Problem sa Pierburg 1b na corsi A

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vladaa
    CBC Član
    • 07.08.2009
    • 65
    • nis

    Problem sa Pierburg 1b na corsi A

    Imam taj karburator na corsi A i problem koji nikako ne mogu da resim Auto je 86 god, 51kw, 13SB oznaka motora bez plina. Problem je sledeci : Nikada ne mogu da upalim auto bez sauha nebitno kolika je temperatura napolju. Cim ga upalim on se odmah ugasi, nekad i vise puta i cuje se zvuk kao kad ispusta guma u trajanju od 2 sekunde. Kad upali moram da drzim sauh povucen vise od pola jer cim padne ispod 2000 obrtaja auto se ugasi odmah. Posle jednog minuta takvog rada motor radi normalno, bez sauha ali cim pokusam da krenem ugasi se. Moram da mu dam veliki gas da bi krenuo i tako sve dok se ne zagreje. Karburator je ociscen kompletno ( rastavljen je do najsitnijih delova ), zamenjene 2 membrane, nastelovano paljenje i ler gas itd. Sa instalacijama je sve u redu, proverene su. Moze li mi neko pomoci jer me ovo mnogo nervira, obilazim majstore kao da popravljam duesenberg a ne karburator koji ima svaki drugi stariji auto I svi isto kazu, ne znamo sta mu je, problem je u karburatoru ali nikom nije jasno zasto ne radi kako treba!
    SKR je SKR za SKR
  • zoranbg
    CBC Senator XXL
    • 23.03.2005
    • 4098
    • Rooster's Hill , Beog
    • Grande Punto 1.2

    #2
    Re: Problem sa Pierburg 1b na corsi A

    svetjice,kablovi i Razvodnik,kapa.
    imao sam korsu A . moze svasta da bude .. kreni od najeftinijih delova.
    mozes da probas da pre jutarnjeg paljenja ..uveche,skinesh kapu i kablove i osushish dobro i ostavish na toplo,pa ih onda tako suve i tople ujutro montiras pa vidish dali radi puno bolje.

    svetjice ako nisi duze menjao,stavi nove..naprimer NGK tachno one koje idu za taj motor.
    proveriri da li je razvodnik dobro nashtelovan (kod majstora sa lampom za to).
    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

    Comment

    • vladaa
      CBC Član
      • 07.08.2009
      • 65
      • nis

      #3
      Re: Problem sa Pierburg 1b na corsi A

      Hvala na odgovoru. Sutra idem da proverim sve te i sve druge moguce stvari. Vozio sam auto do malopre, bogu plakati. Trebalo mi je 10 minuta da krenem jer se gasi i na pun gas i trokira i kad se zagreje, ispod 2000 se odmah ugasi
      SKR je SKR za SKR

      Comment

      • vladaa
        CBC Član
        • 07.08.2009
        • 65
        • nis

        #4
        Re: Problem sa Pierburg 1b na corsi A

        Do sada je uradjeno ovo : zamenjene svecice, kablovi, opet otvaran i stelovan karburator, paljenje, promenjena sajla za gas i filter goriva. Poboljsanje za nijansu, opet se gasi kad se upali a hoce i kad je zagrejan. Stvarno me izludjuje vise! Na kraju cu ceo motor da mu promenim!
        SKR je SKR za SKR

        Comment

        • vladaa
          CBC Član
          • 07.08.2009
          • 65
          • nis

          #5
          Re: Problem sa Pierburg 1b na corsi A

          Danas proverena pumpa za gorivo, pumpa za ulje, kompresija i ****m li ga sta jos! sve je u granicama normale. Da li moze sauh da zeza na ovom karburatoru? Majstor nije otvarao taj deo karburatora jer kaze da tu nema nicega sto bi uzrokovalo ovakve probleme ( a nije jedini koji to kaze ). Nesto im ne verujem
          SKR je SKR za SKR

          Comment

          • roske
            CBC Senator
            • 08.03.2007
            • 272
            • Lazarevac
            • Alfa Romeo 145 boxer

            #6
            Re: Problem sa Pierburg 1b na corsi A

            Proveri usisnu granu da ne falsira.

            Comment

            • vladaa
              CBC Član
              • 07.08.2009
              • 65
              • nis

              #7
              Re: Problem sa Pierburg 1b na corsi A

              Konacno je otkriven problem. Taj karb ima dve dizne. Jedna od njih ( ona leva ) regulise smesu kad je hladan motor. E ona ne funkcionise, i kada se izvadi ta dizna motor radi, a trebao bi da se ugasi tj, ona ne vrsi svoju funkciju. Kazu mi da je verovatno kanal zapusen ali produvavanjem ne moze da se resi. Ili da mu smisle neku drugu matematiku i srede to ili da kupim drugi karb. Jel moze da se stavi na moj motor onaj dvogrlni opelov ?
              SKR je SKR za SKR

              Comment

              • RS-4
                CBC Veteran
                • 29.04.2008
                • 162
                • Norway

                #8
                Re: Problem sa Pierburg 1b na corsi A

                Pierburg 1-B je jedno od najboljih resenja sto se karburatora tice na tim motorima, zato nemoj ni da pomisljas da ga menjas!

                Nikad necu razumeti ZASTO se pribegava BUDZ resenju za ono sto je besprekorno radilo dok nije doslo do problema?

                Ako je fabrika postavila taj model carba za TAJ motor onda to znaci da je to najoptimalnije resenje, samo ga treba dovesti u fazu ispravnosti!

                Problem je sto 99% majstora koji rade karburatore misle da ciscenjem karba, zamenom membrana pa i dihunga resavaju probleme istih sto je veeelika nebuloza!

                LEVA DIZNA na tom carbu NEMA blage veze sa radom pod SAUGOM i cak kad se IZVADI iz karba dok motor radi NISTA se ne desava ( motor i dalje radi savrseno)!!!!!!!!!!!!!

                Nadji nekog ozbiljnog ko poznaje kako karburatori funkcionisu pa ces resiti svoj problem!


                Pozdrav

                Comment

                • vladaa
                  CBC Član
                  • 07.08.2009
                  • 65
                  • nis

                  #9
                  Re: Problem sa Pierburg 1b na corsi A

                  Ako 99% posto njih ne zna gde da nadjem tog jednog? Hoces li biti ljubazan pa da mi kazes sta moze da bude po tvom misljenju? Da ima nov da se kupi, kupio bih ga odmah! Isao sam kod nekog majstora ( ima i test masinu ) i tamo mi je receno da leptir neki ne valja i da on ne moze da se zameni i ako ga nadjem. Uradio mu je nesto, ne znam sta ali bez garancije koliko ce da traje. Ekskurzija do njega me kostala 15e i auto je radio normalno 2 dana i opet isto. Odem ko 18-og i on odmah postavi dijagnozu vakum pumpa sauha, 30e za to Naravno sve to bez garancije da ce funkcionisati normalno
                  A pomislio sam na dupli zato sto se ugradjivao u kadete sa identicnim motorom..
                  SKR je SKR za SKR

                  Comment

                  • RS-4
                    CBC Veteran
                    • 29.04.2008
                    • 162
                    • Norway

                    #10
                    Re: Problem sa Pierburg 1b na corsi A

                    Nazalost ne mogu ti dati nikakav pametan savet, tj. sve sto sam mislio sam i napisao u predhodnom postu.

                    Ok, bio si kod coveka koji je nesto uradio i on je funkcionisao dva dana ... vrati se kod tog istog coveka da utvrdi sta se desilo posle ta dva dana pa ce verovatno doci do nekog zakljucka sta prouzrokuje problem.

                    To sto ti je neki drugi lik menjao vakum pumpu sauga je skroz ok, znaci covek je nasao deo koji ne funkcionise iako ti i dalje imas problem to ne znaci da si dzabe menjao vakum pumpicu, neispravna pumpica prouzrokuje mesanje benzina i ulja u karteru i bolje sto si dao 30 eura za nju nego da za mesec dana menjas lezajeve na radilici!

                    Problem je ocigledno sto ti majstori jos uvek nisu pronasli pravi uzrocnik problema.


                    Pozdrav

                    Comment

                    Working...
                    X