bice da su podizaci,od kad ti se desava,od zamene ulja ili kako je zahladilo,mislim da i taj motor ima fazon da vanos ne radi kako treba ako u losi leteci lezajevi,gubi pritisak ulja,pa se cudno cuje
ali mnogo zavisi i od ulja
ko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
bice da su podizaci,od kad ti se desava,od zamene ulja ili kako je zahladilo,mislim da i taj motor ima fazon da vanos ne radi kako treba ako u losi leteci lezajevi,gubi pritisak ulja,pa se cudno cuje
ali mnogo zavisi i od ulja
Bezobzira dali je zima leto poceo je u zadnje vreme da se cuje kao dizel dok se ne zagreje.. PA da mu stavim sledeci put gusce ulje da nije to?
koje ulje sipas trenutno? a drugo, ko zna koliko je on preso tako da nije ni cudo sto se cuje. znam neke koji se cuju i kad se zagreju ali gaze 600 i kusur 'iljada pod ko zna cijom nogom po redu...
nisam siguran koje je ulje u pitanju ali drugar je e36-ici 1.6 imao slican a mozda i isti problem,promenuo novo ulje sa oko 2000 predjenih i sad radi normalno
aj pitacu ga sta je sipao
ko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
A i da mu skratim ili povecaam muke, nema tu leka, to je potrosna roba kod M40 motora, hoce da pocnu da se cuju posle 80k. Resenje je samo zamena, nikakva ulja, ali zvuk samo nervira inace mozes da teras tako jos 10god.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
a moguce je i da uljna pumpa nepravi dobar pritisak!
Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
To je vec opasno ako je pumpa.
Zavisi koliko je presao ali BMW nema problema sa uljim pumpama a i ona se jos kako cuje pre ozbiljnijeg pocetka otkazivanja.
Kvalitetno ulje (tecljivo i retko) uvek znaci za hladan start ali je mozda preterano misliti da je 0w40 ili 5w40 mnogo bolje nego 10w40 sto je standard. Ipak je bitna i marka ulja a opet za stari motor i nije vise TAKO bitno jer je pretpostavka da se stariji motor ne vozi vise onako zestoko kao nov i da ulje ne dozivljava stres od visoke temperature sto ga uglavnom unistava pre roka i ako nije bas najkvalitetnije posebno.
Za propale gumice nije sigurno lek upotreba gusceg ulja jer je steta veca na kriticnijim mestima prilikom hladnog starta nego sto je "korist".
I ono djubre od 15w40 ce isto tako da iscuri preko noci i opet ce ujutru lupati.
Ako motor vec hoce da upali bez problema sa rastelovanim ventilima najmanji je problem sto oni lupaju. Za ventile je opasno kad zalepe i nemaju lufta uopste ali to samo kod mehanickih.
Koliko vremena ventili lupaju posle hladnog starta?
Koliko vremena treba da se ugasi lampica od pritiska ulja posle paljenja motora?
Ako se gasi odmah samo teraj i ne brini a sipaj ulje koje kazu da treba.
Ili. Ako normalno vozis sipaj neku kvalitetnu polusintetiku 10w40 menjaj redovno i ne brini nista.
Ako bi se taj auto vozio kao zujalica onda mu ne bi skodilo ni neko 5w30 ili cak i 0w30 nego je pretpostavka da motor nije nov i vise za takvu voznju.
drnixe zar mu ne bi vise prijalo neko 5w-50 ako se vec tera u ortaje tj dize temp ulja nego to 0w-30. primera radi fabricka preporuka za moj motor M44 je 0w-30 ili 0w-40 a posto je kilometraza blizu 170k kapiram da mu je 5w-40 prava merka, naravno Mobil. sta ti mislis o tome?
Lepo kaze M, to ti je uglavnom tako kod M40 motora, cuju se, ali ne smetaju, mozes da vozis bas bas dugo bez posledica. I jos nesto , kod M40 motora hoce da i bregasta pravi slican zvuk
Niko specijalno ne hvali taj M40 motor, ali ja, na svu srecu, jos ne znam zasto
Sve sto je veci broj hladnih startova sve je bolje da ulje bude 0w nesto.
Motor od 170k je skoro nov u tom nekom smislu.
Svakako je preterano ako prilikom svakog jutarnjeg starta ventili lupaju dugo.
Drugo je ako motor nije paljen vise dana ali ako se vozi svaki dan od uvece do ujutru da iscuri je bas dobar luft.
Moj motor posle mesec dana ne paljenja sa 0w40 (nikakva posebna marka) lupa manje od pet sekundi a presao je 350k.
Ja sam skoro siguran da mnogi problemi poticu od nestabilnosti ulja kroz citav period eksploatacije pa nekako uvek sumnjam vise na kvalitet ulja nego na motore.
Ako nista drugo treba obratiti paznju na vec poznat problem odmah posle zamene kad ulje jos uvek sigurno ima svoja normalna svojstva ili jednostavno castiti motor provereno dobrim uljem. Tek onda moze sa sigurnoscu da se zna sta je problem i koja je razlika sa jednim ili sa drugim uljem. Najvaznije je da problem nije opasan po zivot a to sa lupanjem ventila sigurno nije ako pumpa radi dobro.
Kvalitet uljnog filma ne zavisi prvenstveno od toga da li je ulje 30 ili 40 nego od kvaliteta najcesce. Tek ako je ista marka razlika je uocljiva u zvuku na leru a posebno ako motor nije nov. Ko jos moze da proceni nesto na novom motoru? Ali zato to novo zna da traje krace ako se ne odrzava kako valja od prvog dana.
Na kraju je ipak kvalitet presudan pa neki motori cak i kad se zapuste budu trajniji znatno nego neki drugi koji se maze i paze otpocetka.
Comment