Merenje temperature & pritiska ulja!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Merenje temperature & pritiska ulja!

    Evo u čemu je stvar.
    Imam RAIDove satove za merenje temperature i pritiska ulja.
    Da bi oni radili za to čemu su i namenjenim potrebno je da njihove sonde budu negde i "učačkane"! Zar ne?!

    Sonda za temperaturu izgleda ovako:


    a sonda za pritisak izgleda ovako:


    , e sada, šta mene muči!

    Da bi spojio oba sata, kako sam ja skontao moram da uzmem i RAIDov adapter za to, koji izgleda ovako (a koji se postavlja ispod filtera za ulje):


    Za taj adapter piše sledeće:
    Raid Hp 52mm Oil Pressure + Temperature Gauge Adaptor
    -3/4 AF X -16 Thread
    -Anodised Finish
    -Adaptors Come With 4 Connection Slots For Sensors Allowing Multiple Combination Connections
    -Comes With Blanking Screws (18 npt Or 10mm) To Blank Off Unused Connection Slots

    This Adaptor allows both Gauges to be connected safely and effortlessly.
    -Remove Oil Filter And Allow Oil To Drain
    -Screw In Raid Hp Adpator Plate
    -Then Screw Oil Filter On To Raid Hp Adpator Plate
    -Wire Into The Raid Hp Adaptor Plate The Relevant Gauges And Blank Off Unused Connections
    -Refill Oil


    i postoje 2 veličine:
    M18 - P1.5
    &
    M20 - P1.5

    Da li mi može neko reći koja je veličina na OPEL ASTRI F 1.4 16V (motor X14XE tzv ECOTEC)?
    Ako je to M uopšte veličina za navoj na motoru za filter ulja. Ja mislim da jeste! Ako nije, ondak ...

    Eto toliko, i ako neko ima neko iskustvo da je već uzimao taj adapter i spajao (tj montirao to na neki auto), može mi malo nešto pojasniti, ako misli da ima neke potrebe za to!

    POZZ!!!
  • opaki
    CBC Član
    • 27.07.2008
    • 18
    • Pula,RH

    #2
    satovi

    ako sam te dobro razumio ti imaš davč temperature i pritiska ulja.
    dakle ovaj adapter uglaviš umjesto filtera pa na njega filter a na adapter uvrneš sondu i manometarski davač pritiska,apostoji i varijanta da mjerač pritiska ide umjsto davača pritiska koji je sojen na lampicu ulja.Veličinu vijka navoja imaš na kutijama filtera originala,osim ako ne bude da imaš kao 1.0 motor papirnati uložak.

    Comment


    • #3
      Re: satovi

      Razumeo si me dobro!
      Samo pitam da li je još neko kojim slučajem spajao taj RAID HP adapter (ali kako mi se čini NIJE NIKO ), pa sam mislio da mi kaže šta mi još treba. Pošto na njihovom sajtu (čak i kada prebaciš na ENG verziju, u daljem opisu opet sve piše na Nemačkom , i tamo ima još neki SET od 3 dela sa sve tim adapterom i još neke gumice, koje sam ja skontao da su dihtung za taj adapter. Pa sad ne znam da li mi treba taj set i gumica ili ne. Šta sve dobijam ako uzmem samo adapter. Ma ništa ih nisam skontao. :bluescream:
      Sve u svemu, čekam jednog dečka da im postavi pitanje na Nemačkom, pa ću valjda otkriti šta mi sve treba!

      Mislio sam čak i ja to da spojim umesto tog fabričkog merača, što gasi lampicu, kada se podigne dovoljan pritisak ulja u motoru, ali mi ostaje još ovaj drugi senzor (bilo za temp ili za prit)! Tako da opet nisam završio posao!

      A baš ću onda sutra da svrnem u neku radnju, da vidim koja mera piše na kutiji od filtera, pošto nije papirnati, već klasičan metalni filter koji se uvrne na blok. Danke na dobroj ideji!
      Malo sam ŠLB! Stoje mi satovi ušrafljeni sa sve žicama što vire uz A stuba, pa nikako da ih završim. Prvo sam čekao da stigne ovaj 2. sat za pritisak, pa da vidim šta mi sve treba, a opet sad čekam, ko siroče!

      Comment

      • opaki
        CBC Član
        • 27.07.2008
        • 18
        • Pula,RH

        #4
        ulje

        gle moraš imat dvije gumice jedna nablok i onda adapter druga na stranu filtera ali imaš je sa filterom,izvadiš osovinu na koju inače šarafiš filter,ubaciš adapter,filter,mjerač,i jedan sat si rješio,drugi mjrač pritiska ušarafi umjesto davača signala i to je to.nije komplikovano.

        Comment


        • #5
          Re: satovi

          Originally posted by opaki
          ... Veličinu vijka navoja imaš na kutijama filtera originala, ...
          Jes vala, piše na filteru! Naš'o!
          18/1.5 je mera na mojemu OPELu!

          Originally posted by opaki
          gle moraš imat dvije gumice jedna nablok i onda adapter druga na stranu filtera ali imaš je sa filterom,izvadiš osovinu na koju inače šarafiš filter,ubaciš adapter,filter,mjerač,i jedan sat si rješio,drugi mjrač pritiska ušarafi umjesto davača signala i to je to.nije komplikovano.
          Ma mislim da mi ne bi bio problem čak ni oba da spojim na taj adapter (kako sam na kraju skontao, ima 4 rupe za merače, pa koje mi ne trebaju, prosto zapušim sa nekim šrafom).
          Tako da mi se na kraju čini da bi se ja lako snaš'o, samo da dođem do tog adaptera!

          Sve u svemu, hvala na trudu! POZZ!

          Valjda će pasti i narudžbina, ovih dana!

          Comment

          • BARTONE
            CBC Senator XXL
            • 25.09.2006
            • 398
            • Bor

            #6
            @CTEBA
            ajd stavi slike satova ako nije problem
            kolko para ako nije tajna i gde si ih uzeo?
            pozdrav

            Comment

            • elektro-retro
              CBC Član
              • 22.09.2008
              • 33
              • krusevac

              #7
              nadjes dobrog strugara i objasnis mu sta ti treba a pre toga se konsultujes sa mehanicarom gde da se postave sonde
              onda ti strugar napravi reducire postavis bakarne sajmice koje predhodno zagrejes i zavrsis posao
              ovo u slucaju da ne mozes da nadjes odgovarajuce adaptere

              Comment


              • #8
                Originally posted by BARTONE
                @CTEBA
                ajd stavi slike satova ako nije problem
                kolko para ako nije tajna i gde si ih uzeo?
                pozdrav
                Naravno da nije tajna!

                Satovi su uzeti sa E-bay-a! A gde bih drugde?!
                Nisam ih ja licitirao, već sam čekao da se nakupe još neke porudžbine, pa da onda izađe manja poštarina. Po 40€ je bio svaki (sa svim troškovima, do Srbije).

                Iz serije Night-Flight su!

                Ovako bi trebali da izgledaju kada im se "pusti" napon!




                Evo ti i link na njih (tj jedan od mnogobrojnih linkova), tu možeš videti i ostale merače iz te serije:

                A ako ti treba pomoć oko narudžbina "nekih satova" iz Nemačke, možeš mi se slobodno obratiti na mejl: CTEBA@teamnet.ws

                A ovako izgledaju bez napona (i bez skinutog najlona sa displeja)!
                Ali naravno namontirani u autu! Sa sve žicama koje još uvek štrče iz nosača i vise ko džigerica po instrument tabli!





                Originally posted by elektro-retro
                nadjes dobrog strugara i objasnis mu sta ti treba a pre toga se konsultujes sa mehanicarom gde da se postave sonde
                onda ti strugar napravi reducire postavis bakarne sajmice koje predhodno zagrejes i zavrsis posao
                ovo u slucaju da ne mozes da nadjes odgovarajuce adaptere
                Ma i to sam mislio, ali sam definitivno odustao od toga. Jer još pre neku godinu kada sam pravio centralne adaptere za felne, jedva sam namolio ove da mi prodaju 10cm šipke od dur aluminijuma. I dok ja onda to razjasnim sa strugarom, da l' će biti do kraja sve kako treba ... Neka!
                Naručiću ih preko E-bay-a, k'o i sve do sada. Izaćiće još taj adapter (sa sve dihtungom i zapušačima za neupotrebljene rupe) još skuplje nego jedan sat! Ali, šta je tu je.

                Eto, toliko!

                Comment

                • elektro-retro
                  CBC Član
                  • 22.09.2008
                  • 33
                  • krusevac

                  #9
                  ok,na tebi je odluka
                  ja vec radio sa slicnim satovima ali srecom imam dobrog strugara koji mi je uvek pri ruci i razume sta hocu
                  hajde povezi to i slikaj nocu da vidimo kako svetle
                  pozdrav

                  Comment

                  Working...
                  X