montirao sam elektronsko paljenje skoro.
- bobina "Iskra"
- razvodnik kompletan, kablovi komutatora i sam komutator "Rudi Cajavec"
inace:
- silikonski kablovi (neki "made in USA")
- NGK BP6E V-Line 4
Elem,
sve radi ko bombona, ali imam nesto neocekivano:
kad upalim svetla (citaj veci potrosac struje), imam manji pad napona na bobini i autu malo padnu obrtaji. MALO, ali oseti se. koliko se razumem, to znaci i da imam pad napona i na izlazu bobine, odnosno slabiju varnicu, zar ne? napomena - PUN akumulator, provereno dobar. napomena2 - alternator original iz 1981. "Iskra", ali samo 33A. inace, do sad nisam imao tih promena pri paljenju bilo cega od potrosaca dok sam imao kontaktno paljenje (sa platinskim dugmadima).
sta da radim? Alternator 45A? odakle pad napona? mislim da mi je i potrosnja veca samim tim, kad vozim nocu.
- bobina "Iskra"
- razvodnik kompletan, kablovi komutatora i sam komutator "Rudi Cajavec"
inace:
- silikonski kablovi (neki "made in USA")
- NGK BP6E V-Line 4
Elem,
sve radi ko bombona, ali imam nesto neocekivano:
kad upalim svetla (citaj veci potrosac struje), imam manji pad napona na bobini i autu malo padnu obrtaji. MALO, ali oseti se. koliko se razumem, to znaci i da imam pad napona i na izlazu bobine, odnosno slabiju varnicu, zar ne? napomena - PUN akumulator, provereno dobar. napomena2 - alternator original iz 1981. "Iskra", ali samo 33A. inace, do sad nisam imao tih promena pri paljenju bilo cega od potrosaca dok sam imao kontaktno paljenje (sa platinskim dugmadima).
sta da radim? Alternator 45A? odakle pad napona? mislim da mi je i potrosnja veca samim tim, kad vozim nocu.
Comment