Pozdrav,
Evo ukratko opisa problema...
Pre nekih mesec dana sam imao problem sa servo pumpom, znala je da prekine sa radom pa da se ponovo vrati u zivot. Na savet majstora sam promenio pumpu, uzeo drugu polovnu sa dizel modela (moj je benzinac).
Sve je bilo ok par dana, servo je bio prijatnije meksi nego ranije. Onda se ta mekoca izgubila, servo je postao malo tvrdji (u rangu jacine sa starom pumpom). Na putu do mora po vrucini servo je postao jos malo tezi...
Jos jedan problem je poceo da se javlja a to je zmirkanje farova kada se auto zagreje... tipa, voznja u spicu do Konjarnika do Obilicevog venca i farovi zmirkaju (u isto vreme je i servo dosta tvrdji). Kada se se auto ohladi, nema zmirkanja ni toliko teskog serva (sve se opet javi kada se auto ugreje).
Takodje, displej bord kompjutera zadrzi osvetljenje i kada ugasim auto i izvucem kljuc iz brave (ovo se ranije nije desavalo)...
Svratio sam do elektricara juce na brzinu, merio je napon na akumulatoru dok auto radi, vrednost je 14v, pada na 12.5 kada se servo namota do kraja. Decko tvrdi da je to preveliki pad i pristao je da ispita komplet auto za koji dan.
Sta bi moglo da se desava sa strujom? Da nije nova pumpa neodgovarajuca pa crpi vise struje nego sto treba?
E, da, zujanje servo pumpe je bas primetno (ne uvek vec samo kada je tezak servo)...
Hvala unapred,
POz
Evo ukratko opisa problema...
Pre nekih mesec dana sam imao problem sa servo pumpom, znala je da prekine sa radom pa da se ponovo vrati u zivot. Na savet majstora sam promenio pumpu, uzeo drugu polovnu sa dizel modela (moj je benzinac).
Sve je bilo ok par dana, servo je bio prijatnije meksi nego ranije. Onda se ta mekoca izgubila, servo je postao malo tvrdji (u rangu jacine sa starom pumpom). Na putu do mora po vrucini servo je postao jos malo tezi...
Jos jedan problem je poceo da se javlja a to je zmirkanje farova kada se auto zagreje... tipa, voznja u spicu do Konjarnika do Obilicevog venca i farovi zmirkaju (u isto vreme je i servo dosta tvrdji). Kada se se auto ohladi, nema zmirkanja ni toliko teskog serva (sve se opet javi kada se auto ugreje).
Takodje, displej bord kompjutera zadrzi osvetljenje i kada ugasim auto i izvucem kljuc iz brave (ovo se ranije nije desavalo)...
Svratio sam do elektricara juce na brzinu, merio je napon na akumulatoru dok auto radi, vrednost je 14v, pada na 12.5 kada se servo namota do kraja. Decko tvrdi da je to preveliki pad i pristao je da ispita komplet auto za koji dan.
Sta bi moglo da se desava sa strujom? Da nije nova pumpa neodgovarajuca pa crpi vise struje nego sto treba?
E, da, zujanje servo pumpe je bas primetno (ne uvek vec samo kada je tezak servo)...
Hvala unapred,
POz
Comment