Centralna brava - ugradnja, iskustva, odrzavanje, problemi

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • driveM
    CBC Član
    • 26.06.2008
    • 40
    • Novi Sad

    #61
    Imas li neki detaljniji opis problema? Jesi li iznutra uspeo da otkljucas auto?
    Ukoliko ti otkljucavanje i zakljucavanje iznutra radi OK - svi motori rade i otkljucaju/zakljucaju kako treba svaki put onda je problem do brave ili kljuca. Ako ti ni iznutra otkljucavanje ne radi kako treba onda centralna jedinica ima problem (al' ga nesto izaziva).

    Comment

    • soskic
      CBC Početnik
      • 15.11.2007
      • 8
      • Arandjelovac

      #62
      znci idem po redu
      iznutra uspem da zakljucam i otkljucam vrata,ali spolja nemogu ni na vozaceva,suvozaceva,a ni na gepek da otkljucam,a da zakljucam mogu preko vozacevih i suvozacevih,ali preko gepeka ne.
      e sad sam ga umrsio....
      uglavnom pregledao sam brave,motorice i kontakte,ali i dalje me zeza,vidim da ce da se skida centralna

      Comment

      • driveM
        CBC Član
        • 26.06.2008
        • 40
        • Novi Sad

        #63
        Ako se na pokusaj otkljucavanja spolja nista ne desava deluje kao da ti kljuc ne valja (ili sve brave sto je manja verovatnoca). Mozda da proveris to kod nekog kljucara - ti Fordovi "okrugli" kljucevi se vremenom lizu i sve teze funkcionisu (bez obzira da li su original, bitno je koliko su matori). Istina, prvo pocinju da zapinju u bravi i sl.

        Ako pri pokusaju otkljucavanja spolja motori pokusavaju da otkljucaju auto ali se odmah ponovo zakljucaju onda mu nesto drugo smeta - ili je elektronika otkazala ili je neka mehanicka opruga prenapregnuta.

        Za gepek nisam siguran kod Escorta, ali moguce je da uopste i ne treba da ima mogucnost da otkljucava/zakljucava sve brave na autu.

        Comment

        • Visconti
          CBC Član
          • 11.11.2006
          • 83
          • Kotor, CG

          #64
          Centralna brava - ugradnja, iskustva, odrzavanje, problemi

          Molim za pomoc, mozda neko ima ideju o ovome. Auto je Punto sporting 2001 , ima fabricko centralno zak. sa daljinskim, nema alarm. Radilo sve normalno dok se baterija u daljinskom nije potrosila. Kad sam je zamjenio novom, brava ne reaguje na daljinski, mada se led dioda na kljucu pali (blinka). Pretpostavljam da treba sinhronizovati daljinski sa prijemnikom u kolima. Da li postoji neka procedura za to , ili je potrebna dijagnosticka oprema?
          Unaprijed hvala na odgovorima.
          ex Alfa 145 boxer

          Comment

          • Zloca
            CBC Senator XXL
            • 21.12.2005
            • 510
            • Novi Sad
            • Astra bertone turbo

            #65
            Centralna brava - ugradnja, iskustva, odrzavanje, problemi

            Moj prijatelj je imao taj problem na astri, zaboravio sam sta je tacno radio. Cini mi se da je dao kontakt pa pritisnuo dugme za otkljucavanje, mozda se malo i zadrzi. Moram da ga pitam.
            MESTO ZA VASU REKLAMU!

            Za samo 1000 din mesecno! :-)

            Comment

            • darko-sice
              CBC Senator
              • 01.11.2005
              • 200
              • Aleksinac

              #66
              Re: Problem sa daljinskim zakljucavanjem Punto mk2

              Jeste za opela je takva procedura....imas u upustvo u autodati za punta

              POZDRAV

              Comment

              • Visconti
                CBC Član
                • 11.11.2006
                • 83
                • Kotor, CG

                #67
                Re: Problem sa daljinskim zakljucavanjem Punto mk2

                Ok, znaci ipak se moze rijesiti! imam autodatu kod kuce, ali trenutno mi nije dostupna, ali kad se vratim, pogledacu. Mislio sam da se ovo ne moze rijesiti bez specijalizovane opreme. Hvala na odgovorima.
                ex Alfa 145 boxer

                Comment

                • Visconti
                  CBC Član
                  • 11.11.2006
                  • 83
                  • Kotor, CG

                  #68
                  Re: Problem sa daljinskim zakljucavanjem Punto mk2

                  Izgleda da u ovoj mojoj verziji autodate nema procedure za punto 2. Imam ja milsim 2006 autodatu. Molio bih ako neko ima autodatu u kojoj ima procedura da mi pomogne?

                  BaneT napisao:

                  Probaj ovako...ugasi auto, zatvori sva vrata, onda pritisni malo gume na centrali i drži ga (nonstop), trebalo bi zasvetli led dioda na centrali (reciver-na krovu kod sata), onda pritisni veliko dugme na ključu i drži dok se led lampica ne uključi-na samom ključu. Pusti dugme na ključu i proveri da li lampica na receiveru svetli non stop, potom pusti dugme na receiveru.
                  ex Alfa 145 boxer

                  Comment

                  • passatCL
                    CBC Veteran
                    • 03.11.2007
                    • 120
                    • Nish

                    #69
                    Passat iz potpisa se sam zakljucava u toku voznje.

                    Dakle, od pre par dana, samo u toku voznje zakljuca sva vrata, i pozadi iz gepeka dolazi neko zujanje/cviljenje da se tako izrazim koje traje pa skoro minut. Cuje se i po nekoliko puta "cak, cak" zvuk isto iz gepeka ali ne znam odakle to dolazi. Na alarm ne moze da se otvori. Kad nekako izadjem iz kola, skinem + klemu na sekund i on se odkljuca. Sve ok funkicionise narednih par minuta(recimo preko alarma moze da se zakljuca/odkljuca) i onda dok se vozi samo "cak" zakljuca se, cuje se dugo skoro minut taj zvuk iz gepeka i ako probas da ga otvoris rucno on odmah uvuce nazad onaj deo na vratima.

                    Sta moze da bude problem i ako neko zna, gde u Nisu da ga oteram da ga neko pogleda?

                    Unapred hvala!
                    Ford Mondeo MK3 2001 2.0 107KW Petrol

                    Comment

                    • master_deki
                      CBC Veteran
                      • 29.01.2008
                      • 138
                      • nis

                      #70
                      pasat b3 centralna

                      Znaci ovako,centralna vec postoji s tim sto nema daljinac vec je zakljucavanje ono,okrenes kljuc na vozacevim vratima i zakljucaju se sva ostala.E sad sam ja kupio daljinac pa me zanima kako da to ugradim na vec postojecu centralnu,Da dodam samo da su motorcici oni vazdusni.
                      Danas sam nesto gledao kako je sve to povezano i jedino sto sam video je da postoje dve zice koje idu na plus i minus a sve ostale sa svih motorcica su povezane medjusobno.
                      Pomagajte...

                      Comment

                      • deki74
                        CBC Veteran
                        • 03.02.2008
                        • 139
                        • Beograd

                        #71
                        Re: pasat b3 centralna

                        Kad skines tapacir sa levih vrata trebalo bi da ako ti je originalni vakum sistem imas dva snopa kablova jedan ide na sam vakum mehanizam na kojem je i ono crevce a drugi snop ide na prekidac koji se nalazi na cilindru brave e na taj snop prikljucujes komandu za open i lock sa tog modula koji si kupiov a signal za pobudu je 0.8 sekundi plus 12v

                        Comment

                        • master_deki
                          CBC Veteran
                          • 29.01.2008
                          • 138
                          • nis

                          #72
                          Re: pasat b3 centralna

                          postoje dva snopa s tim sto je jedan u kome ima 4 zice prikljucen na sam vakuum mehanizam sa cevcicom a drugi u kome ima 3 zice nije prikljucen nigde vec samo visi. Skidao sam i tapacir na desnoj strani i ista je situacija-jedan snop prikljucen a drugi nije.

                          Napominjem da brava radi bez problema.

                          Comment

                          • deki74
                            CBC Veteran
                            • 03.02.2008
                            • 139
                            • Beograd

                            #73
                            Re: pasat b3 centralna

                            To je to obicno kada se menjaju brave stave se ove bez prekidaca na cilindru pa onda visi taj konektor koliko mene secanje sluzi kod passata b3 na tom konektoru imas tri crvene zice od kojih je jedna crvena a ostale dve su crvene sa jos jednom bojom ,e sada kada na kratko zicicom prespojis crvenu sa jednom od te dve auto ce se zakljucati ili otkljucati pazi da ti onaj pipak u samoj bravi bude na dole simulirajuci tako zatvorena vrata.

                            Taj modul koji si kupio za daljinsko otvaranje verovatno ima 2 zice za napajanje i 6 zica koje izlaze sa dva relea koji se u tom modulu nalaze.Posto si uz njega dobio semu vidi koji su ti kontakti oznaceni sa C i na njih dovedi plus 12v a kontakte koji su oznaceni sa NO povezi sa po jednom od one dve crvenkaste zice na konektoru koji visi.Napajanje modula vezi na masu i plus 12 volti i to je to ako slucajno radi obrnuto ,onda zameni mesta one dve crvenkaste zice.

                            A sto se tice ovog drugog konektora on je prikacen na vakum brave i on u sebi ima i elektromagnet koji u odredjenim varijantama automobila zakkljucava sva vrata i time onemogucava otimanje auta dok recimo stojis na semaforu.Inace primetices da tek kada skroz okrenes kljuc centralna brava zakljucava auto a kada bi ti u funkciji bio i onaj konektor koji visi tada bi bilo dovoljno da ga samo blago okrenes i brava bi odradila svoje,inace njegova funkcija je i kod passata koji imaju fabricke el podizace otvara izatvara prozore okretanjem kljuca u bravi.

                            Comment

                            • master_deki
                              CBC Veteran
                              • 29.01.2008
                              • 138
                              • nis

                              #74
                              Re: pasat b3 centralna

                              Evo sema koje sam dobio uz modul






                              e kazi mi sad sta gde ide,odnosno sve ovo drugo kapiram samo ne razumem sta treba da stavim na tu skroz crvenu iz tog snopa koji ima tri zice.Za crvenu si u pravu,postoji skroz crvena to znam sigurno a za ostale dve nisam zapamtio kakvih su boja,ako je bitno pogledacu opet sutra pa cu javiti.

                              Comment

                              • deki74
                                CBC Veteran
                                • 03.02.2008
                                • 139
                                • Beograd

                                #75
                                Re: pasat b3 centralna



                                Na konektoru sa tri crvene zice onu koja je cisto Crvena koristis samo da bi je na kratko prespojio, prvo sa jednom a posle sa drugom i time isprobao da li ti uopste radi komanda preko tog konektora sto visi pa ako radi ides dalje sa ovom semom koju sam ti prepravio.Inace ta cisto crvena se POSLE NE KORISTI ,znaci ostaju ti preostale dve ja sam ti ih na semi na primer nazvao crveno/bela i crveno/zuta i one su ustvari komanda zakljucaj to jest otkljucaj.

                                Na ovoj drugoj semi ti ostaje jos da povezes plavu na poziciona svetla da bi imao i vizuelnu kontrolu i naravno napajanje crvena na plus i crna na masu,ostale ne koristis najbolje ih izvadi iz samog konektora.

                                Samo jos da ti napomenem da sva povezivanja obavljas u kabini u donjem levom delu gde treba da pronadjes taj snop sa tri zice (koji izlazi iz vrata) a tu ti je blizu i tabla sa osiguracima sa cije zadnje strane imas slobodnih prikljucaka sa stalnim napajanjem a levo na stubu imas i maseni konektor.Na napajanje obavezno stavi osigurac recimo 10 A.

                                Comment

                                Working...
                                X