Del Orto karburatori

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • siki
    CBC Član
    • 05.03.2009
    • 46
    • Kruševac

    Del Orto karburatori

    Aj da mi neko pomogne kako ili gde da naštelam dva dupla del orto karburatora na Alfeti GTV 1962 ccm.iz 77 god.
    Par saveta bi dobro došlo u koji šraf da čačkam jer ih ima gomila na duplacima-neka slika i objašnjenje na srpskom ili hrvackom nije bitno.
  • cvrle
    CBC Senator XXL
    • 11.06.2006
    • 1008
    • Beograd,Banovo brdo

    #2
    Re: Del Orto karburatori

    Predpostavljam da su DHLA 40. Sta ti se rasteloalo kad mu je potrebno stelovanje i kakvi su simptomi kad auto radi?
    Boj ne bije svetlo oruzje vec boj bije srce u junaka

    Comment

    • siki
      CBC Član
      • 05.03.2009
      • 46
      • Kruševac

      #3
      Re: Del Orto karburatori

      Pošto menjam karike i gumice ventila i karbove bi sredio,a razlog mnogo smrdi benzin i čini mi se da gaje bilo u zračnom filteru,a i puno troši preko 12 litara/100km.Kad dignem haubu oseti se miris benzina.
      Možda će se smanjiti potrošnja nakon ove operacije zamene karika i gumica,jer mi se čini da je predhodni majstor koji je čačkao oko auta(motora)povećao potrošnju da bi sakrio da jedan cilindar ne radi-kad ostala 3 cilindra dobijaju dosta goriva ide ko lud i manje se primeti nedostatak 1 cilindra,a i svećice su stalno bile crne i vlažne,nakon rasklapanja motora,klipovi crni i puni naslaga gareži isto i ventili-što je očito da je prebogata smeša benzina,

      Comment

      • Damir_ZR
        CBC Član
        • 07.01.2008
        • 22
        • Zrenjanin

        #4
        Re: Del Orto karburatori

        Da bi nastelovao te karburatore trebaju ti vakum metri http://www.limundo.com/aukcija-Vakummet ... ora-156762 mislim da nije velika investicija, kad pogledas na kasniju potrosnju ili odlazak kod majstora koji ce ti svaki put uzeti 20 30e za stelovanje, podrazumeva se da ti neko pokaze kako se sa njima radi.
        Stelovanje na uvo nikad nemoze nastelovati precizno.

        Comment

        • cvrle
          CBC Senator XXL
          • 11.06.2006
          • 1008
          • Beograd,Banovo brdo

          #5
          Re: Del Orto karburatori

          PA evo ovako ukratko, verovatno je malo prelivao gorivo tj. sigurno sto je pokazatelj da su ti se nivoi rastelovali cim se oseca kako kazes a i vidi se u filteru. Mozda je smesa bila i idealna ali je njena kolicina bila prevelika te nije moglo sve da sagori, otud i crnilo i cadj a samim tim kad je jaca smesa ili je ima previse gorivo jede sloj ulja koji se zadrzava na hilznama i podmazivanje je slabije te hoce da ode karika..

          Posto cisto sumnjam da je predhodni vlasnik nalazio druge dizne i menjao verovatno je samo odvrtao ona 4 srafa koja se nalaze do glave i koja sluze za kolicinu smese. Prvo sto bi trebao uraditi je promeniti dihtunge, membrane i po mogucstvu iglicasti ventil. Potom kada ti motor bude u 100% ispravnom stanju i mehanicki servis karburatora odradjen onda preci na stelovanje koje se iskljucivo radi na kolima i dok motor radi. Nije toliko komplikovano ali treba imati zivaca i pokusacu da ti pomognem koliko mogu. Ne znam kako stojis sa engleskim ima par dobrih sajtova i napisanih tekstova o stelovanji i sl..

          Utvrdi koje su ti dizne za pocetak u karburatoru a glavne(gorivne i vazdusne su one vece) ti se nalaze ispod crnog (ili braonkastog) poklopcica sa gornje strane (ima dva srafica i jedan dihtung ispod) i isto tako tu su ti ler dizne koje su manje. KAd ih skines procitaj i napisi mi sta pise na gornjem delu (vazduh) na srednjem (emulziona cev) i na krajnjem donjem ( gorivo) delu dizne, dok na ler dizni imas samo jedan broj

          Primer i vodilja sta da citas,trebalo bi da bude otprilike ovako za 2000ccm

          Vazduh 210
          emulzija 7772. pa neki broj predpostavljam 11
          gorivo 148
          ler dizna 57

          A sto se tice vakumetra polako jer kad dodjes do toga onda onda si vec na kraju. Vakumetri inace sluze samo da se izjednace nivoi protoka vazduha kroz karburatore tj za sinhronizovanje grla da propustaju istu kolicinu vazduha i nizasta drugo. To se inace moze priblizno odraditi i bez njih tako da u pocetku uopste nisu potrebni tek za kasnije fino dostelavanje.

          Prvo ide mehanicko stelovanje tj potrebne dizne da se upare sa difuzorom i zamene svi dihtunzi i membrane, potom karbovi idu na kola i sledi stelovanje nivoa goriva, pa sinhronizovanje sva 4 grla(zasta je potreban vakumetar mada moze i bez njega) i na kraju stelovanje ler gasa, kolicine i jacine smese zasta bi pozeljno bilo imati lambda sondu.

          Ajde idemo jedno po jedno pa dokle se stigne
          Boj ne bije svetlo oruzje vec boj bije srce u junaka

          Comment

          • siki
            CBC Član
            • 05.03.2009
            • 46
            • Kruševac

            #6
            Re: Del Orto karburatori

            Hvala na brzom odgovoru Cvrle,
            Vidiš neki nestručan majstor(izgleda)čačkao po motoru-kad je stavio nove klipove-stavio pogrešne karike,loše preštelao ventile,pa je vjerovatno i karbove dirao i predpostavljam loše podesio.Kad sastavim motor onda ćemo malo dirati po karbovima(a moga bi doći do tebe sa autom pa da središ pošto vidim da se razumeš u materiju)































            Comment

            • siki
              CBC Član
              • 05.03.2009
              • 46
              • Kruševac

              #7
              Re: Del Orto karburatori

              samo da znate-Alfeta GTV večeras upalila i malo radila kako treba po uputstvu,pa dotegnuta glava prvi put.Mnogo bolje radi(i to sva 4 cilindra)
              Iz auspuha tako jako duva da ruku može da pomeri.





              Comment

              • lakilucano
                CBC Senator XXL
                • 31.08.2007
                • 421
                • Bezanijska kosa

                #8
                Re: Del Orto karburatori

                Svaka cast
                bolje sto godina živeti kao bogataš ,nego sedam dana kao siromah.
                Ne predaj se nikad,osim kad moraš.

                Comment

                Working...
                X