Sta dalje , pokusao sve.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Adam
    CBC Član
    • 09.09.2008
    • 10
    • Sabac

    Sta dalje , pokusao sve.

    Opel Omega 1.8 90 g.
    Promenjeno: motor, ulozak brave, kablovi, svecice, ruka, kapa, bobina sa komutatorom, remontovan anlaser i alternator, ociscene dizne, pumpa ima pritisak ali:
    Puno verglanja i mucenja dok ne upali, kada upali na niskim obrtajima radi normalno a na visim (preko 3000) pocinje da se gusi, krklja puca .....
    Pobegla tri majstora od njega ostajete mi samo Vi.
  • Gavra
    CBC Senator XXL
    • 06.03.2008
    • 2031
    • Beograd

    #2
    pumpa ima pritisak
    Koliki i cime je mereno?

    Nece da pali hladan ili vruc?
    Oznaka motora je?

    Pobegla tri majstora od njega
    Nije strasno dok ne pocnes ti da bezis
    Poslednji nek ugasi svetlo

    Comment

    • Adam
      CBC Član
      • 09.09.2008
      • 10
      • Sabac

      #3
      Opel Omega 1.8e, 1771 cm3, 85 kw.
      Pritisak pumpe je merio majstor koji je bar tako kazu specijalista za njih pored toga on je procistio i dizne, kazu da je specijalista i za karburatore (mada ga ja u mom autu ne posedujem).
      Koliki je pritisak nije mu receno i on je on siguran da nije do nje.
      Ma necu pobeci nekako sam ga ovako kilavog zavoleo, ubice me romantika
      A da ista situacija i kad je hladan i kad je vruc.

      Comment

      • milannik
        CBC Senator XXL
        • 23.12.2004
        • 1455
        • Niš

        #4
        Protokomer?

        Comment

        • Adam
          CBC Član
          • 09.09.2008
          • 10
          • Sabac

          #5
          Pa sad ostaje jos protokomer, kompjuter i karoserija i imam rezervni auto ovcica
          Jer jos neko misli da je protokomer.

          Comment

          • malivuk406
            CBC Senator XXL
            • 04.04.2007
            • 490
            • Nbg

            #6
            ja...
            to se desavalo nama i jednom komsiji sa Vektrom, u oba slucaja protokomer...

            Comment

            • Markedjani
              CBC Senator XXL
              • 24.07.2007
              • 968
              • BG-Cerak
              • Ford Escort RS2000 M

              #7
              Nadji nekog sa istim motorom i ispravnim protokomerom... 5 min posla da skines i stavis na tvoj auto i da probas
              fordclubserbia.org

              Comment

              • Adam
                CBC Član
                • 09.09.2008
                • 10
                • Sabac

                #8
                (1+2+1) 4:0 za protokomer ajde petarda pa da kupujem.
                Ako se ispostavi da ste upravu, ima da ga pojedem , ako ne pojascu sebe

                Comment

                • Markedjani
                  CBC Senator XXL
                  • 24.07.2007
                  • 968
                  • BG-Cerak
                  • Ford Escort RS2000 M

                  #9
                  Jbg... pre nego sto ga kupis... probaj ga... pa onda kupuj ako se ispostavi da je to u pitanju
                  fordclubserbia.org

                  Comment

                  • skorohaker
                    CBC Član
                    • 20.07.2007
                    • 25
                    • Beograd

                    #10
                    Ajde, evo ti peti. Ali probaj sa necijim ako ikako mozes pre nego sto kupis.

                    Comment

                    • Adam
                      CBC Član
                      • 09.09.2008
                      • 10
                      • Sabac

                      #11
                      Ok koliko sam shvatio taj protokomer odredjuje kolicinu goriva na osnovu protoka vazduha i pri visim obrtajima ne daje signal za dovoljnu kolicinu goriva i motor trokira, ali za ime boga koliko mu goriva treba makar da ga normalno upali.

                      Comment

                      • milannik
                        CBC Senator XXL
                        • 23.12.2004
                        • 1455
                        • Niš

                        #12
                        Nebitno, on suntavi i na malim i na velikim obrtajima, najbolja varijanta je da pozajmis protokomer od nekog i probas.
                        ALO OPELASI, jeli isti protokomer kod 1.8 i 2.0 motora?

                        Comment

                        • Adam
                          CBC Član
                          • 09.09.2008
                          • 10
                          • Sabac

                          #13
                          Originally posted by milannik
                          Nebitno, on suntavi i na malim i na velikim obrtajima, najbolja varijanta je da pozajmis protokomer od nekog i probas.
                          ALO OPELASI, jeli isti protokomer kod 1.8 i 2.0 motora?
                          Ovo i mene interesuje izgleda da su mi ubacili motor 2.0 a ostao stari JERONIC, mozda ga to muci. Neko mi savetuje da ubacim dvogrli karburator i usisnu granu a taj JETRONIC da izlupam.

                          Comment

                          • milannik
                            CBC Senator XXL
                            • 23.12.2004
                            • 1455
                            • Niš

                            #14
                            Ma izlupaj ti njega prego tintare Pa da ti auto trosi kao sleper...
                            Daj proveri broj motora, prvo da vidimo dali je 2.0 ili 1.8
                            Ili u krajnjem slucaju probaj protokomer od 1.8 i od 2.0 pa ces videti...

                            Comment

                            • Adam
                              CBC Član
                              • 09.09.2008
                              • 10
                              • Sabac

                              #15
                              Originally posted by milannik
                              Ma izlupaj ti njega prego tintare Pa da ti auto trosi kao sleper...
                              Daj proveri broj motora, prvo da vidimo dali je 2.0 ili 1.8
                              Ili u krajnjem slucaju probaj protokomer od 1.8 i od 2.0 pa ces videti...
                              He, he onda bih se hvalio da imam sleper .
                              Taj protokomer koji se bio sa ovim motorom nema isti prikljucak
                              Vratio sam auto majstoru koji je ugradio motor. Sto bih ja lupao glavu kad treba on. Stari motor nije imao ovakve probleme (gubio je vodu i bacao ulje na svecice). Em sto motor ne radi kako treba em sto je jos napravio i dodatne kvarove: menjac iz prve u drugu udje ponekad iz trece u drugu nikad, zalepila mu lamela kad je postavljao motor i pokidao gumu kardana dok ga je skidao.
                              Rekao sam mu dok ne bude skroz ispravan da me ne zove inace ne placam motor i

                              Comment

                              Working...
                              X