Primanje gasa na hladno.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ivvan
    Moderator
    • 29.09.2004
    • 1574
    • Nis
    • SAAB 9000

    #46
    Hm.. da li si siguran da ti auto nisu obuzeli duhovi :lol: :lol: salim se naravno

    Pozdrav
    Turbos make torque,and torque makes fun

    Comment

    • Saabo
      Moderator
      • 29.09.2004
      • 1724
      • Vrbas
      • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

      #47
      Znaci nista ne diras, a on ludi Mislim da treba da pozoves Moldera :lol:
      Ako ti se to desava otkad si bio kod majstora, ne preostaje ti nista drugo do, da odes kod njega i za gusu Garant je zaboravio nesto da vrati na svoje mesto
      SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

      Comment

      • koja
        CBC Veteran
        • 30.09.2004
        • 106
        • Zrenjanin

        #48
        Konacno.
        Nije mi se nesto zurilo to da sredim jer se to desavalo povremeno, dve nedelje normalno i onda celu trecu nedelju auto ludi.
        Problem je bio u tzv "step motoru" ma usisnoj grani, to je neko cudo koje regulise kolicinu vazduha u mesavini tako da mi je mesavina bila poremecena jer je tu ulazio, kako su mi majstori rekli "flah vazduh"
        Eto ga, jedno novo iskustvo!
        Poz svima

        ps, ako sam se negde pogresno izrazio javljajte pa da ispravljam.
        ---------------------------------------------------
        Peugeot 406 '98 1800cc 16v LPG conversion
        ---------------------------------------------------

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #49
          Originally posted by koja
          na oba se desava.
          ima sajlu gasa, ali nije do nje, papučicu ni ne pipnen a ono čudo samo doda gas i drzi ga na 3-4 hiljade, skroz ludo.
          Step motor 100%, nemoj da menjas odmah, probaj da ocistis, meni uvek upali, a posto kosta oko 100E isplati se pokusati.

          Ups, sad videh prethodni post
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • koja
            CBC Veteran
            • 30.09.2004
            • 106
            • Zrenjanin

            #50
            11000 kosta, to malo chudo, (Magneti Mareli), kupio sam i zamenili mi u servisu, imam i dalje onaj stari, reko mozda moze da se premota ili tako nesto posto je magnet.
            ---------------------------------------------------
            Peugeot 406 '98 1800cc 16v LPG conversion
            ---------------------------------------------------

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #51
              Zaboravi
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #52
                neam tu sta da se premota. cak to i nije zapravo step (koracni) motor.
                radi se o oscilatornom motoru, gde polutka brzo osciluje upravljana PWM sirisnkom modulacijom od strane ECUa tako da menja kolicinu vazuha koji zaobilazi leptir.
                najcesci kvar je zaprljanost, (moze se ocistiti koncentratom), a cesto je i mehanicko istrosenje lezajeva/biskni pa dolazi do zapinjanja.

                ja sam moj cistio iz 3 puta i tek treci put sam uspesno ocistio dovoljno da vise ne pravi probleme.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • KdF
                  CBC Senator
                  • 06.12.2004
                  • 242
                  • Beograd

                  #53
                  mislim da bi majstori rekli "falš vazduh"...

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #54
                    Ahha.. falcifikovani vazduh

                    Tetak >>> Evo posla i za tebe
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment


                    • #55
                      Re: Primanje gasa na hladno.

                      Originally posted by vujke
                      Evo da otvorim sezonu:
                      prilikom hladnog starta ukoliko lagano dodajem gas, osetim na početku određenu zonu gde motor kao da se zaguši. Dalje dodavanjem gasa motor normalno prima , ali ako zadržim papučicu na toj zoni motor počinje da se guši i da gubi broj obrtaja sve do ¨750 gde radi nestabilno nekoliko sekundi i onda poveća obrtaje tamo gde i traba prema gasu.
                      Ja imam identican problem, ali ono sto je čudno kod mene jeste da se problem javio sledećeg jutra po ugrađivanju Lovato gas uređaja sa lamba sondom kod Rašića u Višnjićkoj.

                      Sinoć sam vozio 5 min na 5000rpm u trećoj i jutros vidim (kada je motor bio hladan) da se ništa nije promenilo.

                      Inače, bio sam kod Rašića da ih pitam u čemu je problem, ali oni kažu da nije do njih (svi problemi koji su vezani za rad na benzinu ih uopšte ne interesuju).

                      Možda bi trebao da pokušam sa brenerom, ali pošto nisam vičan sa mehanikom (linux system administrator sam po zanimanju), molim vas da mi kažete nekoga ko bih mogao to da odradi umesto mene.

                      btw. Najsrećniji bih bio kada bi ovde našao nekog sa velikim brojem postova ko bi mi to uradio (uz novčanu naknadu naravno) jer bih tada imao priliku da ga i častim pićem za svo uloženo vreme na ovom forumu

                      Toliko za moj prvi post na cannon ball-u

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #56
                        Cao.
                        Verovatno ces picem castiti sam sebe.

                        Ajde izlozi detaljno problem. Sta se desava i u kojim rezimima, kao i stanje kada je motor hladan ili topao.

                        Prvenstveno reci o kom modelu auta je rec, tj. motora koliko je km na satu i kakvi su mu servisni intervali.
                        Ajde administratore da malo budes mehanicar.

                        PS: I sta si to spaljivao na 5000 o/min. Sondu? Zasto? Da li su ti u Rasicu rekli da je malo zamrla ili si ti sam odlucio da je przis.


                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #57
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment


                          • #58
                            Kola:
                            Daewoo Lanos 1.4 (1349cc)
                            2002 godište
                            Prešao 110.000km
                            Plin ugrađen sa 108.000km

                            Servisni intervali?
                            Nemam pojma
                            Kupio sam ga pre 7 meseci, uvoz iz Italije. Tada je imao 100.000 na satu i radio je ok. Od tada sam mu 2 puta menjao ulje (i neke sitnice na limariji)

                            Opis problema:
                            Kada je motor hladan pali se na benzin i na benzinu radi jedno 4min dok automatski ne prebaci na plin. Za to vreme se guši (štuca, cima) ukoliko lagano dodajem gas ili konstantno drzim na xxx broju obrtaja (npr. 2.500, ). Takođe se guši (štuca, cima) ukoliko kočim motorom. Tj. u trećoj sam na 2000 rpm, prebacim ga u drugu, on skoči na 3000rpm i počinje da cima. Najveća mi je enigma žašto tada cima kad tada ECU ne treba uopšte da mu daje gorivo?
                            Kada prebaci na plin sve radi savršeno. Kada je zagrejan u potpunosti i prebacim na benzin isto radi bez problema.

                            A na 5000rpm sam spaljivao čađ na lambda sondi jer ste to savetovali vujketu koji isto ima lanos i ugrađen plin (mada mislim da nije sa lambda sondom kao moj).

                            Uh preznoji se 3 put dok sročih ovaj post. Žao mi da trošim vaše stručno vreme, al šta ću kad sam novi

                            Comment

                            Working...
                            X