Daewoo nubira, 1.6 16 v benzin, 66 kw
Povremeno, kad se auto jace optereti, pojavi se ogromna kolicina bijelog dima na auspuhu(nekad malo naginje na plavo) koja ne prestaje, bez obzira koliko digo vozio. Pri tome se osjeti miris benzina. Motor malo izgubi snagu, ali i dalje radi mirno i ravnomerno, uz neznatno vece obrtaje ali dimi bez prestanka. Nakon nekog vremena zna se desiti da se auto ugasi. U tom slucaju jedna svjecica ili dvije (jednom se desilo i tri) svjecice budu zamascene. Ne trosi vodu, ulje mozda malo (ispusta na dihtungu poklopca motora pa tesko upratiti). Prvi put prestalo kad je majstor zamenio svecicu koja je bila otkazala, drugi put je (tako kaze) dotezao glavu, kao bila popustila 3 srafa na glavi, treci put drugi majstor ocistio senzore, proverio vakume. Svaki put kad se to desi, desi se da je iz stanja mirovanja (nije bio hladan) auto krenulo pod vecim opterecenem (obala). Kad pocne da dimi, ne prestaje, i traje kilometrima. Najbolji opis dima koji tad nastaje je dimna zavjesa koju pravi tenk 84-orka kad zeli da pravi dimnu zavjesu.
Neispravan je egr ventil, pneumatski je. Pocelo se desavati od trenutka kad je majstor nesto cackao oko motora. Moja pretpostavka je da nije vratio na mjesto nesto od senzora ili vakuma.
Sta bi moglo biti, sta moze dovesti do tolikog dima? SIGURNO nije dihtung glave motora, apsolutno nista ne trosi vodu.
Povremeno, kad se auto jace optereti, pojavi se ogromna kolicina bijelog dima na auspuhu(nekad malo naginje na plavo) koja ne prestaje, bez obzira koliko digo vozio. Pri tome se osjeti miris benzina. Motor malo izgubi snagu, ali i dalje radi mirno i ravnomerno, uz neznatno vece obrtaje ali dimi bez prestanka. Nakon nekog vremena zna se desiti da se auto ugasi. U tom slucaju jedna svjecica ili dvije (jednom se desilo i tri) svjecice budu zamascene. Ne trosi vodu, ulje mozda malo (ispusta na dihtungu poklopca motora pa tesko upratiti). Prvi put prestalo kad je majstor zamenio svecicu koja je bila otkazala, drugi put je (tako kaze) dotezao glavu, kao bila popustila 3 srafa na glavi, treci put drugi majstor ocistio senzore, proverio vakume. Svaki put kad se to desi, desi se da je iz stanja mirovanja (nije bio hladan) auto krenulo pod vecim opterecenem (obala). Kad pocne da dimi, ne prestaje, i traje kilometrima. Najbolji opis dima koji tad nastaje je dimna zavjesa koju pravi tenk 84-orka kad zeli da pravi dimnu zavjesu.
Neispravan je egr ventil, pneumatski je. Pocelo se desavati od trenutka kad je majstor nesto cackao oko motora. Moja pretpostavka je da nije vratio na mjesto nesto od senzora ili vakuma.
Sta bi moglo biti, sta moze dovesti do tolikog dima? SIGURNO nije dihtung glave motora, apsolutno nista ne trosi vodu.