Dakle, auto je Golf 1, motor 1300 GF 1981. Prešao oko 150.000. Pre izvesnog vremena je remontovana glava motora (ravnanje, ventili, gumice i td.). Odavno curi ulje na semeringu bregaste, ali se posle tog remonta pojačalo. Evo šta je sve preduzeto po tom pitanju.
1. komparaterom meren zazor bregaste - radijalni oko 0.05 mm, aksijalni oko 0.1 mm
2. površina bregaste gde naleže semering u dobrom stanju bez vidljivih istrošenja ili oštećenja
3. pritisak ulja u motoru normalan (ne prelazi 7 atm)
4. promenjena 4 semeringa (2 Victor Reinz, jedan VP običan i jedan VP silikonski)
5. iberlauf nije zapušen, ne stvara se pritisak u motoru
6. u međuvremenu je promenjeno i ulje
7. izbušene nove povratne rupe za ulje u kućištu semeringa
8. motor se ne pregreva i normalno radi, kompresija normalna, nema potrošnje vode ni ulja
Kada se motor zagreje, pojavi se kap ulja na semeringu koja se kasnije razlije i stigne i do bloka. Ne curi nešto mnogo, ali ne bi smelo ni malo. Da li je moguće da ni jedan od tih semeringa ne valja? Pre remonta tu je bio Kaco semering koji je takođe vlažio ali manje. Kada je skinut, uopšte nije bio istrošen.
1. komparaterom meren zazor bregaste - radijalni oko 0.05 mm, aksijalni oko 0.1 mm
2. površina bregaste gde naleže semering u dobrom stanju bez vidljivih istrošenja ili oštećenja
3. pritisak ulja u motoru normalan (ne prelazi 7 atm)
4. promenjena 4 semeringa (2 Victor Reinz, jedan VP običan i jedan VP silikonski)
5. iberlauf nije zapušen, ne stvara se pritisak u motoru
6. u međuvremenu je promenjeno i ulje
7. izbušene nove povratne rupe za ulje u kućištu semeringa
8. motor se ne pregreva i normalno radi, kompresija normalna, nema potrošnje vode ni ulja
Kada se motor zagreje, pojavi se kap ulja na semeringu koja se kasnije razlije i stigne i do bloka. Ne curi nešto mnogo, ali ne bi smelo ni malo. Da li je moguće da ni jedan od tih semeringa ne valja? Pre remonta tu je bio Kaco semering koji je takođe vlažio ali manje. Kada je skinut, uopšte nije bio istrošen.
Comment