problem sa peugeotom 406 hdi paljenje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • trifkodejan
    CBC Početnik
    • 17.10.2010
    • 8
    • banjaluka

    #16
    Re: problem sa peugeotom 406 hdi paljenje

    nisam jos izmjerio koliko struje vuce kada je ugasen to cu odraditi sutra ili kroz koji dan, sto se tice verana oni to vjerovatno nisu gledali posto su koliko sam vidio ocitali dijagnostiku i konstatovali da mi nije odgovarajuci program na glavnom racunaru valjda kako kazu bio je softver za 109 ks, a u mene je 90 ks, bili su toliko samouvjereni da je to problem, a u slucaju kao da ne bude palio promjeni senzor pritiska goriva i to je to, medjutim nista od toga nije on i dalje ne pali, a taj senzor sam mjenjao i moj je ispavan. sto se tice kompresije poniska je mada sam citao da to nije bas pouzdano i da je jako tesko kod komorleil motora ocitati stvarnu kompresiju tako da se navodno na to ne treba potpuno oslanjati pitaj boga vise ne znam koga da slusam i sta da vise radim. bojim se da ce mi ovi majstori raskantati masinu \kao u maratoncima\ cackajuci i isprobavajuci razne hipoteze.

    Comment

    • trifkodejan
      CBC Početnik
      • 17.10.2010
      • 8
      • banjaluka

      #17
      Re: problem sa peugeotom 406 hdi paljenje

      prije neki dan sam provjeravao dali vuce struju kada je ugasen, do duse nije provjeravao auto elektricar , nego mehanicar pa smo probali ispitivacem, koji je bljestavo svijetlio, vadili smo osigurac po osigurac i kada smo dosli do jednog od 40 A koji je valjda od ventilatora hladnjaka kada smo ga izvadili zarulja je puno slabije svjetlila, tako da sam da bih probao kako ce se to odraziti na paljenje ostavio izvadjen taj osigurac i paljenje se jednim dijelom popravilo sada preko dana pali skoro pa odlicno mada ako ostane preko noci ipak duze vergla ali nesto je bolje nego prije \zivlje vergla*. planiram otici do auto elektricara pa da izmjeri opterecenje odnosno potrosnju struje kada je auto ugasen, moguce je da jos nesto vuce i sada kada sam izvadio jedan osigurac. sto se tice ponasanja auta koje sam gore napomenuo * da vise trosi, trza pri malom broju obrtaja i to* kada sam vratio stari regulator pritiska goriva sve se popravilo sada ide ok manje trosi i mirnije radi, jos da pocne paliti kako treba necu ga ni prodavati. pozdrav ako neko ima rjesenje slusam

      Comment

      • Ivicar
        CBC Početnik
        • 12.01.2012
        • 1
        • Smderevo

        #18
        Odg: problem sa peugeotom 406 hdi paljenje

        Voleo bih da procitam resenje ove misterije za koju mislim da je odgovor - losa kompresija. ''20'' je neka granicna vrednost uz slab akomulator daje ovakve rezultate!

        Comment

        Working...
        X