Moze li mi neko reci ukoliko se prespaja akumulatora (koji je 99% ispraznjen, ostala upaljena svetla par dana), u pitanju su benzinici, moze li s obzirom da je donor auto bez kompijutera da upropasti kompijuter ili napravi neka ostecenja na autu sa kompijuterom.
Kako se povezuju ovi sa kompijuterom, nasao sam neka uputstva, da kada se povezu kablovi negde pise da treba da donor turnira dok ovaj drugi pali , negde ne vec samo da radi motor, negde stoji da onaj koji prima struju treba po paljenju odmah da upali potrosace, negde stoji da prvo donor radi 5 min , pa tek onda da se vergla motor auta koji je primalac.Sve ovo da bi se izbegli kvarovi na elektronici.
Mene zanima ukolko se tako upali auto recimo ode akumulator, donor tornira na 3000 obrtaja , ne upale se potrosaci odmah nakon paljenja motora (svetla, klima... )..oba akumulatroa su oko 500a, mogu li se javiti kvarovi na elektronici koji mogu biti vidljivi nekad kasnije (ne odmah, auto za sada radi dobro ne pokazuje neki problem sa kompijuterom), zbog posledica ovakvog paljenja. Sve ovo sto sam opisao sam imao pre desetak dana, pa citajuci po netu vidim da ima tu dosta zavrzlama oko potenicjalnih problema sa ECU.
Mada mogo bi neko da kaze strucnije koliko je ovo pouzdano i da li treba izbegavati da se pale automobili ako donor i onaj ko preuzima struju imaju kompijuter.
Mozda je pouzdanije da se ovi sa komp. pale preko nekog juga, golfa....
Kako se povezuju ovi sa kompijuterom, nasao sam neka uputstva, da kada se povezu kablovi negde pise da treba da donor turnira dok ovaj drugi pali , negde ne vec samo da radi motor, negde stoji da onaj koji prima struju treba po paljenju odmah da upali potrosace, negde stoji da prvo donor radi 5 min , pa tek onda da se vergla motor auta koji je primalac.Sve ovo da bi se izbegli kvarovi na elektronici.
Mene zanima ukolko se tako upali auto recimo ode akumulator, donor tornira na 3000 obrtaja , ne upale se potrosaci odmah nakon paljenja motora (svetla, klima... )..oba akumulatroa su oko 500a, mogu li se javiti kvarovi na elektronici koji mogu biti vidljivi nekad kasnije (ne odmah, auto za sada radi dobro ne pokazuje neki problem sa kompijuterom), zbog posledica ovakvog paljenja. Sve ovo sto sam opisao sam imao pre desetak dana, pa citajuci po netu vidim da ima tu dosta zavrzlama oko potenicjalnih problema sa ECU.
Mada mogo bi neko da kaze strucnije koliko je ovo pouzdano i da li treba izbegavati da se pale automobili ako donor i onaj ko preuzima struju imaju kompijuter.
Mozda je pouzdanije da se ovi sa komp. pale preko nekog juga, golfa....
Comment