Citroen xsara 2.0 HDI 2002 - problem sa paljenjem nakon palj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rasha78
    CBC Član
    • 05.03.2010
    • 10
    • Beograd

    Citroen xsara 2.0 HDI 2002 - problem sa paljenjem nakon palj

    Vlasnik sam Citroen xsara 2.0 HDI SX 2002. Auto je kod mene nepune dve godine i posle pređenih 30.000 km mogu reći samo reči hvale za istog.

    Pre dva meseca počeo sam imati problema sa akumulatorom, počeo je gubiti snagu pri paljenju, pa ako nisam vozio 3 dana i uz veću hladnoću spolja posle jednog tromog verglanja već se isprazni. Rešio sam da pokušam izgurati do proleća uz češće paljenje i vožnju. Jutros ista stvar, krene tromo da vergla i počne pištati i gasiti se displej bord comp.... Uzmem prespojne kablove i po 10 put u zadnja dva meseca prespojim na drugi automobil(akumulator), i auto bez problema upali(na pola ključa). Međutim ovaj put nako 5 sec sam se ugasi, taman kada sam krenuo da otkačim prespojne kablove. Opet ponovim postupak ali ovaj put ništa samo vergla. Imam osjećaj da uopšte ne ubacuje gorivo pri verglanju. Kada sam proverio dovod goriva videlo se da ima malo mehurova. Pristupio sam mehaničkom pumpanju(simensov sistem) kako bih ozračio sistem goriva i nakon toga opet isto samo vergla bez naznake da bi upalio. Nakon toga otkopčao sam plus kontakt sa akumulatora sačekao 10 min., ali opet ništa.Takođe sam uradio površnu proveru osigurača u kolima i onih ispod haube i svi mi deluju u redu, bez prekida. Ne znam da li da pokušam da resetujem BSI prema uputstvu sa http://www.cxoc.net/index.php?topic=5775.0 pa opet da pokušam, u slučaju da mi ne reaguje na code ključa. Unapred hvala. Radovan
  • comi 1342
    Moderator
    • 28.09.2005
    • 1126
    • NS
    • Giulietta ,PUG 106,

    #2
    Re: Citroen xsara 2.0 HDI 2002 - problem sa paljenjem nakon palj

    Za početak, kupi nov akomulator.
    Razumem besparicu,ali ni ona ne može biti opravdanje za takav odnos i toliku,... ma da ne upotrebim neku tešku reč.
    Akumulator košta kao jedan rezervoar eurodizela, tako da ni besparica nije opravdanje.
    "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
    "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

    Comment

    • alexa05
      CBC Senator XXL
      • 23.07.2006
      • 1769
      • Smederevo
      • Opel Vectra B 2.0DI 16v

      #3
      Re: Citroen xsara 2.0 HDI 2002 - problem sa paljenjem nakon palj

      Paljenje preko kablova bar kad je rec o vectri B dizel moze da sredi elektroniku bosch pumpe i glavni kompjuter, nije da te plasim ali ...
      EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

      NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

      SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

      Comment

      • miskovolvo
        CBC Veteran
        • 22.02.2010
        • 171
        • Aleksinac

        #4
        Re: Citroen xsara 2.0 HDI 2002 - problem sa paljenjem nakon palj

        Kupi yugo pa se vozi posto i onako ne mozes da odrzavas taj auto koji sada imas,izvini ali stvarno ne razumem ljude koji kupuju kola a nemaju novac da ih odrzavaju.Moj prijatelj kupio Golfa,dao zadnji dinar iz kuce za njega,a nema para da mu zameni ulje,izvini jos jednom,ali neke stvari stvarno ne mogu da razumem

        Comment

        • maliomladinac
          CBC Senator XXL
          • 21.11.2008
          • 995
          • Beograd, Zvezdara, Bulbulder

          #5
          Re: Citroen xsara 2.0 HDI 2002 - problem sa paljenjem nakon palj

          Verglanje sa praznim akumulatorom moze da osteti ECU ako ne i da ga ubije, tako sam cuo. Javice se neko strucniji da ti da odgovor o mogucoj steti. I to preko kablova steti autu. To je resenje za jednom a ne za svaki dan.

          If i was awake, i would think it was a dream!

          Servis mobilnih telefona i prodaja dodatne opreme "Džoki"
          061/665-94-23

          Comment

          • panto
            CBC Veteran
            • 04.11.2007
            • 148
            • ljubic

            #6
            Re: Citroen xsara 2.0 HDI 2002 - problem sa paljenjem nakon palj

            Odkud mehurići u gorivu?

            Comment

            • rasha78
              CBC Član
              • 05.03.2010
              • 10
              • Beograd

              #7
              Re: Citroen xsara 2.0 HDI 2002 - problem sa paljenjem nakon palj

              To ni meni nije jasno. Pre 10 dana rađen je mali servis(ulje i svi filteri). Po menjanju uloška filtera nafte pomoću gumene pumpice se isteruje vazduh iz sistema(siemens sistem)...

              Međutim posle toga vozio sam normalno, i palio je normalno. Pošto sam ga vozio zadnji dan u utorak 02.03 akumulator je popustio, a kako je bilo malo hladnije juče ujutro.....

              Čudna mi je stvar da sada posle verglanja imam mehurove u crevu,pa ih kao pumpicom isteram, pa nakon ponovnog verglanja eto njih opet. Za 20 meseci koliko je auto kod mene i pređenih 32.000 km ovo mi se nije dešavalo.

              Comment

              • aleksabgd
                CBC Član
                • 04.12.2009
                • 84
                • beograd

                #8
                Re: Citroen xsara 2.0 HDI 2002 - problem sa paljenjem nakon palj

                Koliko nafte imas u rezervoaru???

                Comment

                • rasha78
                  CBC Član
                  • 05.03.2010
                  • 10
                  • Beograd

                  #9
                  Re: Citroen xsara 2.0 HDI 2002 - problem sa paljenjem nakon palj

                  Originally posted by aleksabgd
                  Koliko nafte imas u rezervoaru???
                  Rezervoar isključivo sipam do "čepa" i na Mol-ovim pumpama.

                  Da li postoji mogućnost da na filteru nafte(uložak filtera) na samom dnu tj.ispustu ako dobro ne dihtuje povlači vazduh. Malopre sam ga stavio na kanal i kada sam skinuo šuls pleh imao sam šta da vidim- PUNO NAFTE . pogledam i primetim da i dalje kaplje na ispustu . Znači ne dihtuje. E sada od početka mi je bilo sumnjivo zašto imam mnogo vazduha u sistemu. E da nisam napomenuo da sam ga uspeo upaliti "na gurku", to mi je bio nepopularan savet pre nego što sam ga hteo odvesti u ovl.servis. Nije mi jasno kako je moguće ako i nedihtuje pri dnu najbolje taj ispust(mala bela plastična matica koja se ušrafljuje na dno filtera koja služi za ispuštanje verovatno u slučaju kada ima vode) da odatle može da povlači toliko vazduha. Hteo bih da stavim vodovodnu diht gumicu odgovarajućih dimenzija da definitivno to sredim. Da li nafta reaguje sa takvim tipom gumica?

                  Hvala na savetima!

                  Comment

                  • rasha78
                    CBC Član
                    • 05.03.2010
                    • 10
                    • Beograd

                    #10
                    Re: Citroen xsara 2.0 HDI 2002 - problem sa paljenjem nakon palj

                    Originally posted by panto
                    Odkud mehurići u gorivu?

                    Skinuo sam juče šolju filtera nafte. Nigde se nije videlo curenje na dovodu i odvodu ili na dihtungu poklopca šolje filtera osim što je curenje bilo na dnu, tj. na ispustu šolje(simensov sistem, sa uloškom filtera nafte). Stavio sam diht gumu nauljio je da dobro legne i zavrnuo, ALI puče plastični šraf. Stavio sam umesto njega metalni obmotao ga teflon trakom i zavrnuo. Posle sam proverio i nema ni traga od curenja. Nisam siguran ali posle 10 min drukanja kako bih opet ozračio sistem, kada sam upalio kola i provazao se skoro sat, opet se posle filtera na odvodnom crevu vide mehurići(ima ih malo) dok kola rade. Definitivno kao da se od filtera ka pumpi u odvodnom crevu javljaju mehurići,ALI nigde ni traga od curenja. E da napomenem kada je auto ugašen i drukam pumpicu za ozračivanje opet primetim u tom delu malo vazduha. Nemam predstavu šta je u pitanju.

                    Comment

                    Working...
                    X