Pumpa za gorivo - Peugeot 406, 1.8 16V, 1999gp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • milovank
    CBC Član
    • 23.07.2007
    • 11
    • Banja Luka

    Pumpa za gorivo - Peugeot 406, 1.8 16V, 1999gp

    Ako može mala pomoć oko mog pežoa 406, 1.8 16V. Problem je u tome da se pumpa za gorivo (električna u rezervoaru) jako čuje. Kada ujutro upalim auto, ona se jako čuje (jače no obično) i ima nekako nestabilan rad. Posle nekog vremena se auto ugasi. Sumnjao sam na prljavo gorivo (sličan problem sam imao na passatu i pumpa je zaribala), te htio izvaditi pumpu iz rezervoara, prečistiti je i oprati rezervoar. Koliko sam uspio saznati pumpi (rezervoaru) se pristupa ispod zadnjeg sjedišta. Nisam uspio izvaditi zadnje sjedište, sa prednje strane ga drže 2 vijka, a zadnjoj strani ne mogu prići od boce zaplin. Ima li još neki vijak.
    Zna li neko šta može biti problem, jesam li na pravom putu, ako jesam kako skinuti to j... sjedište? Ili je nešto drugo u pitanju? Nekad sam imao problema sa elektronskim uloškom bravice.
    Pozdrav
  • Stratos
    CBC Senator XXL
    • 10.09.2008
    • 2594
    • Novi Sad

    #2
    Re: Pumpa za gorivo - Peugeot 406, 1.8 16V, 1999gp

    Predlažem merenje pritiska goriva običnim manometrom pre bilo kakve demontaže, mada je velika verovatnoća da je pumpa na umoru.
    Ako već skidaš rezervoar,ne moraš da skidaš pumpu posebno odgore nego odole sve zajedno,a i verovatno je pumpa ispod plinske boce u gapeku
    mada ovo nisam siguran ali sam čuo za Marfija

    Comment

    • milovank
      CBC Član
      • 23.07.2007
      • 11
      • Banja Luka

      #3
      Re: Pumpa za gorivo - Peugeot 406, 1.8 16V, 1999gp

      Radije bih otvorio rezervoar odozgo, jer ako nije prljav i ako pumpa nije zaprljana ne bih skidao rezervoar (to mi je malo veći posao). Ali kako se zaboga skida to sjedište. Probaću sutra i to sa manometrom. Koliko vidjeh pritisak treba biti 2.5-3.0 +-0.2 bara za Marelli - Bosch. Nije li to puno?
      Pozzz

      Comment

      • Stratos
        CBC Senator XXL
        • 10.09.2008
        • 2594
        • Novi Sad

        #4
        Re: Pumpa za gorivo - Peugeot 406, 1.8 16V, 1999gp

        Po Autodati za taj model pritisak dopremanja pumpe je 2,7-3,3 bara.Pritisak treba meriti na razvodnoj šini kada motor ne radi ili ako radi sa isključenim vakum crevom sa regulatora.Ako bi merio direktno na izlazu iz pumpe onda bi pritisak trebalo da bude znatno veći.
        Iz iskustva bih rekao da je pumpa znatno oslabila tj nagura pritisak za paljenje na početku a kasnije nema dovoljan protok.Karakteristika vozila
        voženih uglavnom na gas.U vožnji se manifestuje tako što kada dodaš naglo jači gas auto umesto da ubrza on posustane dok se ne popusti pedala gasa i slično.Uz pojačan zvuk pumpe,rekao bih da je kasno za čišćenje.Nažalost,ne znam kuda doći do pumpe a ni kako se podiže zadnja klupa.
        Nadam se da će ti nešto od ovoga biti od pomoći.
        Pozdrav!

        Comment

        Working...
        X