Vectra B, '96 , 1.8 16V - problemi sa poklopcem ventila

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • skaarj
    CBC Veteran
    • 25.03.2005
    • 176
    • Novi Sad

    Vectra B, '96 , 1.8 16V - problemi sa poklopcem ventila

    Pozdrav,

    Imam velikih problema sa curenjem ulja na poklopcu ventila. Menjao sam 3 puta dihtung, stavio i drugi poklopac ali ista prica se ponavlja. Kad se stavi novi dihtung 1k km je sve ok, posle toga pocne lagano da masti i to uvek sa desne strane motora kod onog creva koje vraca pare iz motora. Posle 4-5k km ulje pocinje vec obilno da izbija na tom mestu, dok je ostatak poklopca mastan. Poslednji put je stavljen dodatno i silikon da eventualno dihtung duze izdrzi ali slaba vajda i od toga.

    Malo sam citao po netu o slicnim problemima i na nekoliko engleskih foruma pronasao sam da bi situaciju moglo da popravi nesto sto se zove 'fire trap' ili 'breather mod' tj. mala crna kutija koji se stavlja na pomenuto crevo. Koliko sam razumeo u pitanju je separator ulja koji je Vauxhall uglavnom stavljao prilikom servisa da bi smanjio prljanje ventila ler gasa i celokupnog sistema u****. Pitanje je da li je neko imao ikakva iskustva sa tim i da li to vredi stavljati. Alternativno da li neko ima neko drugo resenje za to curenje ulja na poklopcu ventila.
    *** ********************** ***
    *** gf AL QK \=-Q XES1 ***
  • mexa
    CBC Veteran
    • 13.04.2009
    • 154
    • lazarevac

    #2
    Re: Vectra B, '96 , 1.8 16V - problemi sa poklopcem ventila

    nisi napisao kakav si dihtung stavljao,ako nije bio viktor renc plutani probaj njega i nestezi mnogo

    Comment

    • skaarj
      CBC Veteran
      • 25.03.2005
      • 176
      • Novi Sad

      #3
      Re: Vectra B, '96 , 1.8 16V - problemi sa poklopcem ventila

      Dihtung poklopca je gumeni/plasticni, prilicno komplikovanog dizajna (delimicno se vidi na slici dole). Nisam siguran da postoji takav plutani. Verovatno Victor Reinz proizvodi i taj, pitacu da li i to ima.


      Eh da jos jedno pitanje. Na poklopcu postoji 10 safova, i video sam da majstor koristi odredjenu semu po kojoj ih zavrce, da li neko zna koji je redosled i kako se tacno to radi?
      *** ********************** ***
      *** gf AL QK \=-Q XES1 ***

      Comment

      • glisalj
        CBC Član
        • 01.08.2008
        • 69
        • obrenovac

        #4
        Re: Vectra B, '96 , 1.8 16V - problemi sa poklopcem ventila

        ne postoji odredjenja shema za zavrtanje ali se uvek koriste dijagonale zbog ravnomernog prijanjanja poklopca.postoje ne retko slucajevi blagog deformisanja poklopca koja nisu vidljiva golim okom zato ti u svakom slucaju preporucujem lepljenje dihtuga i to obostrano nekom od aktuelnih smesa(ima ih na trzisti dosta)pozdrav Dragan

        Comment

        • ragazzoni
          CBC Senator XXL
          • 24.02.2009
          • 774
          • Obrenovac i okolina
          • Opel Omega 2.0i-16v

          #5
          Re: Vectra B, '96 , 1.8 16V - problemi sa poklopcem ventila

          Gotovo uvek je problem velikih površina i kako ih udihtovati. Pitanje je i koliko je taj poklopac deformisan, od ranijeg neravnomernog pritezanja, onako od oka i slobodnom rukom. Moj savet: Prekontrolisati eventualna napuknuća koja se vide tek kad se nategne poklopac, da li je deformisan, dihtung RENZ, NIČIM se ne maže u normalnim situacijama, vijci se pritežu MOMENT KLJUČEM od sredine kružno sa povećanjem prečnika koji obuhvata vijke. Jednom za svagda MOMENT-KILO KLJUČ, da je tako bilo ne bi se dogodilo ovoliko lomova, pokidanih vijaka, isčupanih navoja, iskrivljenih deklova.........
          ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
          Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

          Comment

          • Yuguar
            CBC Član
            • 24.10.2009
            • 23
            • Beograd

            #6
            Re: Vectra B, '96 , 1.8 16V - problemi sa poklopcem ventila

            Ako si probao nov poklopac , pod tim ne mislim na polovan za koji ne znas dal je cureo kriva je deformisanost. Neko pre mene rece lepak, slazem se . Neki dvokomponentni ili neki iz Wurth ponude za pravljenje dihtunga jes malo skuplje ali radi posao.

            Comment

            • mexa
              CBC Veteran
              • 13.04.2009
              • 154
              • lazarevac

              #7
              Re: Vectra B, '96 , 1.8 16V - problemi sa poklopcem ventila

              za plutani dihtung ti netreba lepak, za moment kljuc se slazem da nebi doslo do pretezanja naravno ako nesto nije puklo ili mnogo krivo.gumeni dihtung je los i pri stezanju bezi iz lezista pogotovo ako se pretegne.postoji sema stezanja i ponekad se nalazi u pakovanju dihtunga,ali boze moj ako nista nepomaze od toga crveni silikon otporan na temp.namazi sa jedne i druge strane dihtunga safi osusi i teraj

              Comment

              • civi
                CBC Senator XXL
                • 26.07.2005
                • 1492
                • Pozarevac

                #8
                Re: Vectra B, '96 , 1.8 16V - problemi sa poklopcem ventila

                Promenio sam bar deset tih dihtunga i ni sa jednim nisam imao problema , proveri da ne kupujes pogresan....
                Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                - Kako to misliš, kočim?

                Comment

                • skaarj
                  CBC Veteran
                  • 25.03.2005
                  • 176
                  • Novi Sad

                  #9
                  Re: Vectra B, '96 , 1.8 16V - problemi sa poklopcem ventila

                  Ne znam kako bi majstor mogao stavi pogresan, ovaj koliko znam pase na samo dva motora X18XE i X20XEV. Specificnog je oblika i tesko da moze da se zameni za neki drugi. E sad da li je u pitanju kvalitet dihtunga, to cemo da vidimo. Koliko sam razumeo dobri su Victor Reinz dihtunzi, pa cu da potrazim takav.

                  Kad smo vec kod toga zna li neko gde mogu u NS da potrazim te dihtunge.
                  *** ********************** ***
                  *** gf AL QK \=-Q XES1 ***

                  Comment

                  • Probisvet
                    CBC Senator XXL
                    • 07.06.2005
                    • 423
                    • FRANCUSKA

                    #10
                    Re: Vectra B, '96 , 1.8 16V - problemi sa poklopcem ventila

                    Originally posted by skaarj
                    Dihtung poklopca je gumeni/plasticni, prilicno komplikovanog dizajna (delimicno se vidi na slici dole). Nisam siguran da postoji takav plutani. Verovatno Victor Reinz proizvodi i taj, pitacu da li i to ima.


                    Eh da jos jedno pitanje. Na poklopcu postoji 10 safova, i video sam da majstor koristi odredjenu semu po kojoj ih zavrce, da li neko zna koji je redosled i kako se tacno to radi?
                    Nema bas pravila ali od prilike se zavrcu kao kad stezes glavu od sredine ka periferiji u vidu spirale.
                    Dihtung je isti kao i za Daewo - X20SED 2.0 i 1.6


                    Imas njegov kataloski broj (96351213) pa ga trazi kod predstavnika koji prodaju daevo delove. Imas u beogradu u Vojvode stepe prodavnicu daewo delova.
                    Ja sam ga skoro kupio kostao me je oko 23 evra i ako je nov prvo sam stavio plavi silikon na obe povrsine i u kanal na poklopcu i na povrsinu na koju naleze.

                    Comment

                    • glisalj
                      CBC Član
                      • 01.08.2008
                      • 69
                      • obrenovac

                      #11
                      Re: Vectra B, '96 , 1.8 16V - problemi sa poklopcem ventila

                      opet dolazimo na ono sto sam napisao.... zalepiti ga obostrano,dihtung za poklopac i sve to na motor(glavu)...vidjao sam dosta motora koji su dosli direktno iz evrope kod nas sa zalepljenim dihtungom(ne nije to balkanac izmislio)veliki pozdrav Dragan

                      Comment

                      • Gavra
                        CBC Senator XXL
                        • 06.03.2008
                        • 2031
                        • Beograd

                        #12
                        Re: Vectra B, '96 , 1.8 16V - problemi sa poklopcem ventila

                        Al ste ga iskomplikovali skini dihtung,vrati poklopac bez dihtunga ,izmeri sa spijunom za ventile kolike su oscilacije u zazoru pa javi da ti kazemo gde gresite.
                        A to lepljenje je nuzno zlo ako mora da se radi jer ne lici ni na sta ,i uvek postoji mogucnost da se komad silikona odvali i zapusi magistralu za ulje.....znate sta onda ide.

                        Ako mora da se lepi onda se lepi PRAVILNO,dihtung masa se nanese na JEDNU stranu dihtovane povrsine i potpuno cista i odmascena se namaze silikonskom masom za dihtovanje.OSTAVI se da se osusi povrsinski sloj 15-30min(pise u uputstvu,to je ono sto se u Srbiji ne koristi) i zatim postavi na mesto.
                        Poslednji nek ugasi svetlo

                        Comment

                        • Probisvet
                          CBC Senator XXL
                          • 07.06.2005
                          • 423
                          • FRANCUSKA

                          #13
                          Re: Vectra B, '96 , 1.8 16V - problemi sa poklopcem ventila

                          Originally posted by Gavra
                          Al ste ga iskomplikovali skini dihtung,vrati poklopac bez dihtunga ,izmeri sa spijunom za ventile kolike su oscilacije u zazoru pa javi da ti kazemo gde gresite.
                          A to lepljenje je nuzno zlo ako mora da se radi jer ne lici ni na sta ,i uvek postoji mogucnost da se komad silikona odvali i zapusi magistralu za ulje.....znate sta onda ide.

                          Ako mora da se lepi onda se lepi PRAVILNO,dihtung masa se nanese na JEDNU stranu dihtovane povrsine i potpuno cista i odmascena se namaze silikonskom masom za dihtovanje.OSTAVI se da se osusi povrsinski sloj 15-30min(pise u uputstvu,to je ono sto se u Srbiji ne koristi) i zatim postavi na mesto.

                          DA SE OSUSI ???? Silikon kad se nanese na obe povrsine nikako ne cekati da se osusi vec odmah po nanosenju poklopac postaviti i zategnuti pa onda ostaviti da se stegne silikon i posle slobodno pali masinu.

                          Comment

                          • Gavra
                            CBC Senator XXL
                            • 06.03.2008
                            • 2031
                            • Beograd

                            #14
                            Re: Vectra B, '96 , 1.8 16V - problemi sa poklopcem ventila

                            Nemoj da se toliko iscudjavas jer se ni jedna dihtung masa ne postavlja na obe strane za dihtovanje...obe se moraju PRIPREMITI i biti ciste bez masti ,ulja ,prasine i ostataka starog dihtunga.....procitajte uputstvo pre nego nekoga savetujete.
                            Poslednji nek ugasi svetlo

                            Comment

                            • Yuguar
                              CBC Član
                              • 24.10.2009
                              • 23
                              • Beograd

                              #15
                              Re: Vectra B, '96 , 1.8 16V - problemi sa poklopcem ventila

                              Postovanje obojici i obojica ste u pravu ali u razlicitim stvarima

                              Ako cemo vec da edukujemo ljude o dihtovanju (bez zelje da nekog uvredim) :

                              Diht masa se ne nanosi na obe povrsine. To se radi u slucajevima nekih lepkova .

                              Diht masa se moze naneti i sacekati da se osusi povrsinski ili kompletno. U tom slucaju "pravimo" dihtung koji je zalepljen s jedne strane i moguce je sa njim koliko toliko baratati a da se sve ne ulepi . Zavisno od svojstva i kvaliteta diht mase a i temperature i primene , po rasklapanju elemenata , taj "dihtung" ce ostati na jednoj ili biti zalepljen za obe strane.

                              Neke diht mase se moraju "aplicirati" odmah npr neki iz Wurth ponude pogotovo oni za dihtovanje "rupa" do 2 milimetra koje "rade" i neke za dihtovanje glava motora. Sve naravno stoji u uputstvu za upotrebu.

                              Ociscena i odmascena povrsina nije ni bila predmet nedoumica

                              Comment

                              Working...
                              X