Dva problema - Sijalica akumulatora i pistanje kocnica

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • cika_crni
    CBC Početnik
    • 25.11.2007
    • 6
    • Beograd

    Dva problema - Sijalica akumulatora i pistanje kocnica

    Pozdrav svima,

    u pitanju je Fiat Uno 1.1 '91 benz. Problemi su:

    1. Vec duze vremena desava se da se pali lampica akumulatora na tabli i nekad se jedva vidi, nekada malo jace a nekada blinka bas jako (i cini mi se da performanse auta tada opadaju, desava se da trza malo), ali uglavnom je srednjeg intenziteta.
    Nema pravila kada se ovo pojavljuje, nekada se uopste ne pali, nekada od paljenja do gasenja sija.
    Elektricar je proverio alternator i kaze da puni odlicno, zamenjen je lezaj alternatora jer se cuo jako, ali problem je i dalje ostao. Inace, NIKAKVIH problema sa paljenjem, voznjom itd nema, samo me plasi to sto sija lampica.

    2. Kocnice - glavile su prvo prednja leva pa prednja desna i u oba puta je bilo zapuseno crevo (pre par meseci). Posle zamene je sve odlicno, ali mi se sada opet cini da jedva osetno glavi negde, narocito kada prolazim kroz guzvu (pa cesto gazim papucicu). Pored toga, posle duze voznje kada su ispravljeni tockovi cuje se blago pistanje, kao kad kocite leti, ali dok vozim, i prestaje cim malo namotam tockove, a vraca se kada ispravim.
    I da, mozda je vazno, ali na svakih 5 meseci moram da dolivam ulje kociono, pocinje da se pali lampica. Malo dolijem, ali opet ne ide mi u glavu da je ovo normalno...

    Nadam se da sam bio opsiran, i da cete mi pomoci da utvrdim sta moze biti. Oba problema ne deluju krupno, ali me jako nerviraju...
  • sezdesetdevetka
    CBC Član
    • 25.11.2007
    • 76
    • Vrbas

    #2
    Sto se tice alternatora cini se da je ipak neispravan (u pitanju je zastitna dioda) ili je slab.Ja sam imao slican problem resio sam ga zamenom alternatora jacim.Moguce i da je negde masa popustila.
    U kakvom je stanju regler(cetkice)? U kakvom je stanju akumulator? Da nije neka celija u kratkom spoju?
    Da li ste gledali ima li prljavstine u posudi za ulje ili u cevima koja vode do creva? I u kakvom su stanju cevi?
    Niko nije savrsen

    Comment

    • cika_crni
      CBC Početnik
      • 25.11.2007
      • 6
      • Beograd

      #3
      sto se alternatora tice, kao sto rekoh, elektricar rece da puni dobro, i da bi kolektor trebalo zameniti...
      Akumulator je 55ica, i pre 10ak dana sam primetio da su celije skroz prazne, pa sam dopunio destilovanom vodom, i sada je nivo ok, ali me je iznenadilo kako je uopste palio kada je bio skroz prazan. Problem sa sijalicom je ostao...
      Inace, UOPSTE nemam problema sa paljenjem, bez obzira na temperaturu spoljasnju, pali bez greske.

      Sto se tice kocnica, posuda sa uljem je cista, kada smo menjali to crevo procirkulisali smo sistem malo (dolivali ulje i drukali kocnicu).
      Btw, tek sam sad primetio da mi je prednji levi tocak sa unutrasnje strane masan, creva su suva, ali ima dosta ulja odnegde. Ne razumem se previse da bih znao sta je masno...

      Jedan prijatelj mi rece da je moguce da su zaprljani cilindri kocioni. Sta vi mislite o tome?

      Comment

      • Probisvet
        CBC Senator XXL
        • 07.06.2005
        • 423
        • FRANCUSKA

        #4
        Proveri kocioni cilindar sigurno su gumice otisle ili mozda nisi dobro zavrnuo vijak za ispustanje vazduha. Ujedno ukoliko menjas gumice pozeljno je da to uradis uvek u paru sto znaci i drugi tocak. Ne treba se zezati sa kocnicama, da ne bude da se sudbina poigrala

        Posto ti je voda isparila ostao je elektrolit sto znaci bilo je jos kiseline ali posto je u pitanju benzinac onda to i nije strasno jer akumulator se ne opterecuje mnogo a inace je i konstruisan da izdrzi i malo surove uslove exploatacije. Kod dizela bi se vec to i manifestovalo drugacije.

        Comment

        Working...
        X