problem je sledeci: auto je bio na redovnom ovlascenom servisu gde se inace odrzava
Sutradan se krenulo na put do Arandjelovca, da bi se auto na naplatoj rampi kod iskljucenja za Mladenovac ugasio.
Nakon toga nije hteo da upali i posto se nije cula pumpa pri okretanju kljuca pretpostavka je da je pumpa otisla.
Auto odslepan u Arandjelovac da bi nakon dolaska u AR auto upalio ali se gusio i brojevi obrtaja su bili oko 500-600 i auto se ugasio nakon toga. Ponovo je upaljen uz davanje gasa i da bi majstor sa dijagnostikom iscitao gresku ERG ventila i jos neku gresku za koju majstor kaze da ima veze sa tim da nije bilo dovoljno benzina i da je pokusavao da napravi drugu smesu goriva i vazduha.
Posle svega toga davanja jaceg gasa pregledavanja pumpe i ostalog auto je radio ceo 1 dan
Krenulo se nazad za BG da bi se opet na obilaznici oko Mladenovca primetilo da auto gubi snagu vozeci u 5 brzini nekih 70 km\h
Nakon prebacivanja u u 4 se isto desavalo da bi se na kraju auto ugasio ponovo. Nekako upaljen uz verglanje i dodavanje gasa i vracen auto u Arandjelovac.Sad auto radi opet kako treba i majstor nije ocitao nikakvu gresku.Majstor kaze da je verovatno pumpa benzinska u pitanju... Da li moze nesto drugo da bude u pitanju jer i u prvom i drugom slucaju se auto ugasio nakon lagane voznje u prvo autoputem a posle u povratku do Mladenovca? Da li pumpa malo moze da radi pa malo ne radi? Da nije u pitanju taj ERG ventil?
Unapred zahvalan na pomoci
Sutradan se krenulo na put do Arandjelovca, da bi se auto na naplatoj rampi kod iskljucenja za Mladenovac ugasio.
Nakon toga nije hteo da upali i posto se nije cula pumpa pri okretanju kljuca pretpostavka je da je pumpa otisla.
Auto odslepan u Arandjelovac da bi nakon dolaska u AR auto upalio ali se gusio i brojevi obrtaja su bili oko 500-600 i auto se ugasio nakon toga. Ponovo je upaljen uz davanje gasa i da bi majstor sa dijagnostikom iscitao gresku ERG ventila i jos neku gresku za koju majstor kaze da ima veze sa tim da nije bilo dovoljno benzina i da je pokusavao da napravi drugu smesu goriva i vazduha.
Posle svega toga davanja jaceg gasa pregledavanja pumpe i ostalog auto je radio ceo 1 dan
Krenulo se nazad za BG da bi se opet na obilaznici oko Mladenovca primetilo da auto gubi snagu vozeci u 5 brzini nekih 70 km\h
Nakon prebacivanja u u 4 se isto desavalo da bi se na kraju auto ugasio ponovo. Nekako upaljen uz verglanje i dodavanje gasa i vracen auto u Arandjelovac.Sad auto radi opet kako treba i majstor nije ocitao nikakvu gresku.Majstor kaze da je verovatno pumpa benzinska u pitanju... Da li moze nesto drugo da bude u pitanju jer i u prvom i drugom slucaju se auto ugasio nakon lagane voznje u prvo autoputem a posle u povratku do Mladenovca? Da li pumpa malo moze da radi pa malo ne radi? Da nije u pitanju taj ERG ventil?
Unapred zahvalan na pomoci
Comment