Ferrari priznaje da je zabrinut zbog izduva
Ovo je izjavio šef odelenja za motore Luca Marmorini.
Fernando Alonso je danas proveo drugi dan za volanom novog Ferrarija, gde je morao da odredjeno vreme provede u garaži zbog zamene izduvnog sistema. Prošle godine tim se mučio sa Conada izduvnim sistemom pa se svi nadaju da se iste greške neće ponoviti i ove godine.
"Neupseh u dizajniranju izduvnog sistema može imati dosta uticaja na raspored elemenata celog zadnjeg dela bolida. Zato smo zabrinuti oko dizajna novih rešenja jer nemamo dovoljno vremena da testiramo sve solucije. Jutros smo pokušali da testiramo odredjenu verziju izduva jer moramo znati granicu njegovog limita. Mislim da ljudi koji rade na motoru nisu baš zadovoljni novim dizajnom, ali zato imamo još nekoliko novih verzija izduva koje ćemo testirati pre Melburna", kazao je Marmorini.
On je takodje rekao da je video verziju Williamsovog i Caterhamovog rešenja izduvnih grana i nagovestio da će i Ferrari na zadnjem testu imati takav izduv.
Ovo je izjavio šef odelenja za motore Luca Marmorini.
Fernando Alonso je danas proveo drugi dan za volanom novog Ferrarija, gde je morao da odredjeno vreme provede u garaži zbog zamene izduvnog sistema. Prošle godine tim se mučio sa Conada izduvnim sistemom pa se svi nadaju da se iste greške neće ponoviti i ove godine.
"Neupseh u dizajniranju izduvnog sistema može imati dosta uticaja na raspored elemenata celog zadnjeg dela bolida. Zato smo zabrinuti oko dizajna novih rešenja jer nemamo dovoljno vremena da testiramo sve solucije. Jutros smo pokušali da testiramo odredjenu verziju izduva jer moramo znati granicu njegovog limita. Mislim da ljudi koji rade na motoru nisu baš zadovoljni novim dizajnom, ali zato imamo još nekoliko novih verzija izduva koje ćemo testirati pre Melburna", kazao je Marmorini.
On je takodje rekao da je video verziju Williamsovog i Caterhamovog rešenja izduvnih grana i nagovestio da će i Ferrari na zadnjem testu imati takav izduv.

Comment