Sve o anlaserima!!!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • milan_g1
    CBC Senator XXL
    • 07.02.2007
    • 863
    • Karaburma

    #31
    Ispravka mala, jutros mi je upalio iz treceg pokusaja, tj zaverglao je iz treceg pokusaja, ne cuje se cak, ne cuje se nista, dam kontakt upale mi se lampice, grejaci se ugase i okrenem kljuc i nista, nema cak, nema verglanja, jednom mi se ucinilo da je bas bas slabo pokusao da zavergla ali mozda i tripujem, ali cak nema! To mi se pre NIKADA nije desilo, jel jeste automat ili moze da bude i nesto drugo? Danas cu da proverim kablove i kleme mada nije zbog toga ali opet...

    Rogi koliko kosta nova automat i cije je proizvodnje, moze i na private, hvala, pozdrav
    "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

    Comment

    • Rogi
      CBC Član
      • 17.04.2007
      • 81
      • Stara Pazova

      #32
      Ako se ne cuje nista,moze biti rotor ili cetkice.


      Imas PP za cenu automata

      Comment

      • milan_g1
        CBC Senator XXL
        • 07.02.2007
        • 863
        • Karaburma

        #33
        Rogi hvala za pp, nego nastupaju novi momenti, samo sto sam stigao kuci, hvala bogu ziv i zdrav! Auto sam upalio iz 16. put posle cukanja alnasera i famoznog automata, bio sam na magistrali, svracam na pumpu, dajem levi zmigavac kad ono ne cakce, samo se upalila lamtica za zmigavac ali ne zmiga! Tada naravno ni sami zmigavci ne rade, ukljucim sva 4 kad ni oni ne rade, primetio sam i da mi je osvetljenje instrument table jedva uocljivo, sreca nije bila guzva pa sam smugnuo na parking pumpe, izadjem i vidim da zmigavci uopste ne rade! Sipam gorivo i znam da cu jedva da upalim, molim boga da zavergla ali jok, ovaj put je krenuo da vergla ali kao mrtav konj, jedva okrece, akumulator mrtav! Pogurali me dobri ljudi na pumpi i ja se nekako dovezem do kuce, zmigavci nisu ni usput radili, malo rade malo ne, gremlini!!! U dvoristu pocnem da turiram malo i osvetljenje instrument table se pojacava, zmigavci prorade na 2 sekunde pa se ugase.
        Da li je mozda kais krivac, tj. da li proklizava (mislim sigurno proklizava i pisti pomalo, samo je pitanje koliki su gubici) i da li zbog toga imam slabu struju ili je do alternatora? Lampica akumulatora mi se nije palila u voznji, u svakom slucaju hteo bih da cujem vasa misljenja a sutra idem u nabavku, filteri, ulje, kais i pravac kod elektricara!!!

        Uh al sam se raspisao! Pozdrav
        "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

        Comment

        • dandy
          CBC Senator XXL
          • 09.12.2005
          • 513
          • Bijeljina-Beograd Medakovic

          #34
          mislim da je kod tebe drugar problem u instalaciji, moguce da je kontakt brava otisla ili nesto oko napajanja razvodne table, provjeri glavni + koji ide sa acu na tablu sa zadnje strane, vidi da li brava radi kako treba, vidi da li su ti kleme dobro spojene....

          Comment

          • milan_g1
            CBC Senator XXL
            • 07.02.2007
            • 863
            • Karaburma

            #35
            Sinoc sam nisam mogao da upalim kola nikako, peske sam dosao kuci, pojma nemam, zapalicu ga!

            Ako uspem otici cu danas kod elektricara...
            "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

            Comment

            • Eon
              Moderator
              • 10.03.2005
              • 4225
              • Beograd-NBG-44
              • Superb 2.0 4x4 DSG

              #36
              Tebi mozda anlaser ne puni kako treba, proveri masu na kolima, sa accua, mozda je korodiralo...
              Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
              Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

              Comment

              • milan_g1
                CBC Senator XXL
                • 07.02.2007
                • 863
                • Karaburma

                #37
                Spremam se vec mesec dana da odem da izmerim napon punjenja i nikako da nadjem vremena, uvek mi je nesto prece, tako mi i treba!

                Nego ovaj prokleti Marfi me ponovo posetio! Drugar me poslepao malo da upalim, upalio na gurku bez problema i da odvezem auto kuci, a on da krene za mnom da me vrati na posao, dodjemo kod mene, on ugasi kola, ja se parkiram, gledamo obilazimo i da krenemo nazad, on vergla i nikako da sastavi, inace vozi G2 GTI 8v na plin, vergla vergla i nista, ni da pipne, i naravno isprazni akumulator, gurasmo ga u rikverc (nije moglo drugacije) i jedva nekako na kraju puta upali!!! Ovo treba da se prebaci u temu zezanje, posto me auto otkida od zezanja!!!

                Pre nedelju dana sam skinuo rablu sa osiguracima i sve dzekove malo ocistio i izduvao od prasine, nista ne ne klima, sve lepo naleze, nema vlage...
                Kleme su dobro pricvrscene, stavio sam i malo tovatne masti, kako da proverim kontakt bravu, mada mislim da je ona ok?!
                Definitivno je akumulator prazan, nema punjenje, zasto nemam pojma. Topla 75Ah, star manje od godinu dana, pod garancijom, da reklamiram?
                Masu sam proveravao i pojacao sa jos jednom podebljom zicom, vezao sam u blizini alnasera, za menjac, tako da nije zbog mase.

                Nista ljudi, javicu sta sam uradio kod majstora, pozdrav
                "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                Comment

                • dandy
                  CBC Senator XXL
                  • 09.12.2005
                  • 513
                  • Bijeljina-Beograd Medakovic

                  #38
                  to je nazalost jedino rjesenje, nesto ne felcera...

                  i da napomenem da ste sa guranjem u rikverc imali srece, i ne radite to nikako ponovo....
                  prenosni zupcanik u mjenjacu koji obrce rotaciju nalazi se na jednoj osovinici koja ima sa jedne strane leziste a sa druge je samo sraf drzi, i desavalo se da prilikom paljenja na gurku u rikverc sraf iskoci, kao i osovina, i ode mjenjac.....

                  Comment

                  • tamburski
                    CBC Senator
                    • 27.09.2007
                    • 210
                    • PANCEVO

                    #39
                    Pogledaj relej od grejaca dali on isklucuje napajanje posle grejanja.Znaci dok motor radi ne sme biti napona na grejacima.
                    a koji je to auto bolji od moskvica

                    Comment

                    • milan_g1
                      CBC Senator XXL
                      • 07.02.2007
                      • 863
                      • Karaburma

                      #40
                      Dandy hvala za tip, nisam to znao, ali nismo nikako mogli drugacije, jbg uska ulicica sa blagom uzbrdicom, a posto si doktorirao G2 dizel imam jedno pitanje, ako budem morao da menjam alnaser jel mogu da stavim od G2 kao sto mi je napisao tamburski bez prepravljanja, mislim jel pase sraf na sraf ili mora da se nesto budzi?

                      Relej grejaca je ok, iskljucuje ih, kad dam kontakt pa posle nekih 10-15 sekundi iskljuci lampicu a posle toga jos 10ak sekundi cujem cak releja, ujutro ga palim tad kad cakne, a preko dana mu je dovoljno i kada ugasi lampicu.
                      "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #41
                        au, toliko kvarova na jednom mestu...

                        kais ne sme da pisti. prvo to sredi.
                        ako ostavis da pisti lako je da ces unistiti i remenice pa i to onda ide na menjanje.

                        dalje, za rad zmigavaca gotovo da ne treba struja, tj toliko malo trose da i prazan aku moze da ih napaja bez problema.
                        tebi je zesci problem sa samom elektro instalacijom vozila.
                        kreni od kontakt brave, posto preko nje ide i punjenje aku a idu i zmigavci a ide i anlaser.

                        zatim sam anlaser, automat nece raditi ispravno ako nema dovoljni napona direktno na njemu, znaci pad napona ne sme biti preveliki kroz zice.
                        automat nije skup, zapravo vrlo je jeftin u odnosu na ruke da se isti zameni. ja bih to zamenio za novi i ne bi razmatrao polovni na tako vaznom mestu gde su ogromne struje.

                        dalje, ako dobro pratim fabulu radnje, u pitanju je motor sa kaisem pa jos i dizel.
                        nikada, bukvalno nikada ne pali dizel motor na gurku.
                        zupcasti kais nije predvidjen za toliki napor, a kada pukne imaces totalnu havariju motora.

                        za ispravno funkcionisanje nuzno je da su akubaterija, kontakt brava, alternator, kaisevi, grejaci sa relejem, automat i ceo anlaser, sve zice potpuno ispravni.
                        uz to i da je bos pumpa pravilno podesena.

                        dovoljno je da jedan od elemenata nije ispravan i nema nista od voznje...

                        generalni pregled/ remont i miran si kakvi god da su vremenski uslovi.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • Rogi
                          CBC Član
                          • 17.04.2007
                          • 81
                          • Stara Pazova

                          #42
                          Da,moguce da ima pad napona sa brave ka anlaseru.Proveriti signal sa brave.resenje zamena el.uloska brave ili postaviti relej blize anlaseru.

                          Comment

                          • Rogi
                            CBC Član
                            • 17.04.2007
                            • 81
                            • Stara Pazova

                            #43
                            Originally posted by Eon
                            Tebi mozda anlaser ne puni kako treba, proveri masu na kolima, sa accua, mozda je korodiralo...

                            Ne moze anlaser nista da puni,nego alternator ima tu funkciju.

                            Comment

                            • milan_g1
                              CBC Senator XXL
                              • 07.02.2007
                              • 863
                              • Karaburma

                              #44
                              E ljudi resen problem, bio sam kod elektricara ali samo sa alnaserom, nisam mogao kolima da odem, otvorio je alnaser, ocistio, zamenio cetkice koje su bile u ocajnom stanju i glavni uzrocnik problema, zamenio biksnu i stavio drugi automat iako je i onaj sto mi je prvi ugradio bio ispravan. Za dan dva idem sa kolima kod njega da mi izmeri napone i pregleda celu instalaciju, kais cu da menjam obavezno! Kad sam namontirao alnaser accu je bio skroz prazan i nije mogao da vergla, stavio sam stari Black Horse i auto je upalio na cvrgu, ali bukvalno!!! Toliko lepo vergla da ne stignem da cujem alnaser, momentalno pali! Pokusao sam da ga palim dok je hladan bez grejanja, znaci kao benzinca, upali za 3-4 sekunde i mnogo zivo i veselo vergla, vozim se ceo dan i sve potrosace sam popalio i nije mi se javio ni jedan problem! Onaj prazan accu sam stavio na punjac i posle 5 min (morao sam da idem), nije se nista primecivalo, ni mehurici, ni kuvanje... Da li je moguce da je gotov, inace star je godinu dana, mozda i manje i jos je pod garancijom! Da ga reklamiram ako i posle punjenja bude slab, jel ce da mi priznaju garanciju ako sam ga punio? Inace u jednu celiju sam morao da dosipam malo destilovane vode, accu je Topla 75Ah! Zmigavci mi mozda nisu radili zbog kise! Ne smejte se i pre mi se desavalo, puklo mi je staklo zmigavca pa moze voda da udje do sijalice, ako napravi kratak spoj ne rade, provericu to! Inace sada sve radi kako treba a ja jedva cekam da mi majstor proceslja kablove! Inace to je prvi majstor kod koga sam u garazi zatekao potpuni red, alat slozen pod konac, sve cisto i na radiju NISU NARODNJACI! Pustio covek spansku muziku! Javicu vam sta sam uradio i zahvaljujem se svima na komentarima i savetima! Pozdrav
                              "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                              Comment

                              • dandy
                                CBC Senator XXL
                                • 09.12.2005
                                • 513
                                • Bijeljina-Beograd Medakovic

                                #45
                                odlicno, izvini nisam vidio pitanje, inace anlaser pasuje na sraf kod novijeg tipa golfa 1 znaci 83-84 god, za raniej ne znam stvarno, nisam se susretao sa njima.mjenjac je isti kod golfova od 83-95 godine, i sve je identicno kao ii na seatu takodje....samo se razlikuje prenosni odnos diferencijala ali to nije sad tema...

                                to sa migavcima je jako cest problem kod golfova, i nisam do sada uspio da ga rijesim, jednostavno napajanje migavaca nekako otkaze i potrebno je dovesti napajanje na relej migavaca, ja ga skidam sa nekog zivog voda iza table, inace sta se sa njim desi pojma nemam, jednostavno se izgubi, rasklapao sam tablu, ali je prekomplikovano naci putanju voda, tj skoro nemoguce jer je tabla viseslojna i mali miilion vodova je unutra, a negdje ima prekid, e sad ajd ga nadji, a toliko je gusto da se ne moze ni unimer zabosti......(meni se recimo desilo kada su lopovi pokusavali da mi rasture alarm tako sto ce ga spaliti preko migavaca tj preko signalizatora aktivacije alarma, ali se zeznuli, nisu znali da sam postavio diode, i da nikako struju nije moglo da vrati na alarm, i od tad ne felceraju migavci nikako, kada sam doveo struju na relej rade ali nemam 4x4 kad je kontakt ugasen, mada se nisam baktao sa tim, mrzilo me da ispitujem cijelu instalaciju)pa rekoh ako neko zna gdje se taj prekid desava, inace svi elektricari sa kojima sam pricao rade isto kao i ja dovode + na relej, niko ne zna gdjese preki desava

                                eto i od mene pitanje, dal se neko susretao sa ovom pojavom i kako je rijesio, sem varijante da se dovede + na relej sa strane.


                                a sto se tice acu, malo je 5 min da bi se pojavili mjehurici, mada se i sa potpuno sjebanim acu desava da se mjehurici pojavljuju, ukoliko nisu celije unistene tj pokrivljene i u kratkom spoju.
                                najlaksi nacin da vidis je da ga dobro napunis, malom strujom ili automatskim punjacem, i postavis, kada verglas, ako je acu dobar napon ne bi smio da pada ispod 10v, ako spusti ispod toga znaci da je otisao i da ne drzi struju...
                                pokusaj reklamaciju u tom slucaju, ali male su sanse da uspije jer nisu ni oni glupi, ali probaj, meni je par puta uspjelo da mi priznaju reklamaciju, iako je ljudski faktor ili neispravna instalacija bila uzrocnik...
                                jes ono nije posteno i sl, ali jbg, sta da se radi, i nikako im ne govori da si imao problema sa bilo cime, kazes provjerio sam svu instalaciju, punjenje i sve ostalo, elektricar me odrao da sve odradi i sve ok ,,,mozda i prodje...

                                Comment

                                Working...
                                X