ulje u motoru

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vojislav72
    CBC Član
    • 06.09.2008
    • 10
    • topola

    ulje u motoru

    Na čepu za dosipanje ulja i u iberlauf crevu mi se javlja sivo bela masa gišća od ulja. Pogotovo mi se javila na iberlaufu koji mi je u u filter vazduha vratio pravu malu gomilicu, pa sam morao da ga otkačim. Motor ne menja nivo ulja, nivo antifriza je stalan. Pri promeni ulja ( odmah posle kupovine vozila) kada sam to primetio majstor mi je rekao da je verovatno pomešana sintetika i mineralno, pa sam isprao motor. Sipao sam ESSo 15/40w i to se opet pojavilo pre tri nedelje ( prešao sam 7000 km). Pre neki dan sam opet u servisu isprao motor i sipao isti tip ulja samo malo kvalitetnijeg proizvođača ali se opet to pojavilo samo nije tako gusta i tako prljave boje. Na meraču ulja se ni pre a ni sada ne primećuju bilo kakve promene na kvalitetu ulja nema te mase, samo na poklpocu i iberlaufu.
    Šta mislite da se dešava?
    Unapred hvala
    Voja
  • dima
    CBC Senator
    • 14.02.2007
    • 200
    • Niš

    #2
    To ti je "majonez" - mesavina ulja i vode. Ili vozis na kratkim relacijama pa motor ne stize da se zagreje i time voda ispari iz kartera ili ti negde curka voda, mada kazes da se nivo antifriza ne menja.
    OPEL ASTRA G 1.4 16V

    Comment

    • Chila
      CBC Senator XXL
      • 18.07.2008
      • 401
      • Kos. Mitrovica

      #3
      Nisi jedini koji je to primetio i pisao o tome poslednjih dana,radi se o kondenzaciji usled hladnog vremen najverovatnije!
      Samo vas gledam ...

      Comment

      • panto
        CBC Veteran
        • 04.11.2007
        • 148
        • ljubic

        #4
        Ako ti ulje u karteru nije dobilo belicastu boju, onda "vozi Miško". Vozio sam dugo te Alfice i redovno nalazio tu skramu na čepu.

        Comment

        • Chila
          CBC Senator XXL
          • 18.07.2008
          • 401
          • Kos. Mitrovica

          #5
          Verovatno nema emulzije u karteru cim nije pisao o tome!
          Samo vas gledam ...

          Comment

          • CannoN
            CBC Senator XXL
            • 15.09.2007
            • 485
            • Beograd

            #6
            Originally posted by dima
            To ti je "majonez" - mesavina ulja i vode. Ili vozis na kratkim relacijama pa motor ne stize da se zagreje i time voda ispari iz kartera ili ti negde curka voda, mada kazes da se nivo antifriza ne menja.
            Ne razumem sta ce voda u karteru i kako isparava kada ne stize da se zagreje?

            Comment

            • Type_R
              CBC Senator XXL
              • 26.05.2007
              • 900
              • Valjevo

              #7
              Kondez, spolja hladno, unutra toplo, kao sto ti magle stakla u autu.

              jednom nedeljno usijati auspuh da pocne da "cvrci" i nema problema.

              Prosle zime je bilo bas dosta tema sa ovim problemom, tako da potrazite, sve pise
              3SG(T)E EXPERT

              MAN service

              Comment

              • CannoN
                CBC Senator XXL
                • 15.09.2007
                • 485
                • Beograd

                #8
                Kondenz da ali ne vodeni.

                Comment

                • Chila
                  CBC Senator XXL
                  • 18.07.2008
                  • 401
                  • Kos. Mitrovica

                  #9
                  Kao sto rece Panto u nekom od prethodnih postova,ako je u kareru sve ok,ne menja se nivo ulja i rashladne tecnosti vozi i ne brini!
                  Samo vas gledam ...

                  Comment

                  • ///M_Power
                    CBC Senator XXL
                    • 05.05.2008
                    • 335
                    • Beograd - Minhen

                    #10
                    Ovo svakako nije dobro.
                    Laksa varijanta je da je u pitanju kondenzacija, i da auto vozis na kratkim relacijama i/ili da ulje ne dostize radnu temperaturu od bar 100 stepeni.
                    Ili problem sa mesanjem tecnosti za hladjenje sa uljem usled napuklog bloka, glave ili dihtunga glave - gora varijanta.

                    Comment

                    • amir
                      CBC Član
                      • 07.11.2008
                      • 88
                      • Sarajevo

                      #11
                      Ono što ja znam o ovoj problematici je napuknuće kompresionih karika na jednom ili više cilindara, time produkti sagorjevanja prolaze poded klipa trenutno isparavajući ulje u stublini i onda se kao kondenzat hvata na poklopcu ventila i čepu za doljevanje ulja te u crijevu za iber-lauf jer je početak tog crijeva baš na poklopcu ventila! (za to vrijeme stublina ostaje bez podmazivanja + gubitak snage) u prvoj fazi ovaj problem nema izraženo "pušenje" na šipci ulja ili poklopcu za doljevanje ali kada se to pojavi imačeš ljepu svoticu da izdvojiš!
                      Nisam uspio pročitati o kojem se autu radi ali je po opisnom problemu vrlo lako moguće da je "neko" izvadio i tzv. filter iz "iber-lauf-a" te će majonez unerediti cjeli karb sve do ventila pa čak i svječice, pogotovo ako je ulaz u kučište POSLIJE filtera a obično jeste!
                      Moj savjet ti je da hitno provjeriš kompresiju svih cilindara i to negdje gdje rezultat dobiješ na papiru-kartici. I onda ćeš biti 100% siguran u ovo što ti pišem.

                      pozzz

                      Comment

                      • Chila
                        CBC Senator XXL
                        • 18.07.2008
                        • 401
                        • Kos. Mitrovica

                        #12
                        Moze da bude,ali i ne mora! U tom slucaju bi trosio ulje,a cini mi se da to nije pomenuto u postovima ili se varam!?!?!
                        Samo vas gledam ...

                        Comment

                        • ///M_Power
                          CBC Senator XXL
                          • 05.05.2008
                          • 335
                          • Beograd - Minhen

                          #13
                          Koji auto je u pitanju?

                          Comment

                          • amir
                            CBC Član
                            • 07.11.2008
                            • 88
                            • Sarajevo

                            #14
                            U tome i jeste problem, u početnoj fazi netroši ulje ali kada ga počne trošit i stubline su otišle u helač. Zato ja vičem da požuri!

                            pooozzzz

                            Comment

                            • dima
                              CBC Senator
                              • 14.02.2007
                              • 200
                              • Niš

                              #15
                              @CannoN

                              Sagorevanjem benzina pored ostalih produkata nastaje i voda, a sagorevanjem autogasa nastaju jos vece kolicine vode. Zbog propustanja na rascepu karika prolazi u karter motora i tu dolazi u kontaktu sa uljem.

                              Kada motor slabije zagrejes ili ga dobro zagrejes ali na kratkim relacijama nakupljena voda ne stize da ispari, pa se mesa sa uljem u vidu emulzije. Cak se i deo koji stigne da ispari kondezuje u crevu iberlaufa i tu mesa sa uljnim isparenjima.

                              Da bi isparila treba ti dobra temperatura ulja i neka duza voznja.
                              OPEL ASTRA G 1.4 16V

                              Comment

                              Working...
                              X