Primanje gasa na hladno.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vujke
    Admin
    • 29.09.2004
    • 1673
    • Mladenovac
    • Daewoo Lanos 1.5SX

    Primanje gasa na hladno.

    Problem skoro saniran, jutros sam bio na auto putu pa sam malo izduvavao garez iz motora
    probao sam sad na hladno i skoro da je nestalo.
    Sve je to zbog gradske voznje, zadnjih par hiljada nije prelazio 3000rpm.
    Ali, okrecem drugi list... shalim se.

    Poz. | vujke
    while(!asleep()) {sheep++;}
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    Hehe.. to nisam smeo da ti preporucim da koristis motor kao brener, jer za ciscenje lambda sonde je potrbna povec temperatura izduvnih gasova.
    Obicno funkcionise u 3:coj brzini na oko 5000 rpm jedno 5 minuta voznje.
    Sve je to od garezi
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • TETAK
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 3034
      • Čačak, Srbija

      #3
      Ja sam imao taj problem sa mojim Audijem 90, i jednostavno niko nije umeo da ga resi.Tako sam se navikao na takvo ponasanje auta a posto sam ga vozio samo na duze ture nije mi puno ni smetalo.Interesantno je da mi je resenje bilo na dohvat ruke!
      Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        Tetak >> Po starom dobrom obicaju, su uvek resenja na dohvat ruke..

        Nego se ceto zaslepimo sa "kucnim navikama" , a znas da navika nijedna nije dobra, cim je navika, robija je tu
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • nole
          CBC Senator
          • 02.10.2004
          • 231
          • Igalo

          #5
          Tetak, cudi me da je to bio problem kod tebe posto si pretezno vozio na duze relacije, valjda na otvorenom putu. Da je bilo sve gradska voznja to je druga stvar. Ma valja svako malo produvati malo motor, sto kaze Boost trecom po gasu i tako 5 minuta. Mada mi to izgleda sada puno jer se meni cesto voznja svodi na tih 5 minuta ali valja malo i dizela i benzinca povremeno nacepiti. Tek da se razgibaju ventili

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            Podeljen topic >>
            http://idata4.network.biggnet.net/presh ... c.php?t=33
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • koja
              CBC Veteran
              • 30.09.2004
              • 106
              • Zrenjanin

              #7
              ta lambda sonda, da li moze da se obrise krpom ili da je spalim na gorioniku od sporeta na plin??
              Da li se samo odvrce sa auspuha ili ima neki poseban patent kako se skida?? Pitam za svaki slucaj, ne bih nesto da rasturim
              ---------------------------------------------------
              Peugeot 406 '98 1800cc 16v LPG conversion
              ---------------------------------------------------

              Comment

              • -Vedran-
                CBC Senator XXL
                • 03.10.2004
                • 3255
                • Beograd

                #8
                Boost posto i ja vecinom vozim u gradu,ali ja vozim i na visokim obrtajima,sta mi je dobro da malo prduvam motor?Kazes u 3 5000 rpm,pa to je kod mene skoro normalno,jer se auto u normalnim uslovima vozi do 4000 rpm.Da ga izvedem na autoput pa da opicim na max i u kojoj brzini?
                Power of dreams !!!

                Comment

                • Nikola
                  CBC Senator XXL
                  • 29.09.2004
                  • 975
                  • Indjija/Vojvodina

                  #9
                  Ja mislim da to nema veze od brzine u kojoj si, vec samo na kojem si broju obrtaja. Mislim po nekoj logici motor isto radi na 5000 obrtaja u drugoj i u petoj brzini, a prenosni sistem je taj koji pravi razliku na tockovima.
                  A mozda ja i nisam u pravu
                  .:Cuore Sportivo:.
                  Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

                  Comment

                  • vujke
                    Admin
                    • 29.09.2004
                    • 1673
                    • Mladenovac
                    • Daewoo Lanos 1.5SX

                    #10
                    Mozda ja mogu logicki da objasnim, a Boost ce ispraviti ako gresim.
                    Da bi vozio u recimo 5-oj na 5000rpm treba ti auto put, jer je brzina sigurno preko 140km/h. Tesko ces odrzavati tu brzinu 5 minuta.
                    Ako bi vozio u 1-oj ili 2-oj, ok sto se tice brzine kretanja ali mislim da to predstavlja opterecenje za menjac. 3-a mu dodje kao prihvatljiv kompromis.

                    while(!asleep()) {sheep++;}

                    Comment

                    • Heinz
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 1027
                      • Beograd, Voždovac
                      • Avensis 2.0 D4D

                      #11
                      Originally posted by Nikola
                      Ja mislim da to nema veze od brzine u kojoj si, vec samo na kojem si broju obrtaja. Mislim po nekoj logici motor isto radi na 5000 obrtaja u drugoj i u petoj brzini, a prenosni sistem je taj koji pravi razliku na tockovima.
                      A mozda ja i nisam u pravu
                      Nisi, jer nije isto opterećenje u pitanju.
                      Najbolji primer ti je rad u leru na 5k rpm (pipneš gas i poleti), i rad u 5.-oj brzinu na 5k (ako uopšte i dostigne tolike obrtaje ).
                      Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #12
                        Hehe.. moze u 5j i na 7600 rpm, bar neko

                        5:a 40Km/h @ 1000rpm

                        Sto se tice opterecenja u 3.oj je idealno oopterecenje motora i temperatura izduvnih gasova visoka, sa cistim isduvom.
                        U 2j bi bilo malo problematicno zbog nedovoljnog opterecenja na motor, lezajevi motora nebi voleli tako nesto u trajanju od vise minuta konstantno.

                        Za u 4:u ici na 5K rpm je vec prilicno visoka brzina a isto tako je i opterecenje motora visoko tako da bi isao sa masnijom smesom i nizom temperaturom izduvnih gasova.

                        Ako sam bio jasan
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • -Vedran-
                          CBC Senator XXL
                          • 03.10.2004
                          • 3255
                          • Beograd

                          #13
                          Vujke ja sam u 5oj na 5K rpm na 185 km/h.
                          Isprobano prosle subote kad sam se vracao i tvog grada za BG.Bas sam merio obrtaje i brzinu.Stigao sam za 21 minut od centra ML do autokomande u BG.Sta kazes? 8)
                          Power of dreams !!!

                          Comment

                          • Nikola
                            CBC Senator XXL
                            • 29.09.2004
                            • 975
                            • Indjija/Vojvodina

                            #14
                            Originally posted by Heinz
                            ...u 5.-oj brzinu na 5k (ako uopšte i dostigne tolike obrtaje ).
                            Ti vozis dizela?
                            .:Cuore Sportivo:.
                            Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #15
                              Ne , nevozi, vec vecina automobila ima problema da se izbaci na 5K rpm u 5j.. takve su redukcije, jer imaju obrtnog momenta i nize tako da nemoraju biti tako jako redukovani. kao sto vidis, da je kod tebe na makini, 5:a 30Km/h na 1000 rpm. Kod mene je npr. to cifra za 4.u brzinu, sto je normalnije u autoindustriji. Nevoze svi VTEC motore
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              Working...
                              X