Auto iz imena teme,presao oko 185 k km.Ujutru dok je hladan pali bez ikakvih problema.Danju kad je toplo,vruce ,nebitno,pali uvek kao mina.Ali...
Posle voznje od 5-15 minuta dok je motor topao(ne vruc),pri gasenju i paljenju posle 2-3 minutra stajanja,dugo vergla (po 1-2 minuta),oseca se miris goriva i izbacuje crn dim na auspuh.kad upali,nece da sastavi rad,trese se,ne reaguje na dodavanje gasa,dok odjednom pocne da prima gas,ali mu ler bude na oko 3k obrtaja(ne znam tacno,nemam obrtomer) i kad ga gasim u takvom stanju,trese se pri gasenju.
U toku sledeceg verglanja auto najcesce normalno upali i radi bez problema dok ponekad ima iste simptome,da bi pre ponovnom paljenju radio OK.
Resetovao sam komp,uradjen je servis pre 5k km,zamenjene svecice,filteri,kablovi...Auto nema ugradjen TNG uredjaj.
jedna stvar:cini mi se(ali nisam siguran) da se pri javljanju problema par puta nije cuo relej od pumpe za gorivo,a znam da se najcesce cuje.
Sta moze biti problem: lambda sonda,komp ili nesto trece?
Posle voznje od 5-15 minuta dok je motor topao(ne vruc),pri gasenju i paljenju posle 2-3 minutra stajanja,dugo vergla (po 1-2 minuta),oseca se miris goriva i izbacuje crn dim na auspuh.kad upali,nece da sastavi rad,trese se,ne reaguje na dodavanje gasa,dok odjednom pocne da prima gas,ali mu ler bude na oko 3k obrtaja(ne znam tacno,nemam obrtomer) i kad ga gasim u takvom stanju,trese se pri gasenju.
U toku sledeceg verglanja auto najcesce normalno upali i radi bez problema dok ponekad ima iste simptome,da bi pre ponovnom paljenju radio OK.
Resetovao sam komp,uradjen je servis pre 5k km,zamenjene svecice,filteri,kablovi...Auto nema ugradjen TNG uredjaj.
jedna stvar:cini mi se(ali nisam siguran) da se pri javljanju problema par puta nije cuo relej od pumpe za gorivo,a znam da se najcesce cuje.
Sta moze biti problem: lambda sonda,komp ili nesto trece?
Comment