Pozdrav svima,
Vozim Fiat Tipo 1.6ie 1988. god. 66kw, single point ubrizgavanje.
Auto je isao sasvim fino i sve je bilo OK sa njim dok nije radjena generalka(ventil je upao u cilindar i klip ga je pokupio). Menjan je samo taj jedan klip, karike, zaptivaci, semerinzi, glava motora i ventili.
Nakon toga, automobil je poceo da trosi puno vise(potrosnja je rasla i do 20l /100km) i da se oseca neki "tezak" miris izduvnih gasova u kabini, sto je i glavni razlog postavljanja ovog topica.
Nosio sam auto kod nekoliko majstora i niko ne zna u cemu je problem i zasto mi auto trosi tako puno i otkud taj miris gasova u kabini.
Proverio sam ceo izduvni sistem, nigde nije ostecen ili probusen.
Taj miris nije onaj tipican kao izduvni gas, vec je dosta "tezi" i kao da ima pomalo i miris izgorelog ulja u njemu. Uglavnom posle svake voznje ceo bazdim, uvuce se skroz u odecu i kosu. Uglavnom se oseca samo kada su mi prozori spusteni. Kada su mi dignuti i ukljucena ventilacija, onda se ne oseca.
Kontam da se radi o karter gasovima i da oni nekako ulaze u kabinu.
Da li je neko mozda imao slicnih problema ili zna u cemu moze biti problem?
Btw, imam jedno crevo koje izlazi iz motora i koje je spojeno ispod kucista filtera za vazduh....kada se ono skine(kao na slici), onda kroz njega izlaze gasovi napolje i mislim da je to taj smrad koji se oseca i u kabini. Medjutim tada mi auto uopste ne ide kako treba, ne prima gas kako treba i ne ide dobro...cim se ono vrati nazad, sve je normalno i auto vuce ponovo OK. U cemu je tu fora?
Kontam da mozda tu i lezi problem za moju povecanu potrosnju i smrada u kabini...
Svaka pomoc mi je dobrodosla.
Vozim Fiat Tipo 1.6ie 1988. god. 66kw, single point ubrizgavanje.
Auto je isao sasvim fino i sve je bilo OK sa njim dok nije radjena generalka(ventil je upao u cilindar i klip ga je pokupio). Menjan je samo taj jedan klip, karike, zaptivaci, semerinzi, glava motora i ventili.
Nakon toga, automobil je poceo da trosi puno vise(potrosnja je rasla i do 20l /100km) i da se oseca neki "tezak" miris izduvnih gasova u kabini, sto je i glavni razlog postavljanja ovog topica.
Nosio sam auto kod nekoliko majstora i niko ne zna u cemu je problem i zasto mi auto trosi tako puno i otkud taj miris gasova u kabini.
Proverio sam ceo izduvni sistem, nigde nije ostecen ili probusen.
Taj miris nije onaj tipican kao izduvni gas, vec je dosta "tezi" i kao da ima pomalo i miris izgorelog ulja u njemu. Uglavnom posle svake voznje ceo bazdim, uvuce se skroz u odecu i kosu. Uglavnom se oseca samo kada su mi prozori spusteni. Kada su mi dignuti i ukljucena ventilacija, onda se ne oseca.
Kontam da se radi o karter gasovima i da oni nekako ulaze u kabinu.
Da li je neko mozda imao slicnih problema ili zna u cemu moze biti problem?
Btw, imam jedno crevo koje izlazi iz motora i koje je spojeno ispod kucista filtera za vazduh....kada se ono skine(kao na slici), onda kroz njega izlaze gasovi napolje i mislim da je to taj smrad koji se oseca i u kabini. Medjutim tada mi auto uopste ne ide kako treba, ne prima gas kako treba i ne ide dobro...cim se ono vrati nazad, sve je normalno i auto vuce ponovo OK. U cemu je tu fora?
Kontam da mozda tu i lezi problem za moju povecanu potrosnju i smrada u kabini...
Svaka pomoc mi je dobrodosla.

Comment