Postovani clanovi,
Juce mi se pojavio cudan problem sa alarmom. Pri otkljucavanju automobila posle mozda jedan sekund pocne alarm da pisti. Radi se o njegovom fabrickom alarmu, a unutra ima i senzor za unutrasnje pokrete (ne znam da li ima svaki pa zato navodim). Gugajuci nasao sam neke probleme. To su:
1. vrata nisu dobro zatvorena
2. hauba nije dobro zatvorena
3. akumulator slab
4. sama sirena za alarm
Uglavnom su ljudi navodili ova prva dva kao najcesci problemi. Prvo naravno nije, a malopre sam probao i ovo drugo. Otkacio sam dzek koji salje signal da li je otvorena hauba. Ni to takodje nije... Preko OBC testa proverio sam napon baterije i bio je 12.4, pa sam ga upalio u nadi da ga dopunim jer sam procitao da bi trebao biti preko 12.6V posle par minuta rada u leru dosao je do 12.6 ali opet nista.
Automobili jednstavno pisti dok se sam ne iskljici nekih pola minuta do minut. Ne znam kako radi ovaj senzor unutrasnjih pokreta, pa da nije mozda on? Takodje pre toga alarm sam cuo samo prosle godine kad sam dizao prednji tocak dok je bio zakljucan. Ne znam da li ima neke veze, ali prekjuce smo zamenili filtere i ulje i sve je bilo ok, parkirao u garazu i otad se desava...
Neka ideja?
EDIT: Sad mi je palo napamet da li ima veze to sto je hauba bila otvorena kad sam iskljucio dzek? Logicno mi je da nema, ali opet...
Juce mi se pojavio cudan problem sa alarmom. Pri otkljucavanju automobila posle mozda jedan sekund pocne alarm da pisti. Radi se o njegovom fabrickom alarmu, a unutra ima i senzor za unutrasnje pokrete (ne znam da li ima svaki pa zato navodim). Gugajuci nasao sam neke probleme. To su:
1. vrata nisu dobro zatvorena
2. hauba nije dobro zatvorena
3. akumulator slab
4. sama sirena za alarm
Uglavnom su ljudi navodili ova prva dva kao najcesci problemi. Prvo naravno nije, a malopre sam probao i ovo drugo. Otkacio sam dzek koji salje signal da li je otvorena hauba. Ni to takodje nije... Preko OBC testa proverio sam napon baterije i bio je 12.4, pa sam ga upalio u nadi da ga dopunim jer sam procitao da bi trebao biti preko 12.6V posle par minuta rada u leru dosao je do 12.6 ali opet nista.
Automobili jednstavno pisti dok se sam ne iskljici nekih pola minuta do minut. Ne znam kako radi ovaj senzor unutrasnjih pokreta, pa da nije mozda on? Takodje pre toga alarm sam cuo samo prosle godine kad sam dizao prednji tocak dok je bio zakljucan. Ne znam da li ima neke veze, ali prekjuce smo zamenili filtere i ulje i sve je bilo ok, parkirao u garazu i otad se desava...
Neka ideja?
EDIT: Sad mi je palo napamet da li ima veze to sto je hauba bila otvorena kad sam iskljucio dzek? Logicno mi je da nema, ali opet...
Comment