Fiat Punto '96 1.2 8V 43kW SPI problem pri paljenju

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TheWickerMan
    CBC Senator XXL
    • 11.09.2007
    • 791
    • DE
    • AR Giulietta TCT

    Fiat Punto '96 1.2 8V 43kW SPI problem pri paljenju

    Auto iz imena teme,presao oko 185 k km.Ujutru dok je hladan pali bez ikakvih problema.Danju kad je toplo,vruce ,nebitno,pali uvek kao mina.Ali...
    Posle voznje od 5-15 minuta dok je motor topao(ne vruc),pri gasenju i paljenju posle 2-3 minutra stajanja,dugo vergla (po 1-2 minuta),oseca se miris goriva i izbacuje crn dim na auspuh.kad upali,nece da sastavi rad,trese se,ne reaguje na dodavanje gasa,dok odjednom pocne da prima gas,ali mu ler bude na oko 3k obrtaja(ne znam tacno,nemam obrtomer) i kad ga gasim u takvom stanju,trese se pri gasenju.
    U toku sledeceg verglanja auto najcesce normalno upali i radi bez problema dok ponekad ima iste simptome,da bi pre ponovnom paljenju radio OK.
    Resetovao sam komp,uradjen je servis pre 5k km,zamenjene svecice,filteri,kablovi...Auto nema ugradjen TNG uredjaj.
    jedna stvar:cini mi se(ali nisam siguran) da se pri javljanju problema par puta nije cuo relej od pumpe za gorivo,a znam da se najcesce cuje.
    Sta moze biti problem: lambda sonda,komp ili nesto trece?
  • Vidan KV
    CBC Senator XXL
    • 24.10.2007
    • 432
    • Kraljevo
    • vozim onaj koji trenutno ima više goriva

    #2
    Re: Fiat Punto '96 1.2 8V 43kW SPI problem pri paljenju

    ........takve stvari su uvek "najzinimljivije" majstorima........šta to znači "resetovao si kompijuter"?.......da li je tada bilo kakvih grešaka u memoriji?...šta kažu parametri?..pritisak goriva?....svećice sa odgovarajućom toplotnom vrednošću?.......imobilajzer?......TPS?....ECU?... .sistematski krenuti,stavku po stavku....pa ko prvi izgubi nerve ...pozzzz..

    Comment

    • TheWickerMan
      CBC Senator XXL
      • 11.09.2007
      • 791
      • DE
      • AR Giulietta TCT

      #3
      Re: Fiat Punto '96 1.2 8V 43kW SPI problem pri paljenju

      Reset kompa=skidanje klema na pola sata...da citam greske ne znam...(iskreno... )
      Svecice sa odgovarajucom toplotnom vrednoscu su OK,imobilajzer nemam...TPS?

      Comment

      • Vidan KV
        CBC Senator XXL
        • 24.10.2007
        • 432
        • Kraljevo
        • vozim onaj koji trenutno ima više goriva

        #4
        Re: Fiat Punto '96 1.2 8V 43kW SPI problem pri paljenju

        .......klemu si skidao za džabe.........da bi čitao greške treba ti dijagnostički uređaj......od toga i treba krenuti....sve ostalo je trošenje vremena.......i para......pozzzz!

        Comment

        • etibor
          CBC Senator
          • 12.05.2008
          • 293
          • Pancevo

          #5
          Re: Fiat Punto '96 1.2 8V 43kW SPI problem pri paljenju

          Skidanjem kleme si samo resetovao tačku paljenja, i vratio na default vrednosti. Greške samo preko dijagnostike...
          Pozdrav...
          Stilo 1.9JTD 16v 140KS

          Comment

          • UkiMazda
            CBC Senator XXL
            • 16.11.2007
            • 444
            • Beograd
            • Alfa 156 2.0TS

            #6
            Re: Fiat Punto '96 1.2 8V 43kW SPI problem pri paljenju

            Da ti kazem konkretno, prvo proveri ECT senzor(engine coolant temperature), on je jeftin, meni je pravio isti takav problem jer pobrljavi pa salje kompu nenormalne vrednosti i onda ecu misli da je motor ili preterano hladan ili preterano vruc,dakle to nije termostat nego je senzor temperature rashladne tecnosti. Ako je on ispravan, sledece sto moze da uzrokuje takav problem je protokomer, to pricam iz licnog iskustva, do duse, ne vozimo isti auto ali je sve to na isti fazon.Javljaj sta se desava

            Comment

            • TheWickerMan
              CBC Senator XXL
              • 11.09.2007
              • 791
              • DE
              • AR Giulietta TCT

              #7
              Re: Fiat Punto '96 1.2 8V 43kW SPI problem pri paljenju

              E pa,taj senzor sam skinuo i ocistio pre 3 dana i od tad mi se ne desava problem... Videcu sta se zbiva dalje ali bi rekao da je to to...btw,hvala svima...javljam sta se desava...

              Comment

              • Vidan KV
                CBC Senator XXL
                • 24.10.2007
                • 432
                • Kraljevo
                • vozim onaj koji trenutno ima više goriva

                #8
                Re: Fiat Punto '96 1.2 8V 43kW SPI problem pri paljenju

                Zemljače...krivim putem ideš.....pomalo su ti te rabote čudne......moram opet da te pitam šta to znači "očistio senzor"!!??......i čuvaj se tih saveta "meni to nije valjalo pa je to sigurno i tebi crklo"........pozdrav!

                Comment

                • TheWickerMan
                  CBC Senator XXL
                  • 11.09.2007
                  • 791
                  • DE
                  • AR Giulietta TCT

                  #9
                  Re: Fiat Punto '96 1.2 8V 43kW SPI problem pri paljenju

                  Ocistio=skinuo prljavstinu sa njega...
                  Za te savete znam,ali evo vec nedelju dana nema problema...A PP sam procitao,svraticu...

                  Comment

                  Working...
                  X