Aditivi za ulje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Darth Nihilus
    CBC Senator XXL
    • 13.04.2005
    • 417
    • Srbija, Paracin

    Aditivi za ulje

    Silom prilika sam imao iskustva sa Liquimoli MOS2 aditivom za ulje i mogu da kažem da sam veoma zadovoljan. Naime bile su mi sredjene bregaste, par bregova i 10 hidro podizača, i motor je na oko 3000rpm-a radio kao kosilica. Dok nisam kupio sve delove, sipao sam aditiv i drčanje je nestalo, a motor je mnogo tiše radio. Tako sam prešao oko 1500km. Posle popravke, razmišljam da ponovo sipam isti aditiv. Ima li još neko slična iskustva? Ne zanimaju me članci sa net-a, nego konkretna iskustva.
    Do not underestimate the power of the Dark Side
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #2
    Pozdrav,

    i samo par rechenica u vezi tvog pitanja:
    I ja imam slichna iskustva sa Liqui Molly aditivima (za ulje i gorivo). Mada sam prochitao na par mesta da aditivi za ulje nisu pozheljni za pojedine tipove automobila (u zavisnosti od tipa motora) mislim da te priche ne piju vodu. Ne znam tachne nazive/oznake, ali su ti aditivi od Liqui Molly bili u metalnim bochicama "metalik srebrne" boje sa plavim natpisima. Aditiv za gorivo (chishcenje injection sistema) je vidno "smirivao" rad motora, mada efekat ne traje 5000 km (koliko pishe na uputstvu), vec radije 2000-2500 km, ali to je "danak" nashem "kvalitetnom" gorivu. Sa aditivom za ulje (ista ambalazha, manja bochica) za hidraulichke podizache ventila sam imao isto iskustvo...
    Dakle, moja iskustva sa aditivima su dobra. Ja glasam za
    Toliko od mene...

    Pozz
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #3
      snake oil
      sluze da zamazu oci ( a ponekad i sluh sto je veoma lako jer su gusti pa samim tim i prigusuju buku koju generisu pohabani sklopovi motora) vlasniku ili buducem kupcu u inace neispravnom mehanicki motoru.

      traju kratko, i uglavnom samo povecavaju habanje delova sa povecanim zazorima.

      procitao, probao, praksa, rezultati su uvek isti- vise stete nego koristi a za skupe pare. i UVEK je na kraju potrebna prava stvarna popravka potrosenih mehnickih delova tako da su "magic" aditivi cisto bacanje para.

      inace svako ulje koje je po standardu proizvedeno zadnjih 30tak godina sadrzi u sebi vec sve potrebne aditive u tacno odredjenoj proporciji, za standardnu cenu.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • Darth Nihilus
        CBC Senator XXL
        • 13.04.2005
        • 417
        • Srbija, Paracin

        #4
        Citao sam po netu za aditive na bazi teflona i ljudi napisase da mogu da prave probleme tipa zapusavanje uljnih kanala i tako to. Za ove na bazi MOS2 nisam nista nasao. Inace koristio sam na kecu njihov aditiv protiv curenja hladnjaka. Cureo mi je onaj mali hladnjak za grejanje, a kako je to pacenje da se zameni, sipao sam onaj Kuhler-dichter i tako vozio auto jos 3 godine, a novi vlasnik i dalje tako vozi, bez obzira na to sto je u medjuvremenu 2 puta menjan antifriz.
        Do not underestimate the power of the Dark Side

        Comment

        • Wiz
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 3104
          • Nish

          #5
          Ali su dobri da zamaskiraju stanje pri prodaji auta,tako da se nikad nezna sta kupujes

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            Jedno pitanje za Vas koji verujete u aditive.

            Ulje je po koncepciji sastavljeno od baznog ulja i aditiva.
            Zasto svi ovi tipovi aditiva nisu vec u uljima?
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • Alexandar
              CBC Član
              • 14.06.2005
              • 68
              • Futog, Vojvodina

              #7
              Evo moje iskustvo, poveden reklamama, upravo u vreme kada je univerzalni modifikator startovao kod nas uspem ga ja u VW Bubu 1300. Trošila je oko 1l ulja na 1000km i baš me interesovalo da li će se videti razlika. I razlika se osetila, potrošnja ulja se smanjila. Ali, posle 1500km od sipanja aditiva, na autoputu NS-BG mi zariba motor. Kada smo ga otvorili, klip se zaglavio u cilindru i pokidao se. Razlog zapušeni uljni kanali - uzročnika znate. Jedva smo skinuli iz uljnih kanala u bloku univerzalni modifikator.

              Od tada samo kvalitetno ulje i redovna zamena i ništa drugo.
              Panonski Mornar
              ALMERA 1.5S Tekna

              Comment

              • Darth Nihilus
                CBC Senator XXL
                • 13.04.2005
                • 417
                • Srbija, Paracin

                #8
                Ma niko nije pobornik aditiva, pitam za iskustva. Da nisam sipao Liquimoli, auto bi bio u garazi dok ne kupim delove. Ovako sam ga vozio. Unutra je bilo Mobil 1 sinteticko ulje, zamenjeno pre 300km, kad je auto poceo da drci. Posle dodavanje aditiva nije se nista culo i normalno sam vozio. Zato pitam. Sta je MOS2 uradio, nemam pojma, ali sam se vozio do servisa. Kako sam cuo Mobil 1 sinteticki je kvalitetno ulje, a ipak nije pomoglo.
                Do not underestimate the power of the Dark Side

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  bilo koja gusta tecnost sipana u motor ce bitno umanjiti buku. ali privremeno, posle sleduju posledice te smanjene buke u vidu generalne popravke motora.

                  ta gusta tecnost moze da se nazove i aditiv ili bilo kako, jedino je motorno ulje ono sto podmazuje kako treba...decenijama dokazivano i dokazano.

                  inace MoS se vec nalazi u motornim uljima u tacno odredjenoj koncentraciji, kao i gomila drugih jedinjenja a svako sa odredjenom namenom i preciznom koncentracijom.

                  da uporedim kao sa kafom- ima samo 3 sastojka kafu, secer i vodu pa opet se krajnji rezultat po mnogo cemu moze razlikovati.

                  (pre)vise kafe tako da tecnost postane gusta ne doprinosi kvalitetu napitka, isto i (pre)vise secera. poenta je tacno odredjen odnos te 3, ili i dodatnih, komponenti za kvalitetan rezultat i upotrebljiv napitak.

                  a kafu je veoma prosto napraviti, to zna manje vise svako od nas, naizgled.

                  sa motorima nasih vozila je slicno, jako je tesko napamet odrediti tacnu koncentraciju pojedinih komponenti (tih aditiva iliti dodataka) koje se trebaju dodati u bazno ulje da bi se dobio zeljeni cilj. previse ili premalo i motor se haba ubrzano.
                  ne vidi se odmah ali je uvek dejstvo snake oil aditiva trajne posledice.

                  mase za dihtovanje hladnjaka, i druge namene ne spadaju u aditive, ili barem ono sto se pod tim kod nas vezuje uz motorna ulja.

                  hemija je cesto cudesnih moci, ali i cesto zna da kazni ako se zanemare pravila mesanja razlicitih supstanci onako odokativno.

                  ko uspe da nadje prave odnose mesavina, svaki respekt.

                  nb. MOS2 je najcesci sastojak mazivih masti za automobile jer je gust i trpi velika opterecenja.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • zoranbg
                    CBC Senator XXL
                    • 23.03.2005
                    • 4098
                    • Rooster's Hill , Beog
                    • Grande Punto 1.2

                    #10



                    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                    Comment

                    • cozmo
                      CBC Član
                      • 08.11.2004
                      • 67
                      • Zemun

                      #11
                      Originally posted by Alexandar
                      Evo moje iskustvo, poveden reklamama, upravo u vreme kada je univerzalni modifikator startovao kod nas uspem ga ja u VW Bubu 1300. Trošila je oko 1l ulja na 1000km i baš me interesovalo da li ?e se videti razlika. I razlika se osetila, potrošnja ulja se smanjila. Ali, posle 1500km od sipanja aditiva, na autoputu NS-BG mi zariba motor. Kada smo ga otvorili, klip se zaglavio u cilindru i pokidao se. Razlog zapušeni uljni kanali - uzro?nika znate. Jedva smo skinuli iz uljnih kanala u bloku univerzalni modifikator.
                      Od tada samo kvalitetno ulje i redovna zamena i ništa drugo.
                      Ja sam u bubu 1200 sipao modifikator (motor je imao aksijalnog lufta itekako, trosio je 1,5l ulja na 500-1000km, semering se menjao na 5000 zbog aksijalnog lufta, ali je generalno imao solidnu kompresiju, bio je to brzi motor sa zaobljenim klipovima, 46KS). Presao je 40.000km, motor je radio kao bubica, potrosnja ulja je bila ispod 0,5l na 1000km, palio na -20 iz prve, vukao ko blesav, svecice uvek ciste, nikakvih naslaga... Motor je ostao citav, ali se auto totalno raspao limarijski i dugo je stajao dok ga lik nije uzeo za delove... upalio je iz prve sta da kazem (naravno posle malo verlganja na prazno i zamene ulja i svega ostalog). Ali je taj modifikator kupljen kod pravog zastupnika STIBA trade a ne u Auto Neni ili negde druge. Ortak koji je kupio modifikator u nekoj prodavnici auto delova unistio je motor u mazdi. Bilo je gomila falsifikata, tako da si mozda naleteo na falsifikat.

                      Comment

                      • Darth Nihilus
                        CBC Senator XXL
                        • 13.04.2005
                        • 417
                        • Srbija, Paracin

                        #12
                        Na 5l ulja, sipa se 50ml Liquimoli MOS2 aditiva. Nemam pojma koliko to može da šteti motoru, kad je toliko razblaženo. Meni je pomoglo, zadovoljan sam, a vidim da ima i različitih iskustava.
                        Do not underestimate the power of the Dark Side

                        Comment

                        • Alexandar
                          CBC Član
                          • 14.06.2005
                          • 68
                          • Futog, Vojvodina

                          #13
                          Originally posted by cozmo
                          Ja sam u bubu 1200 sipao modifikator (motor je imao aksijalnog lufta itekako, trosio je 1,5l ulja na 500-1000km, semering se menjao na 5000 zbog aksijalnog lufta, ali je generalno imao solidnu kompresiju, bio je to brzi motor sa zaobljenim klipovima, 46KS). Presao je 40.000km, motor je radio kao bubica, potrosnja ulja je bila ispod 0,5l na 1000km, palio na -20 iz prve, vukao ko blesav, svecice uvek ciste, nikakvih naslaga... Motor je ostao citav, ali se auto totalno raspao limarijski i dugo je stajao dok ga lik nije uzeo za delove... upalio je iz prve sta da kazem (naravno posle malo verlganja na prazno i zamene ulja i svega ostalog). Ali je taj modifikator kupljen kod pravog zastupnika STIBA trade a ne u Auto Neni ili negde druge. Ortak koji je kupio modifikator u nekoj prodavnici auto delova unistio je motor u mazdi. Bilo je gomila falsifikata, tako da si mozda naleteo na falsifikat.
                          Moguće, ako se dobro sećam kupljen je u Auto Neni
                          Panonski Mornar
                          ALMERA 1.5S Tekna

                          Comment

                          • cozmo
                            CBC Član
                            • 08.11.2004
                            • 67
                            • Zemun

                            #14
                            Originally posted by Alexandar
                            Mogu?e, ako se dobro se?am kupljen je u Auto Neni
                            Ortak koji je kupio u Auto Neni imao je problema sa Escortom - stvorio mu se neki cudan talog kremicaste boje, jedva su mu sve to ocistili (skoro da je bio zaribao)... Ja sam to nabavio direktno od STIBA Trade-a, posto su mi roditelji nesto poslovali sa njima, pa sam dobio originalnu flasicu univerzalnog modifikatora (a tamo je moglo da se kupi naravno). Bocice po auto radnjama su bile totalno drugacije...

                            Generalno sam protivnik tih modifikatora i raznih dodataka za ulje jer koliko znam ulje ima sve potrebne aditive. Evo, vozim Toyotu vec 16 godina bez ikakvih aditiva i ne pomisljam da ih sipam. U Bubu je to sipano cisto da izdrzi (za roditelje, za uglavnom neko akanje), posto je bio vec star auto koristili smo ga za neke stvari dok ne izdahne (da ne bi akali Toyotu), pa smo probali da vidimo sta ce biti s tim modifikatorom i sasvim smo bili zadovoljni. Ali ne verujem da bih ikad nesto tako sipao u neki moderan auto, sa visokim tolerancijama u motoru (pogotovo japanac). Znam da su Lade prosto letele i radile ko singerica sa originalnim modifikatorom... ali mislim da kod novijih automobila cak i original izaziva probleme...

                            Comment

                            • grnca
                              CBC Veteran
                              • 13.03.2005
                              • 139
                              • Zrenjanin
                              • Vectra1.6&Citroen C2

                              #15
                              Eh kad videh ovog sa bubicom obuze me zelja da je jos jednom provozam
                              Sipam ti ja u nju taj univerzalni modifikator a ona sa 1l na 1000 skoci na 1l na 100km!!!!! Bruka bre trosi ko tito u tenku
                              Trojke su Djuro sta???

                              Osnovne jedinice diverzantskih grupa!!!

                              Opel Vectra 1.6 16v + 20% gratis

                              Comment

                              Working...
                              X