Izgleda nisi pratio sta sam napisao.imam drugi motor kome su lose gumice pa na taj blok hocu da stavim glavu koja je komplet sredjena a sad je na ovom bloku koji guta ulje.Hocu da stavim uradjenu glavu na dobar blok ali to jos nisam radio pa me zanima da li nova glava moze da razbije blok koji nikada nije radjen.Kontas?
Ma nismo se razumeli, ja sam mislio na taj drugi motor, na kome su lose gumice. Mislio sam da ga montiras izvozas, pa kad potrosnja ulja postane nepodnosljiva, tek onda da menjas glavu. Ako sad pali i lepo ide, sto da ga otvaras. Tako da samo nesporazum...
Kapiram,kazes da ubacim taj motor sto po malo troskari ulje i da vozim dok ne pocne da trosi previse pa tek onda da nabacim onu uradjenu glavu.Odlicno,tako cu i da uradim.Hvala svima na savetima POZZZ
Danas sam probao jednu stvar koja ima logike ali me je dusa bolela dok sam to radio.Drzao sam ga na 4500rpm punih 15 minuta bez prekida da probam da dobro zagrejam karike kako bi se oblikovale prema cilindrima.Napominjem da na auspuh uopste nije dimio i za to vreme je izbacio mozda 20 grama ulja na iber.Za 2-3 dana cu preci oko 300-400km pa cu javiti ima li nekih promena,nadam se na bolje.
Evo da javim da sam resio problem sa izbacivanjem ulja na iber pa ako neko bude imao takav problem neka pokusa.Iber lauf na mom motoru nalazi se na dekli ventila i preko cevke precnika 2cm koja se spusta pored bregaste,u samo dno glave,gde uvek ima ulja koje je pod pritiskom iz kartera izbijalo kroz tu cev direktno na iber.Naime,ja sam tu cev odsekao tako da se vise ne nalazi u ulju a opet moze da oslobodi britisak iz motora.Iber lauf sam ponovo vratio u usisnu granu i tako presao 500km.Na auspuhu nema dima a na meracu ulje stoji na istom nivou,sto znaci da ga vise ne trosi ili ga trosi mozda 100gr na 1000km.Napominjem da mi je kroz iber izbacivao od 0.5l do 1l ulja na 100km ili 5-10l na 1000 ili 50-100l na 10 000km.Neverovatno ali istinito.
Comment