Posle tri sata voznje, na prvoj pauzi osetio sam miris kiseline koji dopire ispod haube. Dignem haubu i vidim da akumulator kljuca! Toliko se bio naduvao da sam ocekivao da eksplodira! Kiselina je curela napolje i sustala kao para na cepovima. Nista nisam primetio na potrosacima koji su bili ukljuceni, auto odlicno pali. Sutra izmerim kod elektricara koliko puni alternator i pokazuje 13,9 pri punom gasu, sto je normalno po njegovom misljenju. Da li je to do reglera? Kod kratkih voznji ne primecujem problem sa grejanjem akumulatora. U pitanju je Fiat Punto 1.9 D Mk2.
Prokljucao akumulator!
Collapse
X
-
Re: Prokljucao akumulator!
Evo situacije od danas: Auto je jutros upalio bez greske, iako je bio pod snegomnema promene u jacini farova, ostalih potrosaca itd. Vozio sam ga kod elektricara koji vazi za doktora sto se tice elektronike na autima. Nije alternator, nije regler, jer puni normalno, do 13,9. Kad su mi ugradjivali akumulator zaboravili su da uklone cepove koji se nalaze na vrhu, sa strane akumulatora, a imaju funkciju " za odvod isparenja iz akumulatora prilikom zagrevanja toku rada"! Sada radi bez zagrevanja, a po njegovim recima da je bio problem do reglera pojavljivali bi se mehurici u akumulatoru dok radi motor. Banalno, ali eto...
Comment
-
Comment