BMW 523i E39 1997. fabricki alarm-problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bojan1212
    CBC Senator XXL
    • 15.07.2008
    • 468
    • Zemun
    • Honda Accord

    BMW 523i E39 1997. fabricki alarm-problem

    Postovani clanovi,

    Juce mi se pojavio cudan problem sa alarmom. Pri otkljucavanju automobila posle mozda jedan sekund pocne alarm da pisti. Radi se o njegovom fabrickom alarmu, a unutra ima i senzor za unutrasnje pokrete (ne znam da li ima svaki pa zato navodim). Gugajuci nasao sam neke probleme. To su:

    1. vrata nisu dobro zatvorena
    2. hauba nije dobro zatvorena
    3. akumulator slab
    4. sama sirena za alarm

    Uglavnom su ljudi navodili ova prva dva kao najcesci problemi. Prvo naravno nije, a malopre sam probao i ovo drugo. Otkacio sam dzek koji salje signal da li je otvorena hauba. Ni to takodje nije... Preko OBC testa proverio sam napon baterije i bio je 12.4, pa sam ga upalio u nadi da ga dopunim jer sam procitao da bi trebao biti preko 12.6V posle par minuta rada u leru dosao je do 12.6 ali opet nista.

    Automobili jednstavno pisti dok se sam ne iskljici nekih pola minuta do minut. Ne znam kako radi ovaj senzor unutrasnjih pokreta, pa da nije mozda on? Takodje pre toga alarm sam cuo samo prosle godine kad sam dizao prednji tocak dok je bio zakljucan. Ne znam da li ima neke veze, ali prekjuce smo zamenili filtere i ulje i sve je bilo ok, parkirao u garazu i otad se desava...

    Neka ideja?

    EDIT: Sad mi je palo napamet da li ima veze to sto je hauba bila otvorena kad sam iskljucio dzek? Logicno mi je da nema, ali opet...
  • jeronimo
    CBC Senator XXL
    • 27.10.2005
    • 390
    • beograd
    • ваз 21214-20

    #2
    Re: BMW 523i E39 1997. fabricki alarm-problem

    pod pretpostavkom da si iskljucio pravi dzek ostaje ti senzor otvorenosti gepeka kao i mogucnost da ste prilikom zamene delova ostetili nesto od alarmne instalacije(ili iscupali , odvojili) cudna koincidencija zar ne....
    prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

    Comment

    • Bojan1212
      CBC Senator XXL
      • 15.07.2008
      • 468
      • Zemun
      • Honda Accord

      #3
      Re: BMW 523i E39 1997. fabricki alarm-problem

      Pravi sam dzek iskljucio jer je to jedini kabl koji vodi do senzora koji se nalazi pored filtera klime sa vozaceve strane tako da mislim da smo to apsolvirali...

      Ovo za gepek sam i ja razmiljao, ali danas sam se zezao malo i reko mozda se tripuje da su vrata otvorena, tj. da neki njihov senzor ne radi medjutim na tabli sve lepo prikazuje koja su vrata otvorena ili zatvorena. Takodje ne prikazuje da je gepek otvoren, a mislim da bi na tabli prikazao i da je otvoren gepek mada videcu to jos.

      Buni me senzor unutrasnjih pokreta i jos neki senzor protiv kradje od pauka i slicno jer ne znam dobro kako funkcionisu. Nisam ni znao da ima ovaj drugi. Trazio sam malo po netu, gde navode da moze da se iskljuci ukoliko se pritisne dugme za zakljucavanje dva puta ili se kljucem zakljuca dva puta, medjutim i to sam probao i opet isto, ali nisam bas siguran da li sam ispravno odradio to jer nisam primetio nikakav signal koji bi mi dao do znanja da se nesto zaista i desilo...

      Ovo za servis nije sigurno nista otislo, vise sam mislio jer se palio desetak puta, pa sam mislio mozda je bio akumulator los te ga ispraznio na neki njemu nizak nivo. Ni to nije tako da... Jos jedna stvar koja je bliska sa tom vezom posle servisa je ta sto je senzor za haubu blizu filtera za klimu, pa sam mislio mozda se tu nesto zeznulo kad se otvarao poklopac. Medjutim ni od tog nista.

      Comment

      Working...
      X