gumice ventila

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TRISHA
    CBC Senator XXL
    • 19.06.2007
    • 443
    • Zemun



    potrosi oko 1L na 1500 km i to ako se vozi po auto putu u obrtajima.
    a plavi dim baca (kao sto se vidi na snimku) kad se nabije gas i pusti tek onda izadje (zanemariti beli dim to je od vlage)

    kompresija na hladnom motoru 10,5 na sva 4 cilindra.

    karike ili gumice
    Narode Srbije probudi se! Isteklo je radno vreme.

    Comment

    • sErGiO
      Moderator
      • 30.01.2007
      • 2769
      • Neko selo pored Beogr
      • Alfa Romeo 156SW

      Skini gumice pa ćeš videti u kakvom su stanju, ako su loše menjaj pa ćeš onda videti kako se ponaša auto. Ako nastavi da dimi znaš šta ti je raditi.

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        Da bi testirao gumice ventila treba da je ugrejan motor, radi na leru minut dva i onda se naglo doda gas. Ako tefloni nisu dobri pojaviće se plavi dim.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • TRISHA
          CBC Senator XXL
          • 19.06.2007
          • 443
          • Zemun

          @dora
          Ugrejem kola pustim da radi i dodam gas i kad pustim izadje plavog dima. Naravno kad opet potopim on izbaci sta je ostalo u auspuhu. U voznji se vidi jedino ako neko ide iza mene pa ja potopim gas u obrtaje. Ja na retrovizor nista ne vidim.

          Uglavnom za koji dan treba da otvorim glavu. Ali reko da se premim da se ne iznenadim.
          Motor je Opelov 2.2 benzinac
          Last edited by TRISHA; 21.06.2016, 10:38. Reason: Dopuna
          Narode Srbije probudi se! Isteklo je radno vreme.

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            Nema šta da se iznenadiš,kad se radi glava obavezno se menjaju gumice.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • TRISHA
              CBC Senator XXL
              • 19.06.2007
              • 443
              • Zemun

              Ma reko da se ne iznenadim za klipove karike ili cilindre
              Narode Srbije probudi se! Isteklo je radno vreme.

              Comment

              • SALE
                CBC Senator XXL
                • 04.01.2005
                • 841
                • Banovo Brdo

                Velika je verovatnoca da ces se iznenaditi sa svim pomenutim plus lanac i lancanici, lezajevi...
                Imao sam isti motor i iste probleme, otvorio ga naivno da uradim glavu i proverim ostalo. Racunao sam u najgoroj varijanti promenicu karike lezajeve i obraditi sta treba. Dva meseca kasnije i sa dve hiljade i nesto evra manje ponovo sam upalio motor.
                izgorela su mi dva klipa, a i ostala dva su bila naceta, malo su progoreli i cilindri tako da sam morao da ih hilznujem.
                Delove sam sam nabavljao po celom svetu mehaniku mi je radio drug u mojoj garazi tako da sam ga samo nesto castio.
                Delova nema ni za lek, a i cene su im paprene, sve se narucuje i ceka dugo. klipovi su kod nas bili oko 270e KOMAD, lezajeve nema sanse da nadjes kod nas, jel su narociti meni su stigli iz Svedske zahvaljujuci cenjenom clanu foruma, a i tamo ih je jedva pronasao ( oni su kostali 550e set). Pazi ako se budes raspitivao za lezajeve skoro su istih dimenzija kao na dizelu samo se razlikuju u debljini i u svim prodavnicama misle da je to greska i nudili su mi te od dizela posto za odgovarajuce niko nije cuo.
                Na mom sam tada odradio sve sto je trebalo i opet je trosio ulje na otvorenom, novi lanac sam ubio posle 50-60k i jos gomila drugih problema.
                Drugarski savet je vozi dok ide i skupljaj pare za drugi motor ili auto, ne otvaraj to ***** nikad od njega motor biti nece.

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  De si Sale kućo stara Nisam ukapirao da je to "taj" motor
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    A ja čitam poruku i reko vidi ovaj drugi Sale, tek posle pogledah da kanadjanin pise
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • SALE
                      CBC Senator XXL
                      • 04.01.2005
                      • 841
                      • Banovo Brdo

                      Cao ljudi,
                      motam se ja po forumu redovno pa reko ajd da pomognem coveku da se ne zezne kao ja.

                      Comment

                      • TRISHA
                        CBC Senator XXL
                        • 19.06.2007
                        • 443
                        • Zemun

                        @sale
                        sad ispade da popravka motora ispada skuplja nego kola.
                        u svakom slucaju ja cu ovo da radim, ali radicu sve kako treba i po redu, necu preskakati da se recimo nesto ne zameni pa da mi probije blok ko jednom englezu sto je uradio tipa 3 klipa a ovaj jedan nema potrebe sto je dobar i upravo taj mu proleteo.
                        drugi motor ako bi stavljao opet ce me izaci brdo para ko da radis generalnu, a opet ne znas sta stavljas i koliko ce da ide i radi bez problema, posto generalno svi oni stoje na otpadu negde i pitanje je koliko dugo stoje. kao sto je i ovaj moj koji je trenutno u kolima sa nekog otpada stavljen i evo sta se desava.
                        hvala na podeljenom losem iskustvu koje si imao imacu to u vidu, ali generalno meni se ne isplati niti da ga ostavim ovako niti da ga radim. a da ga prodam ovakvog ne mogu zato sto ne bi voleo da nekoga zeznem i da mu uvalim.
                        Narode Srbije probudi se! Isteklo je radno vreme.

                        Comment

                        • b_samardzic
                          CBC Senator XXL
                          • 02.04.2005
                          • 1557
                          • Smederevo

                          Procedura na snimku nije bas ispostovana ali bi se usudio da kazem da je potrosnja dobrim delom zbog gumica ventila. Ja bi zamenio gumice ventila bez skidanja glave. Potrosnja nije toliko strasna. Ako i skidas glavu nemoj sami karike da menjas.

                          Comment

                          • SALE
                            CBC Senator XXL
                            • 04.01.2005
                            • 841
                            • Banovo Brdo

                            @ Trisha
                            tako sam i ja radio sve kako treba pa opet nije dugo potrajao.
                            Lepo je sto hoces da ga radis puno ces nauciti posto malo majstora zna ista o tom motoru.
                            Obavezno promeni vodenu pumpu kad rasklopis motor posto ide preko lanca, za njenu zamenu su rekli u Auto prometu da mora da se vadi i rastura motor, a niko drugi nije imao pojma kako to da uradi.

                            Comment

                            • TRISHA
                              CBC Senator XXL
                              • 19.06.2007
                              • 443
                              • Zemun

                              da me neko ne shvati pogresno. ne bi hteo da vredjam necije znanje ili iskustvo.
                              posto glava ide gore glupo je ne uraditi letece i karikezar ne
                              jedina najgora stavka kako mi je gomila majstora rekla koji su radili te motore (a svi su iz jako dobrih opel servisa) je ta da samo cilindri nisu dobili burence tj ovalnost. ako je tako onda dzaba sve.
                              ja se samo nadam da ce me bar ta stavka izbeci.

                              sto se tice snimka naravno procedura je bila na brzinu cisto da vidim sta izbacuje.
                              u leru do i preko 4.5k nabijes gas pustis i ponovis i tek onda izbaci plavo.
                              nizbrdo kad kocim motorom i dodam gas nista ne primetim.
                              kad ga nabijem prvom u obrtaje vidim oblacak plavicastog dima.
                              nije puno pa se nadam da sam na pocetku trosenja delova motora.

                              hvala na sugestijama, pa posle servisa cu da javim rezultate.
                              Narode Srbije probudi se! Isteklo je radno vreme.

                              Comment

                              • b_samardzic
                                CBC Senator XXL
                                • 02.04.2005
                                • 1557
                                • Smederevo

                                Ako vadis klipove van onda ih menjaj. Ti klipovi su kraći nego sto su siroki i pojede im se donji deo klipa tj dobije ovalni oblik. Od toga strada i stublina tj dobije ovalni oblik u DMT I GMT. Ako na te klipove zamenis samo karike za kratko vreme ces dobiti jos veću potrosnju ulja od trenutne.

                                Comment

                                Working...
                                X