Prvo da napomenem da sam pretrazivao forum u potrazi za odgovorim ali ne bas uspesno,neki odgovori su delovali kao moguce resenje ali jos nista ne funkcionise.Elem,
Lancia delta 2.0 139 ks , 1996 god , imam je 4 dana i nije pravla probleme do juche.Vozio sam se sa ukljucenom klimom i pojacanom muzikom nekoliko puta u toku dana i kad sam pokusao da upalim auto predvece ostala je upaljena zuta lampica code i auto nije hteo da upali.Okretao sam kljuch nekoliko puta,zakljucavao/otkljucavao alarm,skidao klemu + na sat vremena i nista.Danas sam proveravao konektore od kontakt brave do crne kutije,sve deluje ok,ali auto i dalje ne gasi lampicu.Posto neko na forumu reche da proverim akumulator,dolio sam destilovanu vodu u isti i punio ga nekih 2 sata,dok je na punjacu prikazuje 12 volti,kad sam ga skinuo sa punjaca pokazuje 11 volti kad se da kontakt.Ne znam da li je to dovoljno,ali kasnije cu pokusati da stavim komsijin akumulator da vidim sta ce sa njim biti.Inace imam samo jedan kljuc i to braon boje,moze da se otvori plastika i u njemu se nalazi neka mala epruvetica duzine oko 3 milimetara i u njoj nesto kao otpornik,predpostavljam da je tu kod.E sad neko kaze da je to master kljuc i da ima samo 800 paljenja sa njim a neko drugi da vozi sa tim kljucem 8 godina (sa foruma),tako da nemam pojma.Da li postoji nacin da se vidi da li kljuc salje bilo kakav signal ili je u pitanju citac koda na bravi.Imam kod kartice sa mehanickim i elektronskim kodovima na njima i da li da radim drugi kljuc ili je u pitanju nesto drugo.Pomozite,ne znam sta da mu radim ,a treba mi auto.
Lancia delta 2.0 139 ks , 1996 god , imam je 4 dana i nije pravla probleme do juche.Vozio sam se sa ukljucenom klimom i pojacanom muzikom nekoliko puta u toku dana i kad sam pokusao da upalim auto predvece ostala je upaljena zuta lampica code i auto nije hteo da upali.Okretao sam kljuch nekoliko puta,zakljucavao/otkljucavao alarm,skidao klemu + na sat vremena i nista.Danas sam proveravao konektore od kontakt brave do crne kutije,sve deluje ok,ali auto i dalje ne gasi lampicu.Posto neko na forumu reche da proverim akumulator,dolio sam destilovanu vodu u isti i punio ga nekih 2 sata,dok je na punjacu prikazuje 12 volti,kad sam ga skinuo sa punjaca pokazuje 11 volti kad se da kontakt.Ne znam da li je to dovoljno,ali kasnije cu pokusati da stavim komsijin akumulator da vidim sta ce sa njim biti.Inace imam samo jedan kljuc i to braon boje,moze da se otvori plastika i u njemu se nalazi neka mala epruvetica duzine oko 3 milimetara i u njoj nesto kao otpornik,predpostavljam da je tu kod.E sad neko kaze da je to master kljuc i da ima samo 800 paljenja sa njim a neko drugi da vozi sa tim kljucem 8 godina (sa foruma),tako da nemam pojma.Da li postoji nacin da se vidi da li kljuc salje bilo kakav signal ili je u pitanju citac koda na bravi.Imam kod kartice sa mehanickim i elektronskim kodovima na njima i da li da radim drugi kljuc ili je u pitanju nesto drugo.Pomozite,ne znam sta da mu radim ,a treba mi auto.
Comment