Pozdrav,
Od pre izvesnog vremena u kabini je poceo da se oseca miris benzina koji dolazi kroz ventilaciju.To se najcesce dogadja kod kocenja i kada je u rezervoaru malo goriva (blizu crvenog polja). Majstori su proveravali pumpu, creva i slicno i, naravno, nisu nasli nista.
Prosle nedelje mi je spalo crevo za benzin i zalilo motorni prostor benzinom, srecom, sve se desilo pored automehanicarske radnje i jedan majstor mi je pritekao u pomoc.
E, sad, maltene svi majstori kojima sam izlagao problem nemaju ideju o cemu se radi, zasto se oseca miris benzina, zasto je crevo spalo i svi bi da krenu redom da menjaju sve sto ima padne pod ruku pa ako ubodu resenje, super.
Dijagnostika pokazuje starenje gornje lambda sonde.
Kad je rezervoar pun onda nema mirisa benzina kroz ventilaciju.
Mene zanima koliko to pritisak u crevima za dovod goriva mora da bude da bi crevo spalo (a ima neki sigurnosni mehanizam - sve pod mojom pretpostavkom da je spalo usled tog pritiska)... ono sto sam probao je da treba bas dobro da se zapne da se iscupa.
Druga stvar je, kako da ustanovim da li je problem do lambda sonde i da li je ceo sistem jednostavno prezasicen gorivom? Da li je predvidjena neka vrsta oduska za benzin/isparenja ili slicno?
Sledeci korak mi je da proverim kanister za preciscavanje benzinskih para, posto i tu postoji mogucnost da negde pusta (isparenja ili gorivo, nemam pojma)... a i nas prijatelj Google kaze da ovo nije redak slucaj kod 307-ica, ali i da niko nije nasao nesto konkretno.
Dajte neki odgovor, predlog, preporuku za pouzdanog majstora... lagano gubim zivce sa ovim autom
Hvala unapred
Od pre izvesnog vremena u kabini je poceo da se oseca miris benzina koji dolazi kroz ventilaciju.To se najcesce dogadja kod kocenja i kada je u rezervoaru malo goriva (blizu crvenog polja). Majstori su proveravali pumpu, creva i slicno i, naravno, nisu nasli nista.
Prosle nedelje mi je spalo crevo za benzin i zalilo motorni prostor benzinom, srecom, sve se desilo pored automehanicarske radnje i jedan majstor mi je pritekao u pomoc.
E, sad, maltene svi majstori kojima sam izlagao problem nemaju ideju o cemu se radi, zasto se oseca miris benzina, zasto je crevo spalo i svi bi da krenu redom da menjaju sve sto ima padne pod ruku pa ako ubodu resenje, super.
Dijagnostika pokazuje starenje gornje lambda sonde.
Kad je rezervoar pun onda nema mirisa benzina kroz ventilaciju.
Mene zanima koliko to pritisak u crevima za dovod goriva mora da bude da bi crevo spalo (a ima neki sigurnosni mehanizam - sve pod mojom pretpostavkom da je spalo usled tog pritiska)... ono sto sam probao je da treba bas dobro da se zapne da se iscupa.
Druga stvar je, kako da ustanovim da li je problem do lambda sonde i da li je ceo sistem jednostavno prezasicen gorivom? Da li je predvidjena neka vrsta oduska za benzin/isparenja ili slicno?
Sledeci korak mi je da proverim kanister za preciscavanje benzinskih para, posto i tu postoji mogucnost da negde pusta (isparenja ili gorivo, nemam pojma)... a i nas prijatelj Google kaze da ovo nije redak slucaj kod 307-ica, ali i da niko nije nasao nesto konkretno.
Dajte neki odgovor, predlog, preporuku za pouzdanog majstora... lagano gubim zivce sa ovim autom

Hvala unapred
Comment