Curi ulje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Volvo
    CBC Član
    • 17.08.2008
    • 12
    • Bg

    Curi ulje

    Na Volvu 850 iz '94. koji sam gledao da kupim curi ulje, prodavac tvrdi da je to samo do dihtunga.

    Da li moze da bude u pitanju i neki veci kvar, i da li to svaki majstor zna da vidi, ili je najbolje da ga vozim u ovlasceni volvo servis (koji je skup)?
  • nemanya
    CBC Veteran
    • 29.03.2008
    • 199
    • Beograd

    #2
    Ne reče gde curi...
    "..da ima karburator,ja bih znao da ga ... produvam. Al' ova elektrika,sve neke dizne i koješta..ki da teraš šporet.."

    Comment

    • Volvo
      CBC Član
      • 17.08.2008
      • 12
      • Bg

      #3
      Nakuplja se odozgo kod srafa sa strane na motoru (ne znam bolje da objasnim, laik sam). Ne curi odozdo..?

      Comment

      • dfast
        CBC Senator XXL
        • 26.05.2005
        • 1302
        • Hoofddorp NL /Bgd

        #4
        Najbolje da ga ipak odvezes u neki servis da ti pogledaju tj tehnicki pregledaju auto. Sve te stavke ces moci koristiti da bi eventualno spustio cenu samog auta, a ako vlasnik nema nista protiv toga znaces da generalno nema sta da krije.

        Comment

        • Volvo
          CBC Član
          • 17.08.2008
          • 12
          • Bg

          #5
          Originally posted by dfast
          Najbolje da ga ipak odvezes u neki servis da ti pogledaju tj tehnicki pregledaju auto. Sve te stavke ces moci koristiti da bi eventualno spustio cenu samog auta, a ako vlasnik nema nista protiv toga znaces da generalno nema sta da krije.
          Vlasnik se slaze da ga odvezemo u servis, a trazi 1300 eura. (taj model je inace bio najskuplji iz te godine)..
          Presao je 180000+ km (vlasnik kaze da ne moze da tvrdi da prethodnik nije menjao kilometrazu).


          Btw u auto je ugradjen plin koji radi, ali ima problema (nije atestiran i 'eksplodira' iznad odredjenog broja obrtaja).
          http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... 402#550402

          Vlasnik kaze da ono sto treba uraditi promena dihtunga i zupcanika.


          Ako su motor, ovjes i menjac u redu, bi li ovo bila ok kupovina?

          Comment

          • dfast
            CBC Senator XXL
            • 26.05.2005
            • 1302
            • Hoofddorp NL /Bgd

            #6
            Kako vidim ljudi su ti vec rekli da odabrana konfiguracija plinskog uredjaja ne drzi vodu. Znaci da te ocekuje naknadna ugradnja plinskog uredjaja. Pod uslovom da zadrzis bocu sa ventilom i cevi, ostalo mora da se menja. Racunaj na oko 4-5glava min za to. U servisu koji probaj sam da odaberes ces dobiti misljenje o stanju motora, menjaca, trapova i verovatno procenu kilometraze i toga sta treba da se odradi i koliko to kosta. Stavi na papir i to uporedi sa cenom nekog auta koji je potpuno ispravan i videces koliko dobijas ili gubis. Taj auto prelazi i do 500kkm ako se normalno odrzava, a cena mu nije nesto velika u Holandiji za oko 2000e mozes da biras za to godiste.

            Comment

            Working...
            X