ovo je auto od brata i ima problem sa kvacilom, ovako. sve je promenjeno i stavljeno novo:korpa, lamela, druk lezaj, sajla. to je samostelujuce kvacilo.problem je bio sto kvacilo hvata mnogo nisko pa je dolazilo do skripanja zupcanika, tesko ubacivanje u brzinu.posle promene svega ovoga opet ista stvar, za nijansu bolja ali za samo malu nijansu. hvala.
kraisler vojazer 2.5 100ks 2000god problem sa kvacilom
Collapse
X
-
Re: kraisler vojazer 2.5 100ks 2000god problem sa kvacilom
Ne znam konkretno za taj auto al isamoštelujući mehanizam ume da zakaže. Pukne zupčanik koji zateže pedalu i nema efekta. Ako je stavljeno sve kako treba sa tim novim setom kvačila, trebalo bi prekontrolisati mehanizam za podešavanje. Slobodan hod pedale ne bi trebalo da je veći od 3cm.
MNO026 Kaže čovek sajla promenjena, odakle onda hidraulika kvačila?
Comment
-
-
Re: kraisler vojazer 2.5 100ks 2000god problem sa kvacilom
nema hidraulike jedino ako ima jos neki mehanizam kod kvacila, ali koliko sam mogao da primetim sajla se direktno kaci na papucici kvacila, tako isto direktno ulazi u menjac.jedina stvar ostaje mehanizam cele papucice ili viljuska u menjacu (ako se tako zove) koja pomera druk-lezaj.
Comment
-
-
Re: kraisler vojazer 2.5 100ks 2000god problem sa kvacilom
Ako je samoštelujuća onda negde mora imati smopodešavanje, ako ide direktno kako kažeš onda mora negde imati podešavanje sajle. Može biti i na zvonu menjača pa se podešava položaj viljuške. Zazor izmedju druk ležaja i viljuške oko 1mm.
Comment
-
-
Re: kraisler vojazer 2.5 100ks 2000god problem sa kvacilom
Pa sad... ja sam se ogradio da ne zna mza taj model konkretno, ali vlasnik je napisao šta su menjali. Pokušavam da pomognem. Ako znaš više oko toga, pokušaj da napišeš bar jednu prosto prošireniju rečenicu koja se sastoji od nekoliko reči... Ovako ništa ne pomaže...
Comment
-
Comment