Imam Suzuki Baleno koi kada krenem uz vece brdo dize temperaturu,dok na ravnom i na leru ponasa se sasvim normalno.Ventilator se pali uredno,cak sam i termostat skinuo i nista.Probao sam i da dolijem tecnost do max.malo je bolje ali cim se zagreje vise od polovine i cim stanem on je izbaci.Molim za savet i pomoc, unapred zahvalan.POZDRAV..
Suzuki Baleno
Collapse
X
-
Re: SAVET
Ako u rashladnoj tečnosti ima tragova ulja i oseća se miris goriva pregoreva zaptivka glave motora. To je početak koji je uočljiv pri većem broju obrtaja na uzbrdici. Ako je to u pitanju stanje će se pogoršavati i dolaziće do pregrevanja i na ravnom.
Comment
-
-
Re: SAVET
ma moze da bude nekoliko potpuno nevezanih problema.
1.moze da ima neodgovarajucu tecnost u sistemu. taj auto bi morao da ima g12 (roze) antifriz. ako je voda, nema sanse da radi kako treba.
2. moze da bude da je pumpa za vodi istrosena, takoreci pro kraju. ne pravi dovoljan protok u sistemu i onda se pregreva. imao sam slucaj pre 12-13 godina da je auto stalno kuvao, cak i sa izvadjenim termostatom i kad smo na kraju skinuli pumpu za vodu, kraci rotora su bili pojedeni do pola.
3. moduce da je "prosvirao" dihtung glave pa nabija vrele gasove iz kompresionog prostora u sistem za hladjenje. isto i ako je pukla glava motora.
4. ne radi prva brzina ventilatora. pretpostavljam da je dvobrzinski kao i na vecini novijih automobila.
5. ostecen hladnjak. ne mora da curi. ako su propala rebarca jednostavno ne hladi dovoljno.
biser za kraj: prosle godine, drugarov drugar, rover 220i. pregreva se stalno. menjan termostat, termo davac, pumpa za vodu. ne mesa vodu i ulje, ne trosi vodu. na kraju, skinemo glavu motora, da vidimo sta se unutra desava - kad tamo treci cilindar - zurka! hilzna poplavela od pregrevanja. skinemo karter, radilicu, izvadimo treci klip i imali smo sta da vidimo. na klipu redom: kompresiona karika, kompresiona kaika i kompresiona karika!!! nigde na vidiku ni uljne ni brisuce karike.
momak je kupio auto dva tri meseca ranije i dok nisu pocele letnje vrucine sve je bilo ok. sistem je uspevao da izadje na kraj kako tako sa trecim cilindrom. jbg, spakovali auto za prodaju majstori. posle smo saznali i da je naci karike za rovera malo tezi slucaj. da mi je neko rekao da je uopste moguce da radi motor tako sklopljen, rekao bih mu da lupeta. ali kad sam video svojim ocima...
Comment
-
-
Re: Suzuki Baleno
Probaj prvo da zamenis cep na hladnjaku, 500-tinak dinara kosta.Kreni od toga,mada je 90% dihtung glave izgoreo-nije redak slucaj kod suzukija!
Baleno radi i na vodu odlicno i nema drugu brzinu na ventilatoru.Glupost nas je do ovde dovela, glupost ce nas i izbaviti.
Homer J. Simpson
Comment
-
Comment