Re: Skidanje kilometar sata na Mercedesu 124
Za skidanje drvenog panela oko ručice menjača mora se prvo ukloniti tapacirana obloga pregrade između prednjih sedišta.
Potrebno je povući je prstima u jednu stranu jer su joj krajevi u usecima sa strane - kako se ne bi videli.
Kada se ukloni, vidi se jedan vijak koji drži ovu oblogu, kada se odvije treba je lagano povući na gore.
Pre toga nije loše ukloniti plastični prsten na drvenoj oblozi oko menjača, ali može i bez toga.
Obzirom da je tvoj model sa automatskom transmisijom, potpritisak u vakuumskim cevima igra bitnu ulogu i na rad menjača.
Njime se reguliše mekoća promene stepena i ako nema "curenja" menjač mora prebacivati mekano - praktično neprimetno,
Uzrok nekorektnog rada ekonomera može biti kod vakuumskog gumenog razvodnika koji se nalazi kod serva kočionog sistema.
U njega ulazi jedna vakuumska cevčica iz motornog prostora, a izlaze najmanje tri prema putničkom prostoru.
Vremenom guma popušta i najčešće dolazi do delomičnog ili potpunog začepljenja protoka unutar razvodnika.
Zbog ovog može da ne funkcioniše regulacija visine farova, ili ekonomer, kod dizela boš brava itd...
Oni malo odvažniji pažljivim korišćenjem borera od 1.5 mm provrte zapušen otvor i vrate funkcionalnost.
Valja proveriti da nema ulja u vakuumskim vodovima koje doduše obično potpuno blokira rad ekonomera, ali se oseti i na radu menjača.
Morao bih znati i koja je godina tvoj Merc jer postoje razne modifikacije na njima.
Princip rada sklopova na tvom 200 vrlo je sličan onome poput mog "tristaća" pa može dosta toga da se upotrebi sa linka koji sam dao.
Za skidanje drvenog panela oko ručice menjača mora se prvo ukloniti tapacirana obloga pregrade između prednjih sedišta.
Potrebno je povući je prstima u jednu stranu jer su joj krajevi u usecima sa strane - kako se ne bi videli.
Kada se ukloni, vidi se jedan vijak koji drži ovu oblogu, kada se odvije treba je lagano povući na gore.
Pre toga nije loše ukloniti plastični prsten na drvenoj oblozi oko menjača, ali može i bez toga.
Obzirom da je tvoj model sa automatskom transmisijom, potpritisak u vakuumskim cevima igra bitnu ulogu i na rad menjača.
Njime se reguliše mekoća promene stepena i ako nema "curenja" menjač mora prebacivati mekano - praktično neprimetno,
Uzrok nekorektnog rada ekonomera može biti kod vakuumskog gumenog razvodnika koji se nalazi kod serva kočionog sistema.
U njega ulazi jedna vakuumska cevčica iz motornog prostora, a izlaze najmanje tri prema putničkom prostoru.
Vremenom guma popušta i najčešće dolazi do delomičnog ili potpunog začepljenja protoka unutar razvodnika.
Zbog ovog može da ne funkcioniše regulacija visine farova, ili ekonomer, kod dizela boš brava itd...
Oni malo odvažniji pažljivim korišćenjem borera od 1.5 mm provrte zapušen otvor i vrate funkcionalnost.
Valja proveriti da nema ulja u vakuumskim vodovima koje doduše obično potpuno blokira rad ekonomera, ali se oseti i na radu menjača.
Morao bih znati i koja je godina tvoj Merc jer postoje razne modifikacije na njima.
Princip rada sklopova na tvom 200 vrlo je sličan onome poput mog "tristaća" pa može dosta toga da se upotrebi sa linka koji sam dao.
Comment