koliko moze biti skupa ta operacija? da li treba da se obradjuje glava ako se menjaju gumice?
gumice ventila
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
Nece svaki... Zato treba imati majstora od poverenja, ili bar znati nekog iz manjine (josh uvek) poshtenih i neiskvarenih. A tom koji bi da skida glavu da zameni semeringe bih postavio prosto pitanje: shta mu je isplativije, neka kinta za zamenu samo gumica, ili nikakva kinta zbog plana na koji necu nasesti?
Comment
-
-
hvala na odgovorima poseticu ovih dana majstora pa cu se konsultovati sa njim sta mi je ciniti
Verovatno su i te lose gumice uzrok mojih problema sa potrosnjom od oko 14l plina po gradu. Motor je 1.6 i mislim da je bar za 2l to vise od normalne potrosnje
Comment
-
-
Najlakse i jeftinije je prvo promeniti gumice bez otvaranja motora, pa ako nema rezultata rasturati redom i biti spreman na najgoru varijantu ( u mom slucaju 1800e). Kod novijih motora dodatnu zabunu unose i katalizatori koji uspevaju da sprece dimljenje, a auto trosi litar na 1000km.
Comment
-
-
leba ti, pa ti si se vozio na ulje!!! Znaci ima i gorih od mene. Ja sam pre sredjivanja motora svaki vikend sipao po 1l, krenuo da radim gumice, pa glavu, pa karike, na kraju izvadjen motor... Pri toj potrosnji ulja nije dimio plavo, cak stavise dimio je normalno, crni dim je kuljao tek prilikom turiranja ali je zato mastio filter vazduha, promaja pored karika! Samo sa zamenom karika (bez obrade stublina) malo se popravila kompresija, ulje trosi oko 1l na 5000km, ja zadovoljan a ta igranka je kostala 350 evra"Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"
Comment
-
-
Malo me bune ove dijagnoze sa pocetka, mislim da nisu date sve moguce situacije, mada ima ih milion
Kod mene je bila prica da auto ide malo sporije do 2300 obrtaja( dok se ne oseti turbina), potrosnja za nijansu visa, a trosi 1l ulja na 1000km. Klipovi su ok, problem je bio u karikama, skroz su se pojele, njih zamenio. Pa kad sam vec to uradio za svaki slucaj sam zamenio i vodjice, gumice ventila i same ventile.
Da napomenem auto nije ni ranije dimio ispod 2800 obrtaja,ali je ranije dosta tresao pri jutarnjem paljenju, sad dimi na oko 3300-3500, i lakse dolazi do 2300 obrtaja.Guns don't kill people. My cousin does!
Comment
-
-
Naravno da nisu date sve opcije..ima ih dosta. Pogotovo ne vazi za tebe jer je to bio dizel motor koji ne moze da napravi takav vakum u plenumu.
Data je univerzalna slika i vrlo merodavna za benziske motore.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Malo je teze ustanoviti po izduvnim ventilima jer je u izduvnim kanalima uvek pritisak i vaduh produvava na gore kroz vodjice u kuciste kartera a ne na dole.
To moze biti sagorelo ulje iz cilindara koje se lepilo na izduvni ventil jer je on najvise zagrejan. Mada kod tebe se vidi sveze ulje na vrhu vodjice sto je dobar predznak.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Za one koji misle da je menjanje gumica ventila na licu mesta najbolja varijanta:
-sta cemo sa naslagama koje stoje na usisnim ventilima,jer se pri takvoj zameni gumica oni ne skidaju?
-sta ako su pojedene vodjice ventila,onda nove gumice nece trajati dugo?
Skidanje glave resava oba problema.
Ako vec radite samo menjanje gumica bez skidanja glave,neka majstor dobro proveri stanje vodjica pre nego sto stavi gumicu,jer ako to ne uradi(a mnogi nece) onda placate dve popravke.
Ima tu jos nekih stvari koje nisu pomenute,kao na pr. sedista ventila,koja kod motora koji je presao dosta km sigurno nece biti ok,itd...
Comment
-
-
Naravno....videli ste moje ventile. Dzaba menjanje gumica ako nije sredjena cela glava.
Jedino moze tako da se prodje u ranoj fazi potrosnje ulja.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
Comment