Pozdrav rodjaci. Jedan veliki post, i dosta pitanja...
Imam Audi 80 B3 1.6 Diesel (1990 godiste ), i ovaj moj naftas trosi malo vise ulje. (dolivam mu litar na svake 2 nedelje.) (izgleda da sam jedini koji se vozi na ulje a ne na naftu!)
Evo da vam docaram sta se dogadja:
Startujem motor, iz auspuha izadje oblak plavog dima. (Neki kazu da je to ne sagorelo ulje? ...
)
Posle par sekundi, izadjem , (motor radi na leru) i iz auspuha nema nikakvog dima. (ni plavog ni crnog.)
Opet, plavkast dim se pojavljuje na auspuhu prilikom voznje . (napominjem ,ne u tolikoj meri da mogu da ga vidim na retrovizoru) Ovo sam video, tako sto sam tati dao da vozi, a ja isao drugim kolima iza njega.
Crn dim izlazi samo kada ga nagazim dobro,tj teram u vise obrtaje. (to je valjda normalno
)
E,sad malo o ponasanju motora:
Motor dobro pali , uvek iz prve uz minimalno alnasovanje. (cak i kad je hladan)
Radi veoma mirno , (bucan je dok je hladan (znate ono CAGARANJE kod dizela) , ali kad se ugreje, proizvodi veoma prijatan zvuk) Motor vuce srednje zalosno - ranije je vukao mnogo bolje. Cak sam se trkao sa Escortom 1.8D 1993.god i odvalio ga ko od sale. (lik mi nije verovao da nemam turbinu)
Izgubio je na snazi, samim tim mi trosi vise nafte. (Sipam Diesel D2)
Ranije je trosio oko 6,5 litara u proseku,a sad znatno vise. (Nisam racunao, ali vidim po novcaniku i po predjenim kilometrima.
)
Napominjem da nisam od onih koji saltaju pri visokim obrtajima, ili jos gore pri niskim (pa da se davi posle dok ubrza)
Ne krecem dok ga ne ugrejem malo itd. ( Verovatno mislite da vozim ko dekica
)
Neki mi kazu da su u pitanju gumice, a neki sumnjaju na karike. Ja bih voleo da bude ovo prvo.... Ovde sigurno ima neko malo strucniji, pa ce mi na osnovu onog gore "izlaganja"
dati svoje misljenje. Citao sam dosta tema u vezi potrosnje ulja, ali ni jedna nije kao moja.
Volim da cujem misljenje ljudi koji se razumeju u ove stvari, ili koji su imali slicna iskustva. Pomagajte rodjaci, da ga "izlecim" i vratim u predhodno stanje.
______________________________
Sta mi je ciniti, kako da dodjem do resenja ovog problema?
I imam jos jedno pitanjce, a vezano je za ulje konkretno: Koje preporucujete za ovaj tip motora? Hocu najkvalitetnije i ne marim za cenu. Svi hvale MOBILE proizvodjaca ulja (ovo nije reklama) pa me zanima koji tip je za ovog mog dizelasa. 5w40 , 10w40, 15w40 (sipao sam ga ranije) itd...
Da li neko preporucuje nekog drugog prozvodjaca?
Hvala vam unapred, i mislim da sam pobedio sa ovakvim NE strucnim izlaganjem, ali ovako jedino mogu da vam opisem situaciju. Hvala jos jednom.
Pozdrav,
Radasin
Imam Audi 80 B3 1.6 Diesel (1990 godiste ), i ovaj moj naftas trosi malo vise ulje. (dolivam mu litar na svake 2 nedelje.) (izgleda da sam jedini koji se vozi na ulje a ne na naftu!)
Evo da vam docaram sta se dogadja:
Startujem motor, iz auspuha izadje oblak plavog dima. (Neki kazu da je to ne sagorelo ulje? ...

Posle par sekundi, izadjem , (motor radi na leru) i iz auspuha nema nikakvog dima. (ni plavog ni crnog.)
Opet, plavkast dim se pojavljuje na auspuhu prilikom voznje . (napominjem ,ne u tolikoj meri da mogu da ga vidim na retrovizoru) Ovo sam video, tako sto sam tati dao da vozi, a ja isao drugim kolima iza njega.
Crn dim izlazi samo kada ga nagazim dobro,tj teram u vise obrtaje. (to je valjda normalno

E,sad malo o ponasanju motora:
Motor dobro pali , uvek iz prve uz minimalno alnasovanje. (cak i kad je hladan)
Radi veoma mirno , (bucan je dok je hladan (znate ono CAGARANJE kod dizela) , ali kad se ugreje, proizvodi veoma prijatan zvuk) Motor vuce srednje zalosno - ranije je vukao mnogo bolje. Cak sam se trkao sa Escortom 1.8D 1993.god i odvalio ga ko od sale. (lik mi nije verovao da nemam turbinu)

Izgubio je na snazi, samim tim mi trosi vise nafte. (Sipam Diesel D2)
Ranije je trosio oko 6,5 litara u proseku,a sad znatno vise. (Nisam racunao, ali vidim po novcaniku i po predjenim kilometrima.

Napominjem da nisam od onih koji saltaju pri visokim obrtajima, ili jos gore pri niskim (pa da se davi posle dok ubrza)
Ne krecem dok ga ne ugrejem malo itd. ( Verovatno mislite da vozim ko dekica

Neki mi kazu da su u pitanju gumice, a neki sumnjaju na karike. Ja bih voleo da bude ovo prvo.... Ovde sigurno ima neko malo strucniji, pa ce mi na osnovu onog gore "izlaganja"
dati svoje misljenje. Citao sam dosta tema u vezi potrosnje ulja, ali ni jedna nije kao moja.
Volim da cujem misljenje ljudi koji se razumeju u ove stvari, ili koji su imali slicna iskustva. Pomagajte rodjaci, da ga "izlecim" i vratim u predhodno stanje.
______________________________
Sta mi je ciniti, kako da dodjem do resenja ovog problema?
I imam jos jedno pitanjce, a vezano je za ulje konkretno: Koje preporucujete za ovaj tip motora? Hocu najkvalitetnije i ne marim za cenu. Svi hvale MOBILE proizvodjaca ulja (ovo nije reklama) pa me zanima koji tip je za ovog mog dizelasa. 5w40 , 10w40, 15w40 (sipao sam ga ranije) itd...
Da li neko preporucuje nekog drugog prozvodjaca?
Hvala vam unapred, i mislim da sam pobedio sa ovakvim NE strucnim izlaganjem, ali ovako jedino mogu da vam opisem situaciju. Hvala jos jednom.
Pozdrav,
Radasin

Comment