Pozdrav, nov sam ovde, imam alfu 156 2000. god sa 1.8 tspark motorom.
Ugradjen je landirenco sekvent plin i otkako sam uradio veliki servis i ugradio plin imam problem kad je hladan motor.
Problem se javlja ujutro samo ili zimi ako auto stoji dugo napoplju.
Naime kad upalim ujutro auto, palim ga na benzin i on na benzin mora da radi dok se voda ne ugreje na 40 stepeni i tek onda se moze prevaciti na plin. To traje zimi oko 2 min. Ali ta 2 minuta se pretvore u nocnu moru.
Vergla normalno i upali na zub i dignne na nekih 1100 obrtaja i posle 3 sekunde jednostavno krene da se gusi i radi ko na 2 klipa i cak se i ugasi. Ako krenem da mu pumpam gas ne ugasi se ali se muci i cuje se pucanje u usisnoj grani.
Evo kako to izgleda i zvuci:
Znaci jedva radi, gusi se, puca u usisnoj grani, ali to sve ispod 2000 obrtaja, ako uspem da ga napumpam preko na 3000+ onda radi sasvim normalno.
Probavao sam dizne cistio vise puta, menjao usisnu granu, od majstora do majstora ali nista...imam ok pritisak goriva i kazu da su bombine ok...
I onda sam ja jedno jutro probao da iskljucim protokomer i evo sta se desilo:
Znaci upalim ga, a on stoji, ne gusi se i ne gasi. Jedino kad mu dam gas malo naglije onda se ugasi, sto je valjda normalno jer ne moze bez protokomera. Jedino ako mu mic po mic dajem gas polako onda digne lepo obrtaje. I cim sam opet prikljucio protokomer on krenuo da se gusi
A kad mi prebaci na plin, radi ko sat:
Da li je neko mozda imao iskustva sa ovim i da li da ulazim uopste u kupovinu novog protokomera jer mi je majstor Djukic iz ZR rekao da je i to probao i da nije do toga...on mi kaze da moram staviti novu usisnu granu koja kosta 1000 eur, a ja stavio polovnu al ispravnu...
sta raditi ?
Ugradjen je landirenco sekvent plin i otkako sam uradio veliki servis i ugradio plin imam problem kad je hladan motor.
Problem se javlja ujutro samo ili zimi ako auto stoji dugo napoplju.
Naime kad upalim ujutro auto, palim ga na benzin i on na benzin mora da radi dok se voda ne ugreje na 40 stepeni i tek onda se moze prevaciti na plin. To traje zimi oko 2 min. Ali ta 2 minuta se pretvore u nocnu moru.
Vergla normalno i upali na zub i dignne na nekih 1100 obrtaja i posle 3 sekunde jednostavno krene da se gusi i radi ko na 2 klipa i cak se i ugasi. Ako krenem da mu pumpam gas ne ugasi se ali se muci i cuje se pucanje u usisnoj grani.
Evo kako to izgleda i zvuci:
Znaci jedva radi, gusi se, puca u usisnoj grani, ali to sve ispod 2000 obrtaja, ako uspem da ga napumpam preko na 3000+ onda radi sasvim normalno.
Probavao sam dizne cistio vise puta, menjao usisnu granu, od majstora do majstora ali nista...imam ok pritisak goriva i kazu da su bombine ok...
I onda sam ja jedno jutro probao da iskljucim protokomer i evo sta se desilo:
Znaci upalim ga, a on stoji, ne gusi se i ne gasi. Jedino kad mu dam gas malo naglije onda se ugasi, sto je valjda normalno jer ne moze bez protokomera. Jedino ako mu mic po mic dajem gas polako onda digne lepo obrtaje. I cim sam opet prikljucio protokomer on krenuo da se gusi
A kad mi prebaci na plin, radi ko sat:
Da li je neko mozda imao iskustva sa ovim i da li da ulazim uopste u kupovinu novog protokomera jer mi je majstor Djukic iz ZR rekao da je i to probao i da nije do toga...on mi kaze da moram staviti novu usisnu granu koja kosta 1000 eur, a ja stavio polovnu al ispravnu...
sta raditi ?
Comment