problem sa peugeotom 406 hdi paljenje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • trifkodejan
    CBC Početnik
    • 17.10.2010
    • 8
    • banjaluka

    problem sa peugeotom 406 hdi paljenje

    imam problem sa peogeotom 2.0 hdi,66Kw 2002.god, problem nastupa kada se temperatura spusti ispod 15 stepeni,onda prvo paljenje traje dugo / vergla da bi poslije toga palio odlicno, osim ako ne protekne 4 i vise sati kada se problem ponavlja. ljeti nemam ovaj problem. isao sam na dijagnostiku u ovlasteni servis kao nije bio instaliran dobar softver i sumnjaju u senzor pritiska goriva. molim za pomoc
  • nina996
    CBC Senator XXL
    • 20.03.2009
    • 324
    • leskovac

    #2
    Re: problem sa peugeotom 406 hdi paljenje

    Pa kod dizela je najveci problem sto lose pali kad je hladno, e sad tu moze biti milion problema niko nemoze preko foruma da ti kaze iz glave tacno.proveri grejace,rele grejaca,bespovratni ventil da ne vrati gorivo,kompresiju itd...
    Pirke

    Comment

    • trifkodejan
      CBC Početnik
      • 17.10.2010
      • 8
      • banjaluka

      #3
      Re: problem sa peugeotom 406 hdi paljenje

      Originally posted by nina996
      Pa kod dizela je najveci problem sto lose pali kad je hladno, e sad tu moze biti milion problema niko nemoze preko foruma da ti kaze iz glave tacno.proveri grejace,rele grejaca,bespovratni ventil da ne vrati gorivo,kompresiju itd...

      LJudi nema sta nisam probao i mjenjao ali nikako da rijesim problem,probao sam drugi senzor pritiska goriva, regulator pritiska goriva, grijaci su u redu, rele grijaca probao, dizne bacaju gorivo pri verglanju, akumulator dobar, alnaser dobar jos sam ga podmazao, pritisak na diznama dobar i ne znam vise sta a sve losije pali, cim otopli on odmah bolje upali. pomoc

      Comment

      • ASTRAOPC
        CBC Član
        • 16.06.2010
        • 70
        • Cacak

        #4
        Re: problem sa peugeotom 406 hdi paljenje

        Jel ga vozis svakodnevno ili ga pustis da stoji na velikom minusu preko noci npr. a da ga nisi taj dan malo provozao?

        Moja kola ja svaki dan vozim.

        Comment

        • alexa05
          CBC Senator XXL
          • 23.07.2006
          • 1769
          • Smederevo
          • Opel Vectra B 2.0DI 16v

          #5
          Re: problem sa peugeotom 406 hdi paljenje

          Koliko vidim ono sto je glavno kod dizela nisi "probao" tj proverio. Pod Numero Uno je kompresija!
          EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

          NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

          SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

          Comment

          • trifkodejan
            CBC Početnik
            • 17.10.2010
            • 8
            • banjaluka

            #6
            Re: problem sa peugeotom 406 hdi paljenje

            Originally posted by alexa05
            Koliko vidim ono sto je glavno kod dizela nisi "probao" tj proverio. Pod Numero Uno je kompresija!
            provjerio sam i kompresiju do duse samo na tri cilindra jer na cetvrtom nisam mogao odvrnuti diznu i kopresija je ujednacena oko 20, neki kazu da treba bit veca oko 25, dok drugi kazu da je dovoljno da nema veliku razliku od cilindra do cilindra

            Comment

            • trifkodejan
              CBC Početnik
              • 17.10.2010
              • 8
              • banjaluka

              #7
              Re: problem sa peugeotom 406 hdi paljenje

              Originally posted by ASTRAOPC
              Jel ga vozis svakodnevno ili ga pustis da stoji na velikom minusu preko noci npr. a da ga nisi taj dan malo provozao?

              Moja kola ja svaki dan vozim.
              kola vozim svaki dan najmanje dva tri puta do duse na krecim relacijama 10 kilometara, pored toga stalno je u garazi koja je zidana sa dobrim vratima od panela i prozorima pvc. desilo mi se do duse dva puta i to u ljetnjem periodu da kada ga ne palim duze od dva tri dana da mi se akumulator skorz ispraznio, do duse probavao sam i da odspojim kleme sa akumulatora dok se auto ne vozi i nije se mjenjala stvar * (to pod uslovom da mi je nesto vuklo struju), ali izgleda nije ni to.

              Comment

              • SHNAPSI
                CBC Član
                • 01.12.2010
                • 65
                • NIS
                • CITROEN XSARA 2.0 HD

                #8
                Re: problem sa peugeotom 406 hdi paljenje

                NE znam bas oko tih kompresija i to ali posto imam isti motor samo je xsara u pitanju a tvojepitanije je paljenje zimi ispod minus 15treba da izgleda ovako.Kada pokrenes kljuc u prvi stepen i sacekas lampice na temperaturama ispod - 15 - 20 itd pojavice se i jedna lampica koja izgleda ko navoj zice e to je signal da je grejac startovao sa grejanjem i samo tada radi.Nema vise grejaca vec taj 1 ako lampice nema proveri i zameni grejac.Na ostalim temperaturama tom motoru ne treba grejc jerbo sta ce mu kada je comon rail .Tek ako nije to onda sledi ono drugo iz posta jerbo po logici treba prvo krenuti od jednostavnijih stvari,pozz
                NISTA NE KASNI - SAMO JE KASNO ZATRAZENO +++++

                Comment

                • alexa05
                  CBC Senator XXL
                  • 23.07.2006
                  • 1769
                  • Smederevo
                  • Opel Vectra B 2.0DI 16v

                  #9
                  Re: problem sa peugeotom 406 hdi paljenje

                  Originally posted by trifkodejan
                  ...grijaci su u redu, rele grijaca probao...


                  Vidis da je to u redu.



                  Jeli prijatelju da nema neke veze onaj kako se vec zove senzor temperature sa koga komp ako nije u redu ne dobija tacne info. Drugo sto mi pada na pamet je vazduh u sistemu za gorivo ali valjda bi se takav problem javljao i kad je temp u +.
                  EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

                  NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

                  SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

                  Comment

                  • espace2beograd
                    CBC Veteran
                    • 06.10.2010
                    • 149
                    • Pančevo
                    • Golf 7 81kw

                    #10
                    Re: problem sa peugeotom 406 hdi paljenje

                    imam problem sa peogeotom 2.0 hdi,66Kw 2002.god, problem nastupa kada se temperatura spusti ispod 15 stepeni,onda prvo paljenje traje dugo
                    Ja nevidim da je negde napisano -15
                    Covek je mislio na temperaturu ispod 15 stepeni

                    Comment

                    • SHNAPSI
                      CBC Član
                      • 01.12.2010
                      • 65
                      • NIS
                      • CITROEN XSARA 2.0 HD

                      #11
                      Re: problem sa peugeotom 406 hdi paljenje

                      A jest pogresno sam procitao ocigledno je prolecna temperatura ali neka ostane post zbog ljudi koji ubuduce kupuju HDI masine pa ocekuju da se grejaci pale ko kod naftara starijih konstrukcija.A u stvari isti pali jelte pomenuti senzor u sprezi sa kompjutersom.Izvinte na omasci.Pozz iz NISHA..
                      NISTA NE KASNI - SAMO JE KASNO ZATRAZENO +++++

                      Comment

                      • trifkodejan
                        CBC Početnik
                        • 17.10.2010
                        • 8
                        • banjaluka

                        #12
                        Re: problem sa peugeotom 406 hdi paljenje

                        probao sam promjeniti medju prvim stvarima i taj senzor temperature motora koji daje podatak da li je temperatura niska u toj mjeri da je potrebno da kompjuter preko relea grijaca upali grijace, medjutim nije ni to ako je temperatura par stepeni ispod nule pojavi se lampica grijaca koja odradi djelic sekunde do sekundu dvije i onda se ugasi dakle grijaci se pale medjutim i na plus 5. 10 on slabo pali do duse nesto malo bolje nego kada je veliki minus. grejace sam kontrolisao kazu majstori da je u redu. jos sam nesto u medjuvremenu primjetio odmah nakon sto su mi u ovlastenom servisu verano promjenili server na racunaru koji navodno nije bio odgovarajuci da mi bord kompjuter pokazuje vecu potrosnju i trenutnu koja tesko i da spada ispod 5 - 6 litara na sto kilometara i to kada ustabilim voznju na nekih 80 km na sat u petoj brzini, a prije je pri takvoj voznji najcesce pokazivao 4,2 ili cak i manje 3,6. Imali to veze sa ovim sto su mi brljali po kompu ili je nesto drugo.

                        Comment

                        • comi 1342
                          Moderator
                          • 28.09.2005
                          • 1126
                          • NS
                          • Giulietta ,PUG 106,

                          #13
                          Re: problem sa peugeotom 406 hdi paljenje

                          Originally posted by "trifkodejan"[quote=trifkodejan
                          desilo mi se do duse dva puta i to u ljetnjem periodu da kada ga ne palim duze od dva tri dana da mi se akumulator skorz ispraznio, do duse probavao sam i da odspojim kleme sa akumulatora dok se auto ne vozi i nije se mjenjala stvar * (to pod uslovom da mi je nesto vuklo struju), ali izgleda nije ni to
                          [/quote], akumulator dobar, alnaser dobar jos sam ga podmazao, pritisak na diznama dobar i ne znam vise sta a sve losije pali, cim otopli on odmah bolje upali. pomoc[/quote]
                          Neko stručniji je utvrdio da su akumulator i anlaser dobri, ili su to tvoji testovi, (tj nagađanja). Od ova dva tvoja citata gore, jedan ne pije vodu, pa sad ti vidi...
                          "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
                          "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

                          Comment

                          • trifkodejan
                            CBC Početnik
                            • 17.10.2010
                            • 8
                            • banjaluka

                            #14
                            Re: problem sa peugeotom 406 hdi paljenje

                            akumulator sam provjerio u servisu na onom bossh uredjaju koji pokazuje ja je akumulator dobar i da je napajanje akumulatora dobro, alneser sam skidao i nosio kod auto elektricara ovaj ga otvorio i kaze piksne dobre, cetkice dobre samo ga podmazao i rekao da je on uredan, e sad

                            Comment

                            • comi 1342
                              Moderator
                              • 28.09.2005
                              • 1126
                              • NS
                              • Giulietta ,PUG 106,

                              #15
                              Re: problem sa peugeotom 406 hdi paljenje

                              Pa jel' neko utvrdio koliko ti vuče struje kad je auto ugašen i zaključan ?
                              I, da li su ti u Veranu gledali u parametrima sa koliko obrtaja vrti anlaser kad neće da upali ?
                              Izmerena kompresija je premala, ako je taj merač dobro baždaren, mogla bi da pravi takve probleme.
                              "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
                              "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

                              Comment

                              Working...
                              X