Dihtung glave motora prosvirao - UPOMOC!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rubi
    CBC Senator XXL
    • 06.05.2005
    • 519
    • Beograd

    Dihtung glave motora prosvirao - UPOMOC!

    Dihtung glave motora mi je opet "propevao", ovaj put na spolja - sad bas "pufce" napolje na ler gasu, na hladnom motoru. Moram u ATC Boban da im #$^%#$ #%$^#$ #$^%&* i ostalo, cim mi prodje ispit (oni su menjali isti kad je prosli put probio, nije proslo godinu dana - auto uopste nije sikaniran od tada). Imate li konkretne savete u vezi dihtunga glave motora za Fiat Punto 55 (tj, Uno Fire 1.1)? Koja marka? Koja tehnika?
    Iz cega se sastoji zamena dihtunga? Znam da je najveci problem natezanje srafova (na tacno odredjen moment sile, tacno odredjenim redosledom), i posle vracanje zupcastog kaisa. Da li glava mora uvek da se obradi kada se menja dihtung, ili je to "prema potrebi". Koliko traje zahvat? Kolika je okvirna cena istog? Da li ovo mogu da uradim sam - sa kojim znanjem i kojim alatom?
    (\__/)
    (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
    (")_(") your signature to help him gain world domination.

    http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #2
    Znam da je najveci problem natezanje srafova (na tacno odredjen moment sile, tacno odredjenim redosledom
    ja tu ne vidim problem, samo ispostovati proceduru i uglove natezanja. ali, kdo nas postoji obicno problem da se ne menjaju srafovi glave a to je obavezno. razlog je prost, namerno se sraf dovodi u stanje istegnusto van elasticiteta u stanje trajne deformacije, metod uglovnog stezanja.
    stoga se ti srafovi ne koriste ponovo jer su potroseni, istegnuti i vise nemaju nikada potrebne osobine.

    znaci, oni su za jednokratnu upotrebu po fabrikama, a u praksi kako kada- moze da se desi i da izdrze ponovno stezanje bez daljih problema.
    a desava se ako se ne promene, i ovo sto se tebi desilo da posle kratkog vremena dihtung popusti.

    sama glava ako nije mehanicki ostecena, recimo kriva se samo ocisti od stargo dihutnga kao i blok, i nista se ne dira. ali mora da bude savrseno cista na obe dodirne povrsine.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • Rubi
      CBC Senator XXL
      • 06.05.2005
      • 519
      • Beograd

      #3
      Hvala, to je bitna informacija - znaci, trebalo bi da prilikom kupovine dihtunga kupim i srafove - imam nameru da sve kupim u Delti, pa da nosim kod majstora koji je z@#$o prosli put, ako mi uvazi reklamaciju. Ako isti bude z@%@#$^o, da li neko moze da mi preporuci majstora koji ce cestito da obavi zahvat (a ne preko polnog organa)?
      (\__/)
      (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
      (")_(") your signature to help him gain world domination.

      http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

      Comment

      • Rubi
        CBC Senator XXL
        • 06.05.2005
        • 519
        • Beograd

        #4
        Odvezao auto kod majstora, primili reklamaciju, skinuli glavu, poslali je na ispitivanje, glava zdrava & citava, ali je bregasta "naostrena" na par bregova... Sto je za drugu temu. Samo toliko...
        (\__/)
        (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
        (")_(") your signature to help him gain world domination.

        http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

        Comment

        • volvas
          CBC Početnik
          • 25.11.2010
          • 1
          • kraljevo

          #5
          Re: Dihtung glave motora prosvirao - UPOMOC!

          Pozdrav.
          Moj problem je u pritisku i odlivanju antifriza ,na 500 km =2 litra antifriza.
          Moj auto je volvo tdi 2.4 dizel automatik.1987 god.kupio sam ga od prijatelja i vozio oko 5 godina,pri kupovini taj prijatelj mi je rekao da malo trosi ulje sto je i bilo tacno ,ali iz dana u dan on je trosio sve vise i vise i to na 400 km morao sam da sipam oko 2 lita ulja,antifriz je bio sasvim u redu,Ali jednog dana desi mi se da sam krenuo da registrujem auto i kada sam ga upalio dao malo gas on je ko lud prihvatio gas do daske da sam ga jedva iskljucio i kasnije nije hteo da upali,nesto je na bos pumpi crklo.
          Otisao sam kod majstora i predlozio mi da ubaci karike ,sto sam se slozio jer ne prelazim veliku kilometrazu,kad je skinuo glavu motora zvao me i rekao da treba da se radi geleralna ili da nabavim neki stari motor,a i da bos pumpa mora na servis i da je cena bas pozamasna.
          ja sam se odlucio za najgori moguci scenario za mene,kupio sam motor sa pumpom ,majstor ga je ugradio ali je vremenom poceo da mi trosi nenormalno antifriz i da naduva posudu u kojoj se sipa antifriz.
          otisao sam posle godinu dana kod tog istog majstora koji mi je skinuo glavu motora ,pokazao gde gubi tecnost ,predlozio da ravnam glavu sto sam pristao,uradio sve sto je trebalo oko glave ,zamenio dihtunge itd.ali motor mi ne trosi ulje ali i pored ravnanja glave ,kako kaze taj majstor oko 2,5 mm,da je dovedeno sve u propisnim granicama.
          godinu dana vozim posle uradjene polu generalne ,ako se moze tako nazvati ,meni auto i dalje trosi antifriz i naduva posudu i creva. u ponedeljak sam zakazao kod istog majstora ,posto mi je reka da predjem oko 500 -600 km i da mi zameni ulje ,filter i da dotegne glavu.pre dva dana sam bio kod njega i sam je video da je posuda i creva naduvena i rekao mi da mora da skida glavu i da nosi kod drugog majstora odnosno kod onog koji je radio glavu.
          glavu morora imam od onog prvog koji sam skinuo i onako na metalni metar merio i izgleda mi da je dobra.
          Pomozite mi -ko ima iskustva i o cemu se ovde radi ,da li je moguce da je glava negde pukla a da to majstor koji je ravnao glavu ,menjao gumice vntile nije video ili je mozda blok u pitanju.
          Ovo je motor d 24 tic 6 cilindra.
          I jos nesto ovaj majstor mi je sipao antifriz crvene boje totalov,a u svim upustvima volvo preporucuje plavi ili zeleni,dali moze takav antifriz da napravi takav karambol.

          Comment

          Working...
          X