), kao i filtere gasa. Da li bi na taj nacin smanjio potrosnju? Majstor koji je ugradjivao bocu kaze da je isparivac zavrnut do kraja i da ne moze da se steluje na samom isparivacu i nudi zamenu novim? Sta uraditi?