Upalila mi se crvena lampica za ulje, proverio bilo na minimumu, dolio presao 300 m i ponovo se upalila. Posto je ulje bilo na nivou izmedju optimalnog i minimalno sipao sam mu jos malo, Cuo se sa jednim prijateljem koji se donekle razume oko automobila , rece mi da je to moze biti opasno i da ga doslepam do servisa ili da ga ponovo upalim posto pri prvom paljenju nakon dolivanja nije se odmah upalila... i da polako vozim, i da ne smem da vozim ako se ponov upali. Uradio sam tako i preso nekih 10 km na oko 1000 obrtaja. Sve je proslo uredu, lampica se nije upalila.
Dan kasnije posto se na tako niskim obrtajima nije palila, rece mi prijatelj da moze biti da sam mozda lose proverio ulje , bio zagrejan motor... i da to moze isto biti razlog (nivo) kao i lose ulje mada mali servis sam radio pre 5000 km... proverio sam ulje dok je motor bio hladan , bilo na optimalnom nivou, upalio vozio brzo, sporo... preko 3000 obrtaja , oko 80 km/.h na otovrenom sve uredu i u gradskoj normalnoj voznji , posle 10 km opet se upalila, tada sam stao, i po ponovnom paljenju na 1000 obrtaja vratio se na parking, lampica se nije upalila . Auto ide uskoro kod majstora... kako mi rece proverice preko nekog uredjaja pritisak pa cemo videti sta dalje... Imam utisak da motor ne reaguje na manjim obrtajima ... Moze li pumpa za ulje delimicno da stvara pritisak ili ne, struja moze li praviti ove probleme.... Procitao sam da kod ljudi ova lampica se palila na preko 1500 obrtaja kada su bili u pitanju problemi sa pumpom , prekidacima ... itd. Kod mene je nekako drugacije... neki su i losije prosli... vozili sa upaljenom lampicom..Moze li biti i struja... Inace motor, vuca... sve radi kao i do sada, nema nikakvih lupanja , proeme zvuka..
Auto je wv polo 1.4 16v motor, inace ima ga u skodi, golfu 4 uglavnom korektan motor. Ima li neko iskustva sa slicnim problemom i motorom.... Hvala.
Dan kasnije posto se na tako niskim obrtajima nije palila, rece mi prijatelj da moze biti da sam mozda lose proverio ulje , bio zagrejan motor... i da to moze isto biti razlog (nivo) kao i lose ulje mada mali servis sam radio pre 5000 km... proverio sam ulje dok je motor bio hladan , bilo na optimalnom nivou, upalio vozio brzo, sporo... preko 3000 obrtaja , oko 80 km/.h na otovrenom sve uredu i u gradskoj normalnoj voznji , posle 10 km opet se upalila, tada sam stao, i po ponovnom paljenju na 1000 obrtaja vratio se na parking, lampica se nije upalila . Auto ide uskoro kod majstora... kako mi rece proverice preko nekog uredjaja pritisak pa cemo videti sta dalje... Imam utisak da motor ne reaguje na manjim obrtajima ... Moze li pumpa za ulje delimicno da stvara pritisak ili ne, struja moze li praviti ove probleme.... Procitao sam da kod ljudi ova lampica se palila na preko 1500 obrtaja kada su bili u pitanju problemi sa pumpom , prekidacima ... itd. Kod mene je nekako drugacije... neki su i losije prosli... vozili sa upaljenom lampicom..Moze li biti i struja... Inace motor, vuca... sve radi kao i do sada, nema nikakvih lupanja , proeme zvuka..
Auto je wv polo 1.4 16v motor, inace ima ga u skodi, golfu 4 uglavnom korektan motor. Ima li neko iskustva sa slicnim problemom i motorom.... Hvala.