gumice ventila

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TRISHA
    CBC Senator XXL
    • 19.06.2007
    • 443
    • Zemun

    evo otprilike sam juce uradio ono sto mi je dora napisao.
    stoji u leru minut dva i naglo dodam gas.
    evo sta bude: https://www.youtube.com/watch?v=nlOAV7zw2fQ

    a posel toga sam opet probao: https://www.youtube.com/watch?v=fY7_OvgE_Sw
    Narode Srbije probudi se! Isteklo je radno vreme.

    Comment

    • TRISHA
      CBC Senator XXL
      • 19.06.2007
      • 443
      • Zemun

      evo da podelim slike otvorenog motora





      Narode Srbije probudi se! Isteklo je radno vreme.

      Comment

      • TRISHA
        CBC Senator XXL
        • 19.06.2007
        • 443
        • Zemun

        sve odradjeno i nema da trosi ulje a ni dima
        Narode Srbije probudi se! Isteklo je radno vreme.

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          Pa dobro je, po slikama je baš troškario ulje...
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            Čim počne da troši malo ulja odmah u oglas jer od početnih stotinak gr do 1-1,5l na 1000km kratak je period.
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • horvat
              CBC Početnik
              • 25.10.2016
              • 5
              • Novi Sad
              • Fiat Stilo 1.6 16v

              Opisacu svoju, pomalo specificnu situaciju, pa bih voleo da cujem vase misljenje:

              Kupio sam auto, Stilo 1.6, odradim veliki servis pri kupovini i nakon 3.000 km shvatim da mi auto trosi vodu, produvao na dihtungu. Za to vreme je potrosio oko 0.5 L ulja, ali da napomenem da je u tih prvih 3k km przen po autoputu, tako da mi ta potrosnja ulja i nije bila nesto sumnjiva. Skinuta glava, obradjena komplet, ispolirani sicevi, stavljeni novi tefloni (gumice ventila), poravnata, nov dihtung, dekle, novo ulje, antifriz... Sve super, automobil vise ne trosi vodu, ali zato sada trosi ulje ko pobesneo. Generalno sam smanjio tempo voznje, ali uprkos tome, na 5.000 km sam morao da dospem 2L ulja.

              Auto i pre i posle radjenja glave ide apsolutno isto i ide odlicno. Nema nikakvih stucanja, linearno se penje kroz obrtaje, ima snage, miran ler... Ranije nisam toliko obracao paznju, pa ne mogu da kazem, ali sada primecujem da pri hladnom startu baci malo plavicastog dima. I to samo pri startu. Nema duvanja na cepu, nema duvanja na sipki za merenje, i cak ni pri jacem gasu ne dimi iza (kad je zagrejan), znaci samo pri hladnom startu a potrosnja ulja solidna.

              E sad, dok je glava bila skinuta, ubedjivao sam majstora da zamenimo i karike, a on me odgovarao od toga i ubedjivao da cu samo baciti pare, da su karike OK. Samo na cetvrtom cilindru je bilo garezi, i to je majstor rekao da je od gore dolazilo ulje (gumice) i to je ispolirano, gumice zamenjene. Ostala tri cilindra su bila lepa, ne bas ko staklo, ali onako normalno garavi.

              Ne mogu da dokucim sta moze biti uzrok tolike potrosnje ulja?

              Da li moze biti da su stavljene neke jako lose gumice? Ili je majstor lose procenio za karike?

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                Baš malo pre sam se nahebao majke jednom sa novom kromom ispred mene. Toliko je čadio da smo se u kabini svi davili i štipali za oči da mi je malo falilo da nabodem gas i zakucam se u njega Stvarno ne znam šta raditi u takvim situacijama ali nisam dužan da me truje i da dobijem rak sve mu hebem...

                Što se tiče tvog problema, teško da danas mogu biti stavljene neke bezveze gumice, previše su jeftine i dostupne da bi se tu nešto štedelo. Pre će biti da su karike, klipovi. Sačekaj malo lepšeg vremena pa isprati još koji put potrošnju.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  Ili probaj da promeniš ulje, možda nije odgovarajuće...
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • zulurbr
                    CBC Veteran
                    • 27.03.2010
                    • 169
                    • Zrenjanin
                    • Nuova Bravo Sport Tj

                    Za neki period praćenja , lično bih promenio vrstu/marku ulja da otklonim tu sumnju.

                    Comment

                    • zoranbg
                      CBC Senator XXL
                      • 23.03.2005
                      • 4098
                      • Rooster's Hill , Beog
                      • Grande Punto 1.2

                      ili premeris kompresiju
                      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                      Comment

                      • horvat
                        CBC Početnik
                        • 25.10.2016
                        • 5
                        • Novi Sad
                        • Fiat Stilo 1.6 16v

                        Ulje stavljam drugo sada bas (drugi proizvodjac, drugi kanal nabavke, ali ista gradacija, propisana). A sto se tice kompresije, msm da ne bih puno saznao, jer mogu kompresione karike biti dobre, a da su ulje otisle...

                        A da li znate mozda, da li se Stilu 1.6 mogu menjati gumice bez skidanja glave? Cisto da znam, postoji li ta opcija, pa posto to ne bi trebalo biti skupo, mozda bih probao to uraditi (ukoliko se pokaze da ima potrosnju), jer jos jedno skidanje glave necu placati sigurno, posto kosta pozamasno...

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          Sada da lupim i ako se nisam udubljivao. 99% da ne može.
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • horvat
                            CBC Početnik
                            • 25.10.2016
                            • 5
                            • Novi Sad
                            • Fiat Stilo 1.6 16v

                            Promenio sam ulje i uljani filter, stavio sam drugi brend ulja (liqui moly 5w40, sa Fiatovim specifikacijama - N2, M2, i jos neka nzm), i situacija je potpuno ista. Jos je rano da kazem nesto za potrosnju, ali na hladnom startu izbacuje redovno plavi dim. Doduse kolicina zna da varira (od "da se ugusim" do "jedva primetno"), ali uvek ga ima. Pri jacem turiranju (na zagrejan motor ofc) nema plavog dima.

                            Meni ovo lici na gumice - ugasi se auto, ulje se od gore slije u cilindre (na onima gde ventili ostanu u otvorenoj poziciji), kad se startuje, to izgori i izbaci plavi dim.

                            Ali ne znam, mozda gresim, mogu li i neke druge stvari prouzrokovati ovakve simptome?

                            Comment

                            • horvat
                              CBC Početnik
                              • 25.10.2016
                              • 5
                              • Novi Sad
                              • Fiat Stilo 1.6 16v

                              Zvao sam jutros jednog majstora iz Beograda, i pitao da li menja gumice ventila bez skidanja glave i rekao je da radi to, ali mi je savetovao da ne radim jer pod 1) nije tako jeftino kao sto sam mislio pod 2) vrlo moguce da nije to uzrok mog problema

                              Tako da cu i dalje malo istrazivati simptome, pa kad nadodjem, napisacu ovde, mozda neko nekad bude imao koristi

                              Comment

                              • Coa123
                                CBC Član
                                • 29.04.2010
                                • 24
                                • Batajnica

                                Isto se dešava i kod mene, Stilo 1.6. Otišao dihtung glave pa zamenjene i gumice ventila ujedno, ali se pojavio plavi dim na prvom paljenju. Ako rešiš, javi.

                                Comment

                                Working...
                                X