Stalno mi gori lampica za AirBag i pokazuje mi na bordu AirBag fault na 307-ci....U jednom ovlascenom servisu u jednom manjem gradu mi povezali za neki kompijuter i rekli mi da pokazuje neku gresku za zadnji airbag i da je moguce da je nesto zabrljalo i da MOGU DA KUPIM NOVI BORD....Boze, svakakvih "majstora" ima...A zakleo sam se da u Verano nikada vise necu otici zbog neljubaznosti i neprofesionalnoscu radnika...
PEUGEOT 307 - Stalno mi gori lampica za AirBag
Collapse
X
-
Cesto se na 307-ici i na novijoj 206-ici (koje imaju multiplex sistem elektronike) pokvari onaj sklop iza volana na kome su rucice za davenje migavaca, brisaci, ali i namotaj za air-bag u volanu. To im je boljka! Najcesci kvar im je labava rucica migavca - nema otpor kada se "okida" migavac i/ili se rucica migavca sama ne vraca na svoje mesto (ne iskljucuje migavce i preleti sa leva na desno, i obrnuto). Takodje moze da se sje** taj namotaj za air bag (koji se nalazi unutar sklopa).
Ako su i rucice razglavljene i gori lampica AIR-BAG onda je stradao namotaj - siguran sam 99%. Mada, ja sam imao i da su mi rucice kao nove, a da je otisao namotaj (a i obrnuto). Na jedno Pezou 307 su me je nervirala ta rucica sto je labava, pa sam skinuo volan i otvorio taj sklop. Nisam nista uradio sa rucicom (izlizao se neki breg) ali sam zato sje*** namotaj koji je do tada normalno radio
Od tada ne pipam tu
Ali sto je najvaznije taj kvar se detektuje originalnim Pezoovim dijagnostickim kompjuterom, Laser - prepozna da je kvar u tom sklopu. Komjuter ispise neku sifru, koja ukazuje na tu rucicu oko volana.
Elem, to se resava:
1. ili celom zamenom bloka sa rucicama za migavce. Ne verujem da je nova ispod 200eur, a ima je samo u Veranu (pravi je Valeo)
2. ili da kupis/narucis negde polovan ceo sklop pa ga samo zamenis
3. ili da odes kod nekih koji se bave samo Pezoovom elektronikom i da ti zamene samo namotaj (skinu ispravan sa nekog starog/polovnog). To zadovoljstvo ti je 60-80 eur.
Znaci, ja sam imao cesto taj problem ali me brine kod tebe da je dijagnostika pokazala da je zadni air-bag
Mozda da odes jos kod nekaoga... Samo nemoj u Verano, prodace ti novu rucicu
PS. kada ti gori air-bag lampica onda ni ostali air-bagovi nisu u funkciji
Pozdrav!
-
-
Mislis da ce se originalnim dijagnostickim kompjuterom tacno utvrditi sta je kvar?! Daj mi neku preporuku gde bih to mogao da obavim to...naravno u Bg-u...
Nisam pretpostavljao da nijedan air bag ne radi, ne mogu da verujem da godinu dana tako vozim auto..... :x
Moram pod hitno to da resavam....
Comment
-
-
Search, search
mishkom
discount approved
Joined: 07 Aug 2007
Posts: 437
Location: Isticna srbija! (predeo Vlade Romea)
Posted: Mon 17 Sep 2007 18:54 Post subject:
A sta znaci kad svetli lampica za air bag?
Kada se upali auto, pocne da pijuce, zatim pise na boardu "air bag fault", 10ak sekundi i nakon toga stalno svetli na instrument tabli.
Pretpostavljam da je vec otvaran vazdusni jastuk, ili je nege ispustio?
Auto nije havarisan!
Da li ta greska moze da se ispravi, brisanjem podatka, greske iz komp-a?
_________________
Forza Alfa - Coure Sportivo
Back to top
Orlando
apprentice
Joined: 26 Dec 2006
Posts: 97
Location: Beograd
Posted: Mon 17 Sep 2007 21:20 Post subject:
Zna?i da imaš neku grešku u sistemu. Možda neki kontakt ne valja, možda je kabl negde u prekidu, možda je došlo do pada napona pa je air bag pobrljavio, možda senzor u sedištu ne valja a možda ni nema air bag-ova u kolima.
Meni se pred prošle zime iz ?ista mira upalila lampica za air bag na Hyudai Lantri. Majstor mi re?e da se upalila zbog variranja napona, da je sve ok i da je obrisao grešku. Posle se više nikad nije upalila.
_________________
I kod mene i dalje gori. . . Mada, nema to veze sa zadnjim air bagom, zato sto postoji mogucnost da se iskljuci zadnji kljucem, pa onda pise da je OFF, ili tako nesto, mrzi me sad da gledam uputstvo, a kad se ukljuci radi normalno, da ne valja gorela bi ta druga lampica. . .
Ma ne treba mi air, ne daj Boze, a nikako da obrisem tu gresku, ako je uopste greska, inace rucice migavca rade savrseno.
Razmisljam o chip-u, pa ako to budem radio, tamo ce vec videti sta je. ..
Kod novijih automobila, pre vega dijagnostika, pa onda dalje. . .
Comment
-
-
Koliko ja znam (a tako su mi majstori rekli), kada je "air-bag fault" kompjuter iskljuci sve air-bag-ove.
Ne mora nuzno da znaci da kada gori air-bag lampica da je air-bag ispucan. Kada sam prvi put imao kvar sa air-bagom na P 206 (gorela lampica) u Autoelektroniku (Tosin Bunar) su mi rekli da je ispucao neki prednji air bag i da oni mogu samo da ga prevezu ukoliko necu da kupim novi. Jednostavno preprave kompjuter da ne ocitava taj air-bag koga kao ni nemas, a ostanu ti preostali ispravni i u funkciji. To meni bude sumnjivo (i skupo) jer se videlo da auto nije havarisan i potrazim jednog tipa koji radi samo Pezo. On je odmah ocitao da je neispravan namotaj koji se nalazi na rucicama iza volana. Popravio ga je i opet sam imao sve air-bagove u funkciji
Kazem ti, kod Pezoa 206 i 307 je cesto kvar na tom namotaju za vozacev air-bag.
Druga mogucnost je da ti se slucajno razlabavio konektor za bocne air-bagove u sedistima. Konekor se nalazi ispod sedista. Proveri i to.
Elem, telefon tog tipa je 063/8480084 Dragan pa vidite da vam pregleda auto.
Pozdrav,
Vucko (Predrag)
Comment
-
-
Zdravo, moje prvo pojavljivanje na forumu
Imao sam airbag fault i trazeci resenje po internetu naisao sam na ovu temu. Citao sam forum i ranije, pa evo i uclanih se da zapravo pitam oko nekog drugog problema, ali to u novoj temi.
AirBag fault se pojavio kada sam u toku voznje pomerao sediste napred-nazad, odmah sam posumnjao da je nesto oko sedista. Nakon toga stalno je pistalo i svetlelo. Video sam po net-u da ima neki konektor ispod sedista, zavukao se - i jeste, tamo je i stvarno ima potencijala da se lako otkaci. (neki veliki zeleni). Nakon sto sam ga spojio sve je ok.
Ali bas negde posle toga (ne bi trebalo da ima veze?) pojavio mi se problem sa podizacem stakla. Prica se o francuzima i elektronici, ali, ono, mislim.. nije valjda bas tako . kupio sam auto pre 7 dana
Idem sada na novu temu
Comment
-
-
ja imam problem sa tom rucicom migavca vec duze vreme... ako dam migavac,levi ili desni,on radi par sekundi pa se ponekad desi da upali svetla,i onda ja moram opet da dodirnem rucicu migavca da bi on nastavio da radi trepce...,inace imam senzore... da li je kvar u tom sklopu iza volana? i da li moram ceo da promenim ili to moze da se popravi??
Comment
-
-
I kod mene je konektor problem... Nije mi se palila lampica jedno vreme, dok nisam prosao preko rupe, pa jovo nanovo...
Dok sam u garazi sve je ok, cim krenem odma se pali...
Moram da pitam, ako sam vratim taj konektor na svoje mesto, nisam do sad nista cackao, da li mora komp na reset? Pretpostavljam, mislim znam da je tako kod Fiat Punta, kad se izvuce konektor, kad se vrati ista situacija pa mora komp na reset
Comment
-
-
E pa evo jedan nestrucan odgovor =]
Ja sam zakacio konektor na 307cc i nestao je airbag fault, sto bi na prvi pogled znacilo da ne treba nikakav reset.
Medjutim na drugi pogled, od tada mi ne radi podizac stakla
Tako da se i ja pridruzujem pitanju
Comment
-
-
Prvo se povremeno palila lampica na kojem je nacrtan vazdusni jastuk i sigurnosni pojas i pokazivao na dospleju A-BAG/S-BELTS faulty, a sada radi konstantno.
Danas bio na dijagnostiku i kaze sigurnosni pojas.
Otkacim sve dzekove ispod sedista vozaca i isto. Otkacim sve dzekove ispod sedista suvozaca i isto. Sve to spojim i isto.
Zatim, otkacim dzek od pojasa vozaca i nista se ne dogadja. Kada spojim ta dva kontakta na dzeku sa zicom pali se crvena lampica koja pokazuje da nije vezan pojas. Ta lampica bi trebala da radi i kada je spojen dzek a nije vezan pojas. Ista ta crvena lampica signalizira kada na suvozacevom sedistu nije vezan pojas, ali tek kada neko sedi na sedistu zbog toga sto postoji senzor u sedistu,
Eto, to je jedino sto je neispravno, ali kakve to veze ima sa naranzastom lampicom od vazdusnog jastuka i pojasa. Mslm, kako moze racunar da zna da je to neispravno ako u pojasu postoji prekidac koji samo otvara i zatvara strujno kolo. Kada je otkopcan pojas strujno kolo je zatvoreno i tada svetli crvena lampica, a kada je pojas zakljucan onda ne svetli crvena lampica. Sto bi znacilo, posto mi crvena lampica ne svetli, strujno kolo je otvoreno i tada bi racunar trebao da smatra da je vezan pojas.
Zbog cega onda signalizira da je neispravan pojas ?
Skinuo sam deo u kojem se zakljuca pojas, samo se bio izvukao mali dzek koji ide u njega. Sada crvena lampica za signalizaciju nevezanog pojasa radi kako treba, ali lampica na istrument tabli narandzasta sa vazdusnim jastukom i dalje svetli non stop.
Comment
-
Comment