Opel Astra 1.7G, 2001

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dejan25
    CBC Početnik
    • 21.06.2009
    • 2
    • Sarajevo

    Opel Astra 1.7G, 2001

    Vlasnik sam Opel Astre 1.7 G 2001 godište. Prilikom vožnje na duže relacije pali mi se lampica za servis. Auto ide normalno, ali pri većem opterecenju na momenat gubi snagu (kao da trzne) pali se lampica i auto nastavlja normalno da radi sa upaljenom lampicom od servisa. I mozda u tom momentu kada izgubi snagu malo bučnije radi motor. Na autu je promjenjen protokomjer vazduha. Lampica od servisa se sama ugasi u daljoj vožnji. To se dešava najčesće kad sa velikog broja obrtaja, smanjim, pa ponovo povećam obrtaje. Lično se nerazumijem mnogo u auta.

    Unaprijed se zahvaljujem na pomoci
  • opelno1
    CBC Početnik
    • 27.06.2009
    • 2
    • Bgd

    #2
    Re: Opel Astra 1.7G, 2001

    Tvoj auto bi prvenstveno trebalo pregledati opelovom tech 2 dijagnostikom i iscitati kodove gresaka koji ce ukazati na kvar,jer simptomi koji ti se desavaju su odlike 2-3 razlicita kvara.Protokomer si bez potrebe menjao jer to nisu njegovi simptomi,on kad ode auto konstantno izgubi snagu.Odvezi auto na dijagnostiku,napisi kodove gresaka i moci cu da ti pomognem.

    Comment

    • Dejan25
      CBC Početnik
      • 21.06.2009
      • 2
      • Sarajevo

      #3
      Re: Opel Astra 1.7G, 2001

      Vozio sam auto na dijagnostiku i mehaničar kaze da je kvar u nekom senzoru na radilici (ako sam dobro razumio). Nazalost nisam uzeo kodove jer nisam procitao komentar. Naj vjerovatnije cu otici na jos jedno čitanje pa cu uzeti kod greške.

      Comment

      • Gavra
        CBC Senator XXL
        • 06.03.2008
        • 2031
        • Beograd

        #4
        Re: Opel Astra 1.7G, 2001

        Originally posted by Dejan25
        Vozio sam auto na dijagnostiku i mehaničar kaze da je kvar u nekom senzoru na radilici (
        Nije kvar u senzoru radilice......na dijagnostiku treba da odvezes auto ne na citanje kodova.

        Originally posted by opelno1
        Tvoj auto bi prvenstveno trebalo pregledati opelovom tech 2 dijagnostikom i iscitati kodove gresaka koji ce ukazati na kvar
        Ukazace na ono sto PCM misli da je kvaru,ako je ispucalo crevo od WG ventila on ce prijaviti EGR i MAP.........

        Originally posted by opelno1
        Protokomer si bez potrebe menjao jer to nisu njegovi simptomi,on kad ode auto konstantno izgubi snagu
        Na osnovu cega si zakljucio da je bez potrebe menjan?Sta ako je maximalni napon koji je izmeren bio 3.80V cak i da nije uzrok ovog kvara treba ga zameniti.
        Poslednji nek ugasi svetlo

        Comment

        • nina996
          CBC Senator XXL
          • 20.03.2009
          • 324
          • leskovac

          #5
          Re: Opel Astra 1.7G, 2001

          ako je isuzu motor ko sto mislim hoce da pali lampicu i zbog loseg goriva,previse sumpora
          Pirke

          Comment

          • Gavra
            CBC Senator XXL
            • 06.03.2008
            • 2031
            • Beograd

            #6
            Re: Opel Astra 1.7G, 2001

            Originally posted by nina996
            ako je isuzu motor ko sto mislim hoce da pali lampicu i zbog loseg goriva,previse sumpora
            Obrazlozi molim te.Kako zna da ima puno sumpora,koji senzor to meri, koji je odgovoran za paljenje Check lampe ?!?
            Poslednji nek ugasi svetlo

            Comment

            • mexa
              CBC Veteran
              • 13.04.2009
              • 154
              • lazarevac

              #7
              Re: Opel Astra 1.7G, 2001

              mozda su svecice

              Comment

              • nina996
                CBC Senator XXL
                • 20.03.2009
                • 324
                • leskovac

                #8
                Re: Opel Astra 1.7G, 2001

                posto smo zamenili svecice idemo dalje...Sto se tice Gavro mog misljenja.jedan moj musterija je imao slican PRoblem svremene na vreme mu se palila lampica radili smo dijagnostiku kod nekoliko kolega u leskovcu i nista sve okej,na kraju covek ode u Krusevac u Bos servis i majstor muodradi pumpu,promeni el.plocu i resi problem.Reko je da usled loseg goriva(previse sumpora)ploca negde malo probije i zato pali lampicu jer sumpor razgrize stampana kola u pumpi i to krene sve cesce i na kraju auto nece da upali-potrazi nekih 700e za sredjivanje pumpe.mislim da sam lepo pojasnio.A sto se tice svecica rade besprekorno .Pozdrav
                Pirke

                Comment

                Working...
                X