Re: fiat punto 1.2 mk2 slabo grejanje
Ako kartonce resava problem, onda je termostat stalno u otvorenom polozaju.
Da li bez kartona auto normalnom brzinom dostize radnu temperaturu. Da li auto kada postigne radnu temperaturu, ne gubi istu pri malo vecim brzinama u voznji npr. na otvorenom putu. Da li je crevo, koje od kucista termostata ide ka hadnjaku, hladno sve dok se termostat ne otvori na oko 80 stepeni. Sta pokazuje kazaljka temperature na instrument tabli.
Inace sam pre desetak dana iz istog razloga zamenio termostat na svom autu, i investicija je bila 800 din,za Vernet termostat. Primetio sam da je otvoren stalno, tako sto mi je radna temperatura padala prilikom voznje na auto putu. Sada kazaljka stoji ukocena na radnoj temperaturi, a grejanje je fantasticno.
Osim gore navedenog, moze biti vazduha u sistemu za hladjenje, los grejac kabine, sistem za otvaranje grejanja neispravan, losa creva za vodu koja se raspadaju iznutra, a spolja izgledaju korektno...
Ako kartonce resava problem, onda je termostat stalno u otvorenom polozaju.
Da li bez kartona auto normalnom brzinom dostize radnu temperaturu. Da li auto kada postigne radnu temperaturu, ne gubi istu pri malo vecim brzinama u voznji npr. na otvorenom putu. Da li je crevo, koje od kucista termostata ide ka hadnjaku, hladno sve dok se termostat ne otvori na oko 80 stepeni. Sta pokazuje kazaljka temperature na instrument tabli.
Inace sam pre desetak dana iz istog razloga zamenio termostat na svom autu, i investicija je bila 800 din,za Vernet termostat. Primetio sam da je otvoren stalno, tako sto mi je radna temperatura padala prilikom voznje na auto putu. Sada kazaljka stoji ukocena na radnoj temperaturi, a grejanje je fantasticno.
Osim gore navedenog, moze biti vazduha u sistemu za hladjenje, los grejac kabine, sistem za otvaranje grejanja neispravan, losa creva za vodu koja se raspadaju iznutra, a spolja izgledaju korektno...
Comment