karburator solex 2b4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • banebmw
    CBC Član
    • 18.10.2008
    • 12
    • Beograd

    karburator solex 2b4

    Kao shto pishe u naslovu, na motoru je solex 2b4, dvogrli, sa automatskim saugom. Na autu je ugradjen pogon na TNG. Motor je M10 1766ccm.
    Auto se ceshtje vozi na TNG.
    Problem je sledeci: Na benzinu, na praznom hodu radi nestabilno, pada br. obrtaja, gasi se. Kada otvorim poklopac filtera vazduha, dok auto radi, auto se odmah gasi, jer dobije vecu kolicinu vazduha, predpostavljam. Kada zamenim filter vazduha auto jako loshe ide na TNG, prima gas do 2000-2500 rpm, posle toga gubi snagu. Prepostavljam da je neki problem sa dihtunzima i mozda povlacenjem falsh vazduha. U karburator servisu nisu bili voljni za servis ovakvog karburatora, jer je navodno losh konstrukcijski. Razmishljam se da li da ga servisiram, ili da trazim drugi, ili cak mozda da promenim usisnu granu i stavim jednogrli.
    Pozdravljam svaku sugestiju. Ako neko ima sklopni od ovog karburatatora, preporuku gde moze da se nabavi set za servisiranje, dobro bi mi doshla informacija ili ako neko ima neshto slicno na prodaju...
    Pozdrav! Bane.
  • brbora
    CBC Član
    • 28.11.2007
    • 97
    • Beograd

    #2
    Ovde ima stelovanje detaljno ovog karburatora i provera njegovih sklopova

    Mislim da nije nesto mnogo komplikovano da se ovo odradi ....
    E sad ... nesto moze da se skrpi a nesto na buvljaku naci ako bas ne radi !!!

    Ja sam moj karburator na SUZUKI SAMURAI JEEPu iz 1988 koji je isto dosta komplikovan sam odradio u potpunosti ... ali sam imao isto tako upustvo... pa sam ga dobro ocistio u acetonu- rasturio do najmanjeg dela , produvao kompresorom , obnovio neke membrane sa membranam od traktora dihtunge napravio od kartona (fascikle za dokumenta ) i tako to .....

    Comment

    • banebmw
      CBC Član
      • 18.10.2008
      • 12
      • Beograd

      #3
      ok... hvala bboro!
      Rasturio sam karburator, pa cemo videti kako ce ici...
      neverovatno shta sam sve nashao u karburatoru!
      U nekim delovima ima nekog fluida koji lici na motorno ulje, po boji, ali je dosta redje... Da li neko zna odakle ovo ovde? Auto je mnogo vishe vozen na TNG...
      Ako neko ima neko detaljno uputstvo i sklopni od ovog karburatora na engleskom, vishe bi mi odgovaralo, jer nemacki slabo parlam nakarburatoru pishe : pierburg neuss zenith 2b
      Znam da ima u nekog staroj auto dati koja je namenjena bash karburatorima, al je nemam kod sebe..
      Pozdrav!

      Comment

      • banebmw
        CBC Član
        • 18.10.2008
        • 12
        • Beograd

        #4

        POMOC!!!
        Danas sam sklopio karburator...
        Izgleda da karburator preliva, to cu sutra pogledati i nadam se korigovati visinom plovka..
        Ali, auto kada je skinuto kucishte filtera vazduha ne moze da upali na TNG!!! Tako je i ranije bilo. Na karburatoru je ploca, nije bushen...
        Kada sam sklapao karburator gledao sam da sve bude lepo nadihtovano, jer sam sumnjao da je razlog ovome falsh vazduh...
        Ako neko moze da mi objasni u cemu je problem, zahvaljujem... polako pomishljam da ovde pocinjem da pricam sam sa sobom..
        Pozdrav!

        Comment

        • RS-4
          CBC Veteran
          • 29.04.2008
          • 162
          • Norway

          #5
          Kod tog modela se ne moze menjati kompletan iglicasti ventil nego samo ulozak, pitanje za tebe je da li je ulozak kompletan od metala ili je mesingani sa gumenim vrhom?

          Pozdrav

          Comment

          • banebmw
            CBC Član
            • 18.10.2008
            • 12
            • Beograd

            #6
            Sam ventil koji zatvara plovak se satoji od mesinganog prstena, koji je upresovan, u njemu je metalni prsten iz koga izlazi metalna iglica. Primetio sam da plovak za jedno i za drugo grlo ne stoje jednako u gornjem polozaju, ali nisam bio siguran da li treba neshto da se koriguje, pa nisam nishta menjao, da ne bide napamet.
            Danas sam ipak uspeo da upalim auto na prevaru, posle dosta pokushaja, jer cim zaverglam, motor je tamn krenuo, ali samo na deo sekunde, pa se ugasi...
            Inace motor kada mu sipam benzin kroz grlo karburatora (odozgo) upali i radi par sekundi i ugasi se.
            Pokushacu da okacim slike ventila uskoro, ako nisma uspeo dobro da objasnim...
            Pozdrav...

            Comment

            • brbora
              CBC Član
              • 28.11.2007
              • 97
              • Beograd

              #7
              Ma pomogao bi ti ali nisam ti ja neki speciajalista ...
              Ja sam svoje (mazda , suzuki , yugo , ) i sam prvi put radio ali zato sam ih upoznao skoro u dusu ...naravno sve uz pomoc knjiga
              Nebi bilo lose da uslikas karb okolo naokolo ....
              Da se vidi povezanost creva i uopste da se ima predstava ...
              Ali naravno foto ne sa mobilnim telefonom u polu mraku !
              Pa cak i preko foto se ne popravlja carburator ....
              Gde si u kom kraju BEG ???

              Comment

              • RS-4
                CBC Veteran
                • 29.04.2008
                • 162
                • Norway

                #8
                Naravno da je telo iglicastog ventila upresovano, to sam ti i naglasio u pitanju.

                P-2B4 carb ima dva najcesca problema od kojih zna glava da zaboli, prvi su iglice i upresovani ventili a drugi je sistem sauga koji se sastoji od cetiri razlicite komponente.

                U startu da ti naglasim, to je jako ozbiljan carb za neozbiljan prilaz resavanju njegovih boljki!

                Sto se plovaka tice oni se podesavaju na 28-prvo grlo i 30mm drugo grlo i zato si video razlicitu visinu.

                Taj model nosi dve razlicite vrste plovaka, jedan je plasticni i nema mogucnost podesavanja a drugi je uradjen od specijalne pene i on ima metalne jezicke koji nalezu na iglicasti ventil i daju odredjenu mogucnost podesavanja, KOJI JE OD TE DVE VRSTE U TVOM KARBU?

                Kazes da kad sipas benzin direktno onda motor upali na kratko, da li je 100% utvrdjeno da je problem u karbu pa si ga zbog toga otvarao?


                Pozdrav

                Comment

                • Vidan KV
                  CBC Senator XXL
                  • 24.10.2007
                  • 432
                  • Kraljevo
                  • vozim onaj koji trenutno ima više goriva

                  #9
                  banebmw:možeš li da postaviš neku sliku tog carb?...mislim da imam jedam kompletan pa bi ti možda bilo od pomoći.... ....pozdrav!

                  Comment

                  • RS-4
                    CBC Veteran
                    • 29.04.2008
                    • 162
                    • Norway

                    #10

                    Comment

                    • banebmw
                      CBC Član
                      • 18.10.2008
                      • 12
                      • Beograd

                      #11
                      Originally posted by brbora
                      Ma pomogao bi ti ali nisam ti ja neki speciajalista ...
                      Ja sam svoje (mazda , suzuki , yugo , ) i sam prvi put radio ali zato sam ih upoznao skoro u dusu ...naravno sve uz pomoc knjiga
                      Nebi bilo lose da uslikas karb okolo naokolo ....
                      Da se vidi povezanost creva i uopste da se ima predstava ...
                      Ali naravno foto ne sa mobilnim telefonom u polu mraku !
                      Pa cak i preko foto se ne popravlja carburator ....
                      Gde si u kom kraju BEG ???
                      Hvala na sugestijama!!!
                      Samu demotazu sam poceo slikanjem karburatora i tokom demontaze i rasklapanja sam se trudio da ga shto vishe slikam, kako bi znao gde je shta ishlo a i za arhivu ... slikao sam naravno sa dugitalnim fotoaparatom u max rezoluciji.
                      Jedan od problema je i taj shto je vreme ogranicavajici faktor, a i treba mi auto skoro svaki drugi dan...
                      Ja sam na Banovo brdu...
                      Pozdrav!

                      Comment

                      • banebmw
                        CBC Član
                        • 18.10.2008
                        • 12
                        • Beograd

                        #12
                        Originally posted by RS-4
                        Naravno da je telo iglicastog ventila upresovano, to sam ti i naglasio u pitanju.

                        P-2B4 carb ima dva najcesca problema od kojih zna glava da zaboli, prvi su iglice i upresovani ventili a drugi je sistem sauga koji se sastoji od cetiri razlicite komponente.
                        U startu da ti naglasim, to je jako ozbiljan carb za neozbiljan prilaz resavanju njegovih boljki!

                        Sto se plovaka tice oni se podesavaju na 28-prvo grlo i 30mm drugo grlo i zato si video razlicitu visinu.

                        Taj model nosi dve razlicite vrste plovaka, jedan je plasticni i nema mogucnost podesavanja a drugi je uradjen od specijalne pene i on ima metalne jezicke koji nalezu na iglicasti ventil i daju odredjenu mogucnost podesavanja, KOJI JE OD TE DVE VRSTE U TVOM KARBU?

                        Kazes da kad sipas benzin direktno onda motor upali na kratko, da li je 100% utvrdjeno da je problem u karbu pa si ga zbog toga otvarao?


                        Pozdrav
                        Hvala na sugestijama !!!
                        Shvatio sam da je karburator komplokovan, poshto sam pre pocetka ove gimnasitke ishao u dosta karburator servisa i svi su me manje vishe otkacili, a meni je ostao problem na autu, koji treba da gledam skoro svaki dan, inace mi se i povecala potroshnja i na TNG i na benzin, mada sam ga na benzin u poslednje vreme i slabije vozio, zbog karburatora koji je pravio problem.
                        Inace sam pomalo citao o motorima, tako da teoretski znam otprilike shta koji sistem nakarburatoru sluzi, ali kod ovog je to malo drugaciije i ima malo vishe sisterma, a i rasturao sam ranije i cistio neke karburatore, koji su kasnije i radili
                        Da li mozesh da mi pojasnish koje su dimenzije 28 i 30 mm? hvala unapred!
                        pokushacu da okacim sliku plovka, mada sam imao problema oko kacenja, ako ne uspe, plovak je od pene i ima profilisane metalne jezicke koju nalezzu na iglicu.
                        Na autu je struja ok, nameshto paljenje, mozda koji stepen ranije, jer se auto cesce vozi na TNG.

                        Hvala za sliku sklopnog crteza!!!
                        Pozdrav!

                        Comment

                        • banebmw
                          CBC Član
                          • 18.10.2008
                          • 12
                          • Beograd

                          #13
                          Originally posted by Vidan KV
                          banebmw:možeš li da postaviš neku sliku tog carb?...mislim da imam jedam kompletan pa bi ti možda bilo od pomoći.... ....pozdrav!
                          Slika karburatora... nadam se da se uklapa slika sa tvojim karburatorom...
                          Pozdrav!!!

                          Comment

                          • RS-4
                            CBC Veteran
                            • 29.04.2008
                            • 162
                            • Norway

                            #14
                            Reci DRAGICKA!

                            To nije karb od BMW-a vec od VAG grupe koliko mogu da vidim iz doljnje slike !

                            Skini filter sa karba pa ga uslikaj iz svih pozicija da ti potvrdim ovu teoriju.


                            Pozdrav

                            Comment

                            • RS-4
                              CBC Veteran
                              • 29.04.2008
                              • 162
                              • Norway

                              #15
                              P.S. kad skines filter na bocnoj strani karba na poklopcu ispod srafova sto drze poklopac (mislim da je sa strane odakle dolazi sajla gasa) se nalazi broj karba, pogledaj i mislim da ces videti VW-AU .........
                              pa broj.


                              Pozdrav

                              Comment

                              Working...
                              X