Procitao sam ovde par tema o ovoj temi i dobio sam neku ideju sta moze biti ali opet ima nekih specificnosti...
Vec neko vreme sam primecujem da mi je expanziona posuda spolja vlazna i da pocinje da fali rashladne tecnosti (ovek je antifriz unutra (g12), destilovanu vodu samu nikad ne sipam, a kamoli obicnu).
Motor se nikad ne pregreva, temperatura motora se ponasa kao da je sve OK, lepo se vidi kada se otvara termostat i kada temperatura motora malo padne...Znaci sve po PS. Kada se upadne u guzvu, ventilator se normalo pali i gasi. Sa te strane auto se ponasa kao da je sve OK.
Prvo sto sam pomislio je dihtung glave motora...Kontam krenuo je da crkava i sta je tu je. Onda sam primetio da mi je cep na expanzinoj posudi obliznuo. Nije mogao da se stegne kako treba. Obradujem se da je to uzrok i odem da kupim novi cep. Sve lepo zategnem i teraj.
Posle par nedelje opet pocinje da fali tecnosti, oko posude sve mokro..
..Opet cep ne moze da se stegne, ne mogu da verujem, postoji verovatnoca da je opet falican cep ali se ne bih kladio na to. Kao da pritisak razglavi cep...
Otprilike se svodi na dihtung ili hladnjak, jel dobro rezonujem ? Kako da isperem hladnjak, jel ima neka posebna procedura sa nekom hemijom ili bas bukvalno se ispere pod mlazom vode...
Proveravao sam onako na stisak sake koliki je pritisak u crevima dok motor radi, ne izgleda mi nista posebno, jel to treba da bude bas tvrdo, ako nabija kompresiju u sistem za hladjenje ?
Vec neko vreme sam primecujem da mi je expanziona posuda spolja vlazna i da pocinje da fali rashladne tecnosti (ovek je antifriz unutra (g12), destilovanu vodu samu nikad ne sipam, a kamoli obicnu).
Motor se nikad ne pregreva, temperatura motora se ponasa kao da je sve OK, lepo se vidi kada se otvara termostat i kada temperatura motora malo padne...Znaci sve po PS. Kada se upadne u guzvu, ventilator se normalo pali i gasi. Sa te strane auto se ponasa kao da je sve OK.
Prvo sto sam pomislio je dihtung glave motora...Kontam krenuo je da crkava i sta je tu je. Onda sam primetio da mi je cep na expanzinoj posudi obliznuo. Nije mogao da se stegne kako treba. Obradujem se da je to uzrok i odem da kupim novi cep. Sve lepo zategnem i teraj.
Posle par nedelje opet pocinje da fali tecnosti, oko posude sve mokro..

Otprilike se svodi na dihtung ili hladnjak, jel dobro rezonujem ? Kako da isperem hladnjak, jel ima neka posebna procedura sa nekom hemijom ili bas bukvalno se ispere pod mlazom vode...
Proveravao sam onako na stisak sake koliki je pritisak u crevima dok motor radi, ne izgleda mi nista posebno, jel to treba da bude bas tvrdo, ako nabija kompresiju u sistem za hladjenje ?
Comment